eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz papieru komputerowego i akcesoriów do sprzętu komputerowego, znak sprawy 29/SZP/łącz./08



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz papieru komputerowego i akcesoriów do sprzętu komputerowego, znak sprawy 29/SZP/łącz./08
Numer ogłoszenia: 302487 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz papieru komputerowego i akcesoriów do sprzętu komputerowego, znak sprawy 29/SZP/łącz./08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz papieru komputerowego i akcesoriów do sprzętu komputerowego (58 artykułów). 2. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne oraz akcesoria do sprzętu komputerowego powinny być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, w stosunku do tuszy i tonerów nieregenerowane i nierefabrykowane, posiadające znak firmowy producenta, zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności do użycia. 3. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne i akcesoria do sprzętu komputerowego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, z wyjątkiem pozycji 1, 2, 22-25, 34-37 oraz 50-51. 4. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować dostawy o równoważnych parametrach. 5. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny współpracował z urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumna 2 i odpowiadał, co najmniej wydajności lub pojemności materiałów oryginalnych, z zastrzeżeniem pkt 4.1 - dane dotyczące produktu równoważnego powinny być wpisane w kolumnie 3 w/w załącznika z podaniem pełnych nazw symboli, modeli, producentów itp. 6. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane w 2008 r. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne i akcesoria do sprzętu komputerowego posiadały gwarancje, na co najmniej 12 miesięcy licząc od terminu protokolarnego odbioru towaru od Wykonawcy. 8. Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 9. Dostawa odbędzie się jednorazowo w ciągu 10 dni licząc od momentu podpisania przedmiotowej umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.72.89 - 30.23.72.89 30.23.46.00 - Pamięć flash .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38928.23 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe KOMETA-1, Krystyna Koralewska, ul. Morska 54-60, 75-950 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34372.24
  • Oferta z najniższą ceną: 34372.24 oferta z najwyższą ceną: 37146.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.