eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zadanie nr 1 - budowa placu postojowego przy cmentarzu w Kolbuszowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową odcinka sieci gazowej, niskiego ciśnienia, istniejącego kabla ziemnego znajdującego się pod projektowanym placem postojowym i budową oświetlenia na działkach o nr ew. gr1466/2, 1449/1, 1265 zadanie nr 2 - przebudowa ulicy Wiejskiej, przebudowa istniejącej drogi gminnej wewnętrznej relacji Domatków - Zagranicze - kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Kolbuszowa: Zadanie nr 1 - budowa placu postojowego przy cmentarzu w Kolbuszowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową odcinka sieci gazowej, niskiego ciśnienia, istniejącego kabla ziemnego znajdującego się pod projektowanym placem postojowym i budową oświetlenia na działkach o nr ew. gr1466/2, 1449/1, 1265 zadanie nr 2 - przebudowa ulicy Wiejskiej, przebudowa istniejącej drogi gminnej wewnętrznej relacji Domatków - Zagranicze - kontynuacja
Numer ogłoszenia: 302168 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - budowa placu postojowego przy cmentarzu w Kolbuszowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową odcinka sieci gazowej, niskiego ciśnienia, istniejącego kabla ziemnego znajdującego się pod projektowanym placem postojowym i budową oświetlenia na działkach o nr ew. gr1466/2, 1449/1, 1265 zadanie nr 2 - przebudowa ulicy Wiejskiej, przebudowa istniejącej drogi gminnej wewnętrznej relacji Domatków - Zagranicze - kontynuacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- zakres robót obejmuje : roboty ziemne, odwodnienie placu postojowego poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej fi. 400 mm 87,00m, wykonanie przykanalików fi 200 mm 84,00m, wykonanie studni rewizyjnych 4 szt, wykonanie studzienek ściekowych fi 500mm 6 szt.,wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 2 382,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm 2050,00m2, ułożenie krawężników, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 332,00m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm 374,00m2, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych 959,00m2 , wykonanie oświetlenia oraz przekładka kabli SN na terenie placu postojowego, wykonanie przebudowy i zabezpieczenia gazociągu niskiego ciśnienia Zadanie nr 2 przebudowa ulicy Wiejskiej: wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31 gr. 8 cm 1640,00m2 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W gr 4 cm oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm na długości 410 m o szer. 4,0 m, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr 10 cm szer. 0,5m przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Domatków Zagranicze na odcinku o długości 246,00m, wykonanie odwodnienia drogi, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na mijankach, wykonanie warstw konstrukcyjnych na mijankach, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 8 cm , wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W gr 4 cm warstwa wiążąca oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna 930,00m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zamówienie uzupełniające dla zadania nr 2. Zamawiający zakłada możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego i może polegać wyłącznie na wykonaniu robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, przyjmując jego wartość w oparciu o ceny jednostkowe z zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.31.00-5, 45.23.31.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust1 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże się wykonaniem: - jako główny Wykonawca - minimum dwóch kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia, lub: - jako podwykonawca lub uczestnik konsorcjum - w ramach dwóch kontraktów zakresów robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia; Za kontrakt lub zakres robót porównywalny z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie budowy lub przebudowy placu postojowego polegającego na wykonaniu podbudowy i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej dróg manewrowych i miejsc postojowych o łącznej powierzchni pow. min. 1000,00 m2 lub dróg manewrowych z kostki brukowej betonowej oraz miejsc postojowych z płyt ażurowych o łącznej powierzchni min. 1000,00 m2 Zadanie nr 2:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże się wykonaniem: - jako główny Wykonawca - minimum dwóch kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia, lub: - jako podwykonawca lub uczestnik konsorcjum - w ramach dwóch kontraktów zakresów robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia; Za kontrakt lub zakres robót porównywalny z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie budowy lub przebudowy odcinka drogi klasy technicznej min. D o długości min. 400m.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust 1 uPzp Zadanie nr 2: w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Wykonawca wykaże, że w dniu przystąpienia do robót będzie: a)dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, w tym, m.in.: -zespół do otaczania kruszywa min. 60 Mg/h, -rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i możliwością ułożenia nawierzchni max dwoma przejściami na całej przewidzianej szerokości, -walec statyczny samojezdny stalowy ciężki, -walec statyczny samojezdny stalowy średni, -walec samojezdny ogumiony ciężki, -szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka), -skrapiarka; b)posiadał możliwości przeprowadzenia badań laboratoryjnych: -lepiszczy i mas bitumicznych, -kruszyw, -stopnia zagęszczenia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą przewidzianą do objęcia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy, posiadającej min. dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania odpowiednich uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty. Uprawnienia min. do do kierowania budową i innymi robotami w specjalności drogowej. Zadanie nr 2-w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą przewidzianą do objęcia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy, posiadającej min. dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania odpowiednich uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty. Uprawnienia min. do kierowania budową i innymi robotami w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00zł. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. Zdanie nr 2 - w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00zł. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - zał. 1 do formularza oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy wymienione niżej: 1)Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu (terminów) wykonania umowy w przypadku: - niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe, intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, powodzie) uniemożliwiających realizację zadania zgodnie z przyjętym harmonogramem; - wystąpienie innych trudnych do przewidzenia okoliczności uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem lub ich terminowe zakończenie, jak: działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej; 2)zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 3)wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy( np. zmiana technologii, zmiana materiału) 4)wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; 5)wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 6)wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa(np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), 7)wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia części zakresu umowy podwykonawcy, lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa pok. nr 26 w godz. od 8 do 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu postojowego przy cmentarzu w Kolbuszowej wraz z budową kanalizacji deszczowej deszczowej, przebudową odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia, istniejącego kabla ziemnego znajdującego pod projektowanym placem postojowym i budową oświetlenia na działkach o nr ew. gr 1466/2, 1449/1, 1265.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.