eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Nysa: dostawa
Numer ogłoszenia: 302239 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla oddziału anestezjologii i bloku operacyjnego Szpitala w Nysie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00 - Wysokowydajne pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki wynikające z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, warunki te oceniane będą na podstawie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych): 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Do potwierdzenia: - Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Do potwierdzenia oświadczeniem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia: - aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia 1.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie kwalifikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 100, poz. 1027) oraz Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych . W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. 2.Do oferty Wykonawca dołączy katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W rubryce Producent, numer katalogowy należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania , dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty zawierające powyższe informacje. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. 2.3.W dniu otwarcia ofert, po ich otwarciu Wykonawca dokona prezentacji oferowanych wyrobów ( z każdej pozycji ). Na prezentację Wykonawca dostarczy oferowany produkt w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę opisaną zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). W przypadku kiedy produkt dostarczany będzie w opakowaniu handlowym w ilościach większych niż 1 szt. Wykonawca zaprezentuje produkt, opakowanie handlowe wraz z etykietą lub produkt i etykietę tego opakowania. Wykonawca pozostawi w siedzibie Zamawiającego po 1 szt. oferowanych wyrobów wraz z opakowaniem handlowym lub jego etykietą, które pozostaną u Zamawiającego przez okres trwania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1 48-300 Nysa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Św. Piotra 1 48-300 Nysa - Sekretariat IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa rurek tracheotomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek tracheotomijnych - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa rurek tracheotomijnych otworem foniatrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek tracheotomijnych otworem foniatrycznych - 2 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej -1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych - 4 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych -9 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego - 3 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania - 2 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej -1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - 2 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa resuscytatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa resuscytatorów -1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa rurek ustno - gardłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek ustno - gardłowych - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej -7 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego -7 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa kateterów do embolektomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kateterów do embolektomii -1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych - 2 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania- 3 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa protez naczyniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa protez naczyniowych - 1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu -1 poz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.