eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Ogłoszenie nr 302174 - 2016 z dnia 2016-08-22 r.

Grodzisk Mazowiecki: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 52478900000, ul. ul. Kościuszki 32A  , 05825   Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo , tel. 227 555 146, e-mail , faks 227 555 327.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.grodzisk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.grodzisk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32a, Sala Obsługi Mieszkańca


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017.
Numer referencyjny: Sprawa nr ZP.271.65.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkich
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres usługi: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 1 niepełnosprawnego ucznia, zamieszkałego na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki, który obowiązek szkolny będzie realizować w Zespole Szkół Specjalnych nr 85, Warszawa, ul. Elektoralna 12/14; (uczeń w wieku 13 lat i klasy IV szkoły podstawowej, upośledzenie w stopniu umiarkowanym). Uczeń niepełnosprawny będzie wożony zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której będzie uczęszczać, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki oraz w miejscowości Kozerki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w niżej wymienionych placówkach oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33 (uczennica klasy III szkoły podstawowej, w wieku 9 lat, aspergera, - Gimnazjum Nr 2, Grodzisk Mazowiecki, ul. Westfala 3 (uczennica klasy III, na wózku inwalidzkim, zamieszkała w Kozerkach. Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów (zespół aspergera, autyzm) zamieszkałych na terenie Grodziska Mazowieckiego, którzy obowiązek szkolny realizować będą w Szkole Podstawowej Nr 6 przy ulicy Sportowej 31 w Grodzisku Mazowieckim (uczniowie klasy piątej szkoły podstawowej). Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych w Grodzisku i Kadach, którzy obowiązek szkolny realizować będą w niżej wymienionych placówkach oświatowych: - Gimnazjum Nr 1 przy ulicy Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim; uczeń klasy II gimnazjum, obustronny niedosłuch, - Społeczna Szkoła Podstawowa Nr 23 przy ulicy Słowackiego w Milanówku; uczeń klasy II szkoły podstawowej, autyzm. Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. Część nr 5 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów (niewidiowych - 6 lat i I klasa Liceum), zamieszkałych na terenie Grodziska Mazowieckiego i Opyp), którzy obowiązek szkolny realizować będą w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym przy ulicy Brzozowej 75 w Laskach Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e do SIWZ. 2. Dotyczy wszystkich części zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: - sposób dokumentowania zatrudnienia: Zamawiający żąda przedstawienia listy osób zatrudnionych na stanowiskach kierowców wraz z oświadczeniem, że są oni zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. - uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli: Zamawiający ma prawo skontrolowania w trakcie realizacji zamówienia, czy czynności podejmowane w ramach realizacji zamówienia są wykonywane przez osoby wskazane zgodnie z pkt 2.12.1.- w tym kontrolę list obecności oraz wgląd w umowę o pracę ze zanonimizowanymi danymi dotyczącymi wynagrodzenia i innych warunków pracy. - kierowanie pojazdem przez czas niezbędny dla właściwej realizacji usługi w danym dniu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pozwalającym na zrealizowanie zamówionych przejazdów w ramach niniejszej umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 23/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych lit. a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin Platności Faktury40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/08/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Trasa -Grodzisk Mazowiecki - Warszawa azowiecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 1 niepełnosprawnego ucznia, zamieszkałego na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki, który obowiązek szkolny będzie realizować w Zespole Szkół Specjalnych nr 85, Warszawa, ul. Elektoralna 12/14; (uczeń w wieku 13 lat i klasy IV szkoły podstawowej, upośledzenie w stopniu umiarkowanym). Uczeń niepełnosprawny będzie wożony zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której będzie uczęszczać, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin Płatności Faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Trasa Grodzisk Mazowiecki - Adamowizna ki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki oraz w miejscowości Kozerki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w niżej wymienionych placówkach oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie, ul. Osowiecka 33 (uczennica klasy III szkoły podstawowej, w wieku 9 lat, aspergera, - Gimnazjum Nr 2, Grodzisk Mazowiecki, ul. Westfala 3 (uczennica klasy III, na wózku inwalidzkim, zamieszkała w Kozerkach. Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Trasa na terenie Grodziska Mazowieckiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów (zespół aspergera, autyzm) zamieszkałych na terenie Grodziska Mazowieckiego, którzy obowiązek szkolny realizować będą w Szkole Podstawowej Nr 6 przy ulicy Sportowej 31 w Grodzisku Mazowieckim (uczniowie klasy piątej szkoły podstawowej). Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin Płatności Faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Trasa Kady - Grodzisk Mazowiecki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych w Grodzisku i Kadach, którzy obowiązek szkolny realizować będą w niżej wymienionych placówkach oświatowych: - Gimnazjum Nr 1 przy ulicy Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim; uczeń klasy II gimnazjum, obustronny niedosłuch, - Społeczna Szkoła Podstawowa Nr 23 przy ulicy Słowackiego w Milanówku; uczeń klasy II szkoły podstawowej, autyzm. Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin Płatności Faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Trasa Grodzisk Mazowiecki -miejscowość Laski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania - placówka oświatowa - miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów (niewidiowych - 6 lat i I klasa Liceum), zamieszkałych na terenie Grodziska Mazowieckiego i Opyp), którzy obowiązek szkolny realizować będą w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym przy ulicy Brzozowej 75 w Laskach Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy do 23 czerwca 2017 r., najkrótszą trasą, od miejsca zamieszkania do placówki szkolnej i z powrotem po zajęciach do miejsca zamieszkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin Płatności Faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.