eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2009/2010 w ilości 400 Mg przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Końskie: Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2009/2010 w ilości 400 Mg przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic).
Numer ogłoszenia: 302212 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2009/2010 w ilości 400 Mg przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2009/2010 w ilości ogólnej - 400 Mg . Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56. Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli. 2. Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania: - granulacja uziarnienia: ziarna powyżej 6 mm - nie więcej niż 10 %, ziarna poniżej 1 mm - nie więcej niż 20 %, - skład chemiczny: NaCl - nie więcej niż 90 %, SO4 - nie więcej niż 2 %, H2O - nie więcej niż 3 %, Zawartość antyzbrylacza K4Fe(Cn)6 - nie więcej niż 20 mg/kg - kolor soli biały lub zbliżony do białego. Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi: - atest higieniczny, - badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg. 3. Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2008/2009 wynosić będą: - do dnia 20 grudnia 2009r. - 100 Mg, - do dnia 24 stycznia 2010r. - 150 Mg, - do dnia 20 lutego 2010r. - 100 Mg, - do dnia 10 marca 2010r. - 50 Mg. Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna na: zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie lużnym. 4. Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2009/2010, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w oparciu o art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dostaw soli zamówienie uzupełniające zrealizuje na warunkach podpisanej umowy. 5. Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania soli do zimowego utrzymania. 6. Zamawiający - Powiat Konecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp. 3. Spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków opisanych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia na arkuszu oceny druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej ofert - wzór formularza oferty Zamawiający załączy do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 4. Na potwierdzenie warunku doświadczenia - wykaz wykonanych dostaw soli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykazać musi, że zrealizował przynajmniej dwa zamówienia dostaw soli o wartości powyżej 90.000 zł (dziewięćdziesiąt tys.) brutto każde z zamówień. Do wykazu załączyć należy kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 5. Na potwierdzenie, że dostarczona sól spełniać będzie wymagania zamawiającego dotyczące uziarnienia i składu chemicznego, Wykonawca załączy kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem - wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości. W przypadku, gdy Wykonawca do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę /oferty/ zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale dokument ustanowienia pełnomocnika (zgonie z opisem w pkt. 4 rozdział V podpunkt A), a ponadto: - dokument wymieniony w poz. 1 - załącza do ofert każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. - oświadczenie wymienione w poz. 2 - podpisują wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną załączając do oferty oświadczenie w jednym egzemplarzu, - oświadczenie wymienione w poz. 3 - podpisuję i załącza do oferty każdy z Wykonawców, - wykaz zrealizowanych w poz. 4 sporządza i załącza do oferty każdy z Wykonawców, składających wspólną ofertę, - kserokopie dokumentu wymienionego w poz.5 - załącza każdy z wykonawców realizujących dostawy objęte zamówieniem. W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w pppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład; Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.