eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Troszyn w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Troszyn: Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Troszyn w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 302264 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102373 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, faks 29 7671053.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Troszyn w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Troszyn w 2013 roku poprzez odbiór i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Troszyn. 1.Zakres zamówienia: 1)odbiór odpadów zawierających azbest z nieruchomości, wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w ilości szacunkowej ok. 279,58 Mg/17 473,75m2 , obejmujący: pakowanie, załadunek, transport specjalistycznym sprzętem, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów; 2)przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest; 3) Zamawiający informuje, że ilość materiałów zawierających azbest składających się na przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie odebranych wyrobów azbestowych; 4)Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Przyjęto, że 1m2 waży 16 kg. 3.2 Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na odbiór odpadów, 2.Zapewnienie organizacji i zabezpieczenia placu, na którym będzie dokonywany odbiór odpadów, 3.Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac, 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie odebranymi odpadami zawierającymi azbest, 5.Poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, 6.Na każdej z nieruchomości usunięcie azbestu zostanie poprzedzone zważeniem przez Wykonawcę w obecności właściciela faktycznej ilości odbieranych odpadów. Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Z czynności tych zostanie sporządzony protokół według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz karata ewidencji odpadu potwierdzająca przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości. Protokół oraz kartę ewidencji odpadu należy sporządzić odrębnie dla każdej posesji w takiej ilości, aby po jednym oryginalnym egzemplarzu trafiły do Właściciela posesji i Zamawiającego. 7.Łączna ilość materiału przekazana w ramach niniejszego zadania przez Wykonawcę do utylizacji na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest, będzie udokumentowana w karcie przekazania odpadu, 8.Karty ewidencji odpadów oraz karta przekazania odpadu powinny być przygotowane zgodnie z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). 9.Łączna ilość (masa w [Mg]) materiału zawarta w protokołach odbioru odpadów zawierających azbest oraz w kartach ewidencji odpadu powinna być zgodna z ilością materiału w karcie przekazania odpadu. 10.Wykonawcę zobowiązuje się do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu, przed zakończeniem zadania, dokumentów: a) protokołów odbioru odpadów zawierających azbest pomiędzy właścicielem nieruchomości i Wykonawcą, zawierający oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania usługi oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), b) kart ewidencji odpadów przygotowanych zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). c)karty przekazania odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest, zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). d)sprawozdania zawierającego wykaz nieruchomości, z których odebrano azbest oraz ilość rzeczywiście unieszkodliwionego azbestu wraz z wyliczonym kosztem prac dla poszczególnych nieruchomości w oparciu o wskaźniki przedstawione w ofercie Wykonawcy. 11.Podstawą do zapłaty jest pozytywny odbiór usługi przeprowadzony przez Zamawiającego, po zweryfikowaniu kompletności dokumentacji odbiorowej wymienionej w punkcie 10, z którego zostanie sporządzony protokół końcowy podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że ilości materiałów zawierających azbest składających się na przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie odebranych wyrobów azbestowych. 13.Wykonawca jest zobowiązany usunąć z każdej nieruchomości wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ faktyczną ilość odpadów zalegających na danej nieruchomości i będących przedmiotem postępowania. 14.Zamawiający zastrzega sobie, że zapłata za wykonanie usługi zostanie uregulowana jedynie do kwoty wynikającej z ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów udokumentowanej na karcie przekazania odpadów. 15. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: a)Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). b)Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.). c)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). d)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). e)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824). f)Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.). g)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 r. Nr 249, poz. 1673). h)Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.) i)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31). j)Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). k)Wytyczne i przepisy branżowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWESTBUD Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 124A, 02-968 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154328,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102661,78

  • Oferta z najniższą ceną: 90583,92 / Oferta z najwyższą ceną: 180865,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.