eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Suwałki: Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 302506 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi:Zarządzanie i prowadzenie rozliczeń projektu związane z prowadzeniem merytorycznego i finansowego rozliczenia poszczególnych etapów projektu:Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkachrealizowanego w ramach : Nr WND-RPPD.05.01.00-20-023/09 Tytuł projektu: Termomodernizacja Budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach. Zamówienia, o którym mowa w ust.1 obejmuje: a.koordynacja prac personelu oraz komórek organizacyjnych Zamawiającego zaangażowanych w Projekt oraz ostateczne wdrożenie Projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i przepisami prawa b.monitorowanie realizacji projektu w zakresie: efektów rzeczowych, określonych w szczególności we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie oraz Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy o dofinansowanie, na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego dokumentów stwierdzających poniesienie wydatków oraz wykonanie działań przewidzianych w ramach zakresu rzeczowego Projektu, pomiaru osiągniętych wskaźników, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, określonych we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie, na podstawie określonych w ww. wniosku źródeł pozyskania informacji o osiągnięciu wskaźników; c.identyfikacja zagrożeń dla przebiegu realizacji projektu, w oparciu o informacje pozyskiwane w trakcie wykonywania usługi, a zwłaszcza w ramach wykonywania zadań określonych w pkt. b); d.przygotowywanie aktualizacji Umowy o dofinansowanie w sytuacjach wymagających jej aneksowania; e.wykonywanie obowiązków informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i określonymi we Wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy o dofinansowanie; f.obsłudze księgowej projektu, w tym prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej Projektu, opisywanie faktur kosztowych i kwalifikacja kosztów, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi dokumentowania i kwalifikowalności wydatków w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; g.przygotowywanie wniosków o płatność oraz sprawozdań z realizacji projektu, w sposób określony w Umowie o dofinansowanie projektu, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o płatność; h.przygotowywanie dokumentacji i umów związanych z realizacją projektu w zakresie prac budowlanych i wyposażeniowych, i.uczestniczenie w odbiorach technicznych cząstkowych i ostatecznych; j.zapewnienie archiwizacji dokumentacji Projektu w okresie wykonywania usługi; k.obsługa kontroli wykonywanej przez instytucje uprawnione do kontrolowania działań wykonywanych w ramach Projektu; Wartość całkowita projektu wynosi 6 730 860,52 zł Termin realizacji projektu wraz z jego rozliczeniem finansowym przewidziany jest na 28.12.2011r. Wymagane dokumenty źródłowe udostępnione będą tylko w siedzibie Zamawiającego.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez cały czas trwania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia oświadczenie w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się świadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi zarządzania projektami inwestycyjnymi dotyczącymi budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej, które były współfinansowane z programów pomocowych Unii Europejskiej, w tym jednym projektem o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 brutto zł w pełni zakończonego i rozliczonego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że dysponuje min. 2 osobami w zakresie obsługi finansowej, księgowej, prawnej w zakresie wymaganym do obsługi projektu.: Koordynator projektu -wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami realizowanymi ze środków UE w tym co najmniej 1 zakończony. Specjalista ds. Finansowych -wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy obsłudze finansowej projektów współfinansowanych z funduszy UE;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnionego DRUKU OFERTY, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) Konieczność zmiany wynika z okoliczności i zmian przepisów prawa, których nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: przesunięć w harmonogramie realizacji zadań założonych w projekcie. 3) zmiany osób personelu do obsługi Projektu wskazanych przez Wykonawcę we wniosku. Zmiana o której mowa w ust. 6 dopuszczona będzie wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowana jest w ramach projektu: Nr WND-RPPD.05.01.00-20-023/09 Tytuł projektu: Termomodernizacja Budynków Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej V. Rozwój Infrastruktury ochrony środowiska Działania. 5.1 Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.