eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Leoncin w sezonie zimowym 2011.



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Leoncin: Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Leoncin w sezonie zimowym 2011.
Numer ogłoszenia: 30218 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-100 Leoncin, woj. mazowieckie, tel. 022 7856585, faks 022 7856585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Leoncin w sezonie zimowym 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2011 na terenie gminy Leoncin w zakresie : odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszaniną piaskowo -solną , odśnieżania interwencyjnego.Orientacyjny wykaz dróg gminnych i powiatowych stanowi tabela do s. i. w.z. . Kolejność utrzymania zimowego dróg gminnych i powiatowych ustalona w załączonej do s.i.w.z tabeli i oznacza ona: - Utrzymanie zimowe w 1 kolejności; Wykonawca powinien rozpocząć roboty związane z odśnieżaniem i zwalczeniem śliskości w momencie pogorszenia się warunków atmosferycznych (tj. opady śniegu, wystąpienia śliskości na drodze), nie później niż 2 godziny po wystąpieniu w/w okoliczności, lecz nie wcześniej niż po ustabilizowaniu się opadu, bez konieczności kontaktu telefonicznego z pracownikiem Zamawiającego. W przypadku zapowiadanych długotrwałych opadów śniegu powyższego zapisu dotyczącego rozpoczęcia prac po ustabilizowaniu opadu się nie stosuje. - Utrzymanie zimowe w 2 kolejności; Wykonawca powinien rozpocząć roboty związane z odśnieżaniem i zwalczeniem śliskości po wykonaniu prac na drogach gminnych i powiatowych zaliczonych do pierwszej kolejności utrzymania zimowego, lecz nie później niż 12 godzin od momentu pogorszenia się warunków atmosferycznych (tj. opady śniegu, wystąpienia śliskości na drodze) oraz po wcześniejszym ustaleniu zakresu prac z pracownikiem Zamawiającego. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca prowadzi jedynie roboty związane z odśnieżaniem dróg gminnych i powiatowych zaliczonych do 2 kategorii zimowego utrzymania bez zwalczania śliskości zimowej. Powyższe dotyczy dróg na których zalega warstwa śniegu utrudniająca w dużym stopniu ruch samochodów bądź pieszych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Leoncinie, Leoncin, 05-155 Michałów 4, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101903,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116520,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ jest to usługa typowa, ponadto w celu realizacji zasad wydatkowania środków publicznych, które powinny być wydatkowane w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, postanowiono wystąpić z zapytaniem o cenę do kilku wykonawców i wybrać ofertę z najtańszą ceną, art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówiń publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.