eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Ogłoszenie nr 302223 - 2016 z dnia 2016-08-23 r.

Kozłów: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 124423-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół w Kozłowie, krajowy numer identyfikacyjny 36212491900000, ul. Kozłów  303, 32241   Kozłów, państwo , woj. małopolskie, tel. 41 230 84 08; 696 064 496, faks 41 38 41 010, e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Gminnego Zespołu Szkół w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017. CZĘŚĆ I Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017 1) Liczba dzieci korzystających z obiadów ok.: - 100 szkoła podstawowa, - 10 gimnazjum. 2) Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości dzieci dożywianych w ramach programu dożywianie oraz od ilości dzieci, które zadeklarują chęć korzystania z obiadów odpłatnie zgodnie z zamówieniem składanym na piśmie przez rodzica. 3) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów. Zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do 8:30 danego dnia. 4) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci szkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 6) Porcja dzienna dostarczana przez Wykonawcę do szkoły podstawowej składać się będzie z jednego posiłku dwudaniowego, tj. Obiadu + kompot, 7) Porcja dzienna dostarczana przez Wykonawcę do gimnazjum składać się będzie z jednego posiłku jednodaniowego tj. obiadu- drugie danie, 8)Obiad dostarczany będzie w godzinach od 11:00 do 12:00 9) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące pozycje: - zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa) gramatura ok. 300 ml i kaloryczność ok. 200 kcal; - drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.), dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp., surówka: gramatura ok. 500 g i kaloryczność ok. 700 kcal. - kompot lub napój: gramatura ok. 250 ml. - deser: owoce, warzywa. 10) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości energetycznej poszczególnych składników. 11) Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis: - posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia, - w tygodniu powinien być dostarczany 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym i raz w tygodniu danie mączne (w tym pierogi i naleśniki), - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, małoprzetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych, konserwujących, zagęszczających, barwiących i sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno-mięsnym, - ważna jest estetyka potraw i posiłków, 12) Osoby do wydawania posiłków zapewnienia Zamawiający . 13) Posiłki dostarczane do szkoły podstawowej mają być porcjowane i wydawane na naczyniach jednorazowego użytku w pomieszczeniach stołówki Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie. 14) Posiłki dostarczane do gimnazjum mają być wyporcjowane i dostarczane w naczyniach jednorazowego użytku (pojemniki steropinowe) 15) Wykonawca zapewni odpowiednią ilość sztućcy jednorazowych. 16) Posiłki powinny być przywożone w pojemnikach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH. 17) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych , jak również zużytych sztućców i naczyń niezależnie od ich ilości. 18) Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków. 19) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. W jadłospisie należy podać gramaturę i wartości kaloryczne poszczególnych składników posiłku. 20) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek posiłków we własnym zakresie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego w związku z art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm) . 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. CZĘŚĆ II Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego w Kamionce w roku szkolnym 2016/2017. 1) Liczba dzieci w punkcie przedszkolnym w Kamionce - 43. 2) Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby dziecka. Zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do 8:30 danego dnia. 3) Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm ). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 5) Porcje dzienne dostarczane przez Wykonawcę składać się będą z dwóch posiłków, tj. śniadania, obiadu dwudaniowego, 6) Posiłki dostarczane będą w godzinach: śniadanie: godz. 8:00 - 8:30 obiad : godz. 11:00 - 12:00 7) Proponowane menu oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące pozycje: a) śniadanie:gramatura zupa mleczna 300 ml, napoje 250 ml, kanapki z dodatkami 150 g kaloryczność 400 kcal; - parówka, bułka weka, herbata; - kanapka z wędliną, herbata; - kanapka z serem białym, jajko, herbata; - kanapka z serem żółtym, herbata; - płatki na mleku, - zupa mleczna - jajecznica, b) obiad: - zupa (np. jęczmienna, rosół, pomidorowa, ogórkowa), gramatura ok.300 ml i kaloryczność ok 200 kcal;; - drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.), dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp., surówka, gramatura ok. 350 g i kaloryczność ok. 400 kcal. - kompot lub napój, gramatura ok. 250 ml. - deser: owoce, warzywa. 8) Wskazane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości energetycznej poszczególnych składników. 9) Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis: - posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia, - w tygodniu powinien być dostarczany 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym i raz w tygodniu danie mączne (w tym pierogi i naleśniki), - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, małoprzetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych, konserwujących, zagęszczających, barwiących i sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno-mięsnym, - ważna jest estetyka potraw i posiłków, 10) W kwestii Wykonawcy jest również dostarczenie wyparzacza, naczyń oraz sztućców wielokrotnego użytku, na których będą wydawane posiłki Wyparzacz Wykonawca zabierze po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbieranie resztek jedzenia . 11) Osobę do wydawania posiłków zapewnienia Zamawiający . 12) Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH. 13) Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków. 14) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. W jadłospisie należy podać gramaturę i wartości kaloryczne poszczególnych składników posiłku. 15) Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej przez Zamawiającego. 16) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek posiłków we własnym zakresie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego w związku z art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm ). 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55524000-9
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum w Kozłowie w roku szkolnym 2016/2017.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT101500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sprzedaż Arykułów Spożywczych Grzegrz Mucha,  ,  ul. Żeromskiego 1,  32-300,  Olkusz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5,37Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7,73
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego w Kamionce w roku szkolnym 2016/2017.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63617.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Impel Catering "Company" Sp.z.o.o.Sp.K.,  ,  ul. Ślężna 118,  53-111,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7,23Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10,15
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.