eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+750

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Łomża: Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+750
Numer ogłoszenia: 302242 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232694 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+750.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+750 1.Opis przyjętych rozwiązań budowlanych i techniczno - instalacyjnych. 1.1.Planowany zakres inwestycji Planowany remont istniejącej drogi ma na celu odtworzenie stanu pierwotnego poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i uzupełnienie nawierzchni żwirowych poboczy oraz zjazdów na pola uprawne. Projektuje się na całym odcinku drogę o przekroju szlakowym z jezdnią o szerokości 5,0 m i obustronnymi poboczami o szerokościach po 1,0 m. Odwodnienie drogi przewiduje się metodą powierzchniowego spływu naturalnymi oraz projektowanymi spadkami do istniejących przydrożnych rowów trawiastych chłonnych i na powierzchnie nieutwardzone pasa drogowego. Wysokościowo droga nawiązana będzie do istniejącego ukształtowania terenu a niweleta drogi poddana będzie jedynie nieznacznej korekcie wynikającej z wykonania warstw nawierzchni. W ramach przedsięwzięcia nie przewiduje się wycinki istniejącego zadrzewienia ani zakrzaczenia. Droga po remoncie nie zmieni swojej funkcji i kategorii. 1.2.Charakterystyczne parametry techniczne obiektu - klasa techniczna drogi (L); - prędkość projektowa 40 km/h; - ruch KR1; - szerokość korony drogi 7,0 m; - szerokość jezdni 5,0 m w przekroju szlakowym; - pobocza szerokości 1,0 m; - spadek poboczy jednostronny, żwirowych 6%; - spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%. 1.3.Przebieg trasy Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w obrębie miejscowości Srebrowo i Mrówki, gmina Wizna i przebiega w otoczeniu gruntów rolnych. Początek remontowanego odcinka przyjęto poza terenem zabudowanym wsi Srebrowo w km 4+000 zgodnie z kilometrażem drogi. Koniec zaś przyjęto przed terenem zabudowanym wsi Mrówki w lokalizacji km 4+750,00. Przedsięwzięcie obejmuje odcinek drogi o łącznej długości 750 mb. 1.4.Niweleta podłużna drogi W zakresie niwelety, przewidziano jej nieznaczną korektę związaną z wykonaniem warstw nawierzchni i uzyskaniem normatywnych spadków nawierzchni. 1.5.Przekroje poprzeczne i normalne Projektuje się remont jezdni o szerokości - 5,0 m w przekroju szlakowym z poboczami o szerokości 1,0 m, spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%. Pobocza żwirowe szerokości 1,0 cm grubości 8 cm. Spadki poprzeczne poboczy jednostronne 6%. Remont zjazdów indywidualnych na pola uprawne zaprojektowano w zakresie uzupełnienia nawierzchni żwirowych gr. 16 cm o szerokości 5,0 m. Długość zjazdów do granic pasa drogowego. Na włączeniu do drogi krawędzie zjazdów przewidziano wyokrąglić łukami o promieniach 3,0 m. 1.6.Konstrukcja nawierzchni jezdni Uwzględniając stan istniejący należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla ruchu KR1 na podłożu G1 o module sprężystości nie mniejszym niż 100 MPa - zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie następująco: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (AC11S50/70); - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 0-10 cm (AC16W50/70); - warstwa przeciwspękaniowa z włókniny nasączonej polimeroasfaltem; - istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Po obu stronach istniejącej jezdni należy wykonać poszerzenia - wzmocnienia konstrukcji jezdni o szerokościach po 0,75 m. Konstrukcja na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (AC11S50/70); - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego średniej gr. 4 cm (AC16W50/70); - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; - podłoże G1. Przed przystąpieniem do wyrównania i wykonania nowej nawierzchni jezdni drogi należy istniejącą nawierzchnię oczyścić i skropić asfaltem drogowym w ilości min. 0,5kg/m2. Nawierzchnię bitumiczną należy wzmocnić przez ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z włókniny nasączonej polimeroasfaltem. Warstwę włókniny należy ułożyć po obu stronach jezdni w dwóch pasach o szerokości po 1,5 m od zewnętrznych krawędzi. 2.Skrzyżowania Projektowany odcinek drogi zachowuje istniejące powiązania komunikacyjne. W związku z remontem projektuje się również remont nawierzchni zjazdów na przyległe nieruchomości o nawierzchni żwirowej. 3.Uzbrojenie inżynieryjne drogi W pasie drogowym nie występują urządzenia infrastruktury technicznej. W sąsiedztwie drogi przebiega linia telefoniczna niekolidująca z planowanym remontem. 4.Odwodnienie Odwodnienie drogi odbywać się będzie w sposób dotychczasowy systemem powierzchniowego spływu wód, projektowanymi spadkami i naturalnym ukształtowaniem terenu do istniejących rowów przydrożnych chłonnych i na nieutwardzone powierzchnie pasa drogowego. 5.Organizacja ruchu W związku z remontem drogi nie wprowadza się zmiany w istniejącym oznakowaniu ruchu. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać obowiązujących zasad oznakowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 03.220.2181 z późn. zm.). 6.Technologia robót Wszystkie roboty należy wykonać przy odpowiednim ich oznakowaniu zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy z zachowaniem zasad podanych w Polskich Normach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Do wykonania robót należy stosować materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 7.Zieleń W ramach inwestycji nie przewiduje się wycinki zadrzewienia i zakrzaczenia. Uwaga: - w koszt realizacji zadania należy wkalkulować koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244564,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329083,19

  • Oferta z najniższą ceną: 329083,19 / Oferta z najwyższą ceną: 340727,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.