Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Łapy: Sukcesywna dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania osadu przefermentowanego w Oczyszczalni Ścieków w Łapach
Numer ogłoszenia: 302238 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Płonkowska 44, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 85 7152851, faks 85 7152851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania osadu przefermentowanego w Oczyszczalni Ścieków w Łapach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa flokulantu emulsyjnego do odwadniania ok.700ton/rok suchej masy osadu przefermentowanego na prasie filtracyjno-taśmowej typu MONOBELT NP12CK w Oczyszczalni Ścieków w Łapach. b) Zużycie flokulantu do odwadniania osadu przefermentowanego nie może być wyższe niż 10g emulsji/kg suchej masy osadu. c) Zawartość suchej masy w osadzie odwodnionym nie może być niższa niż 15%. d) Zawiesina ogólna w odcieku poniżej 300 mg/l i odciek nie może wykazywać tendencji do pienienia się, e) wykonawca zapewni dostawy flokulantu w kontenerach 1000 kg wyposażonych w zawór umożliwiający podłączenie do istniejącej instalacji zamawiającego. 2. Próby techniczne będą przeprowadzone według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego oraz przy wymaganych parametrach technicznych i technologicznych urządzeń: - natężenie dopływu osadu podanego na prasę - nie mniej niż 8m3/h (parametr do regulacji), - zawartość suchej masy w osadzie podawanym do odwodnienia: wynosi 1,1-2,0% 3. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić się do Zamawiającego ( do p.Piotra Kurzyny tel.(85)715 28 51 w sprawie ustalenia szczegółów i harmonogramu prób technicznych najpóźniej do dnia 06.08.2013r. Potwierdzenie zgłoszenia faxem. 4.Wykonawca dostarczy na własny koszt na próby techniczne co najmniej po 20kg dobranego flokulantu. Termin dostawy dobranego flokulantu na próby najpóźniej do dnia 10.08.2013 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia druk zał. nr 2 do siwz wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia druk zał. nr 2 do siwz wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia druk zał. nr 2 do siwz wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia druk zał. nr 2 do siwz wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia druk zał. nr 2 do siwz wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany flokulant odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy załączyć: a) protokół z prób technicznych, o których mowa w pkt. 1 siwz, b)kartę charakterystyki flokulanta, zgodnie z wymaganiami ustawy z dn. 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych ( tekst jednolity Dz.U z 2009r Nr 152 poz.1222). c)wymagane przepisami certyfikaty lub oświadczenia świadczące o jakości dostarczonego flokulantu (w języku polskim). Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt.3 ppkt.b i c, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty majace siedzibę w innym państwie Europejskiego Obszaru gospodarczego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie (informacja) Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50 poz. 331 z późniejszymi zmianami (zał. nr 3a do oferty) lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl lub www.zwiklapy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp z o.o. 18-100 Łapy, ul. Płonkowska 44.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp z o.o. 18-100 Łapy, ul. Płonkowska 44.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Modernizacja dróg w Gminie Łapy
- Zaprojektowanie i wykonanie izolacji wodnej i termicznej ściany budynku przy ul. Sienkiewicza 7B w Czarnej Białostockiej
więcej: przetargi w Łapach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.