eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 302150 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 38 Konserwacja rzeki Kalinka w km 0+000 - 9+471, t.j 9471 m nieuregulowana w miejscowości Kalina Mała, gm. Miechów, Kalina Wielka, Śladów, Janowice, gm. Słaboszów, pow. miechowski. Zakres prac obejmuje: udrożnienie koryta rzeki Kalinki, wykop na odkład i rozpl. 0+000 - 9+471 wykoszenie skarp ręczne wykoszenie skarp mechanicznie wycięcie odrostów z kiszek faszynowych / wiklinowych/ wygrabienie po koszeniu ręcznym, oraz po wycince odrostów uzupełnienie opasek z kiszki faszynowej - w km 0+000 - 1+200 uzupełnienie ubezpieczenia pod mostem Część zamówienia nr 39 Konserwacja potoku Młynka - 1.00 km km 0+000-1+000 - 1.00km nregulowany - km 0+000 - 0+550 nieuregulowany - km 0+550 - 1+000 m. Młynka, gm. Zabierzów Zakres prac obejmuje: ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych, twardych ze skarp o szer. powyżej 2m, ręczne ścinanie odrostów krzaków, średniej gęstości z wywozem do 2km, ścinanie drzew wraz z ich karczowaniem o śr.16-35cm, ręczne udrożnienie dna koryta, namuł o gr. 0.20m o gł do 1.5m i szer.dna 0,8-1.1m, wykopy w gr.kat.III wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi, roboty ziemne wykonane mechanicznie koparkami podsiębiernymi z transportem na odległość 1km, gr.kat.III (nawisy ziemne), plantowanie skarp, gr.kat.III, oczyszczenie przepustów rurowych fi 80 oraz przepustów ramowych, wykonanie naprawy opaski faszynowej, pojedynczej o średnicy 20cm w gr.kat.III Część zamówienia nr 40 Konserwacja cieku Rów Nr. 5 w km 0+000 - 2+250, t.j 2250 m uregulowany w miejscowości Buszków, Nieszków, gm. Słaboszów, powiat miechowski Zakres prac obejmuje: Ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem 0+000 - 2+250 ścinanie drzew, karczowanie krzaków, oczyszczenie terenu po karczowaniu w km 0 +000 - 2+250 udrożnienie koryta potoku, wykopy na odkład, rozplantowanie odkładów w km 0+000 - 2+250 Część zamówienia nr 41 Konserwacja rzeki Szreniawy w km 1+000 - 8+000, 21+500 - 26+000, 39+000 - 42+000 nieuregulowana; m. Witów, Koszyce, Książnice Małe, Książnice Wielkie, Włostowice, Biskupice, Piekary, Kowala, Stogniowice, Muniaczkowice, Niegardów, Piotrkowice Wielkie, gmina Koszyce, Proszowice, Koniusza, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Konserwacja rzeki Szreniawy w km 1+000 - 8+000 nieuregulowana 1.1 Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 60 - 250 cm i długości ok.10m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 1.2 Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 1.3 Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości 1.4 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m, odcinkowo na całej długości Konserwacja rzeki Szreniawy w km 21+500 - 26+000 nieuregulowana 2.1 Usunięcie drzew z koryta rzeki o obwodzie 60-250 cm i długości ok.15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 2.2 Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 60 - 250 cm i długości ok.10 - 15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 2.3 Mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa Fi 76-100cm z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 2.4 Karczowanie pni koparką podsiębierną, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 115-150cm z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 2.5 Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 2.6 Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości 2.7 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka0,60m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m, odcinkowo na całej długości 2.8 Budowa faszynady, wysokość budowli ponad 1,0m - zabudowa wyrwy w skarpie rzeki 2.9 Wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 12-14cm, długości 3,0m, grunt kategorii III 2.10 Wykonanie opasek palowo-kiszkowych, kiszki Fi 30+2x20cm, wykonanie z brzegu Konserwacja rzeki Szreniawy w km 39+000 - 42+000 nieuregulowana 3.1 Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 60 - 250 cm i długości ok.10m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 3.2 Ręczne ścinanie, krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie 3.3 Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości 3.4 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m, odcinkowo na całej długości 3.5 Wykonanie opasek palowo-kiszkowych, kiszki Fi 30+2x20 cm, wykonanie z brzegu Część zamówienia nr 42 Konserwacja potoku Racławka Etap II w km 3+075 - 7+510, 7+900- 9+175, t.j 5710 m uregulowany/ w miejscowości Janowiczki, Racławice, Kościejów, gm. Racławice, powiat miechowski. Zakres prac obejmuje: Ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem udrożnienie koryta potoku, wykopy z transp. urobku plantowanie skarp , wzmacnianie skarp geowłókniną, uzupełnienie ubezpieczeń / materace siatkowo kamienne Część zamówienia nr 43 Konserwacja śluz wałowych: lewy wał rz. Skawinki Nr 11 w km 8+450, Nr 13 w km 8+650; prawy wał rz. Skawinki Nr 18 w km 9+707 w m. Radziszów; prawy wał rz. Wisły Nr 17 w km 48+250 w m. Pozowice , gm. Skawina Zakres prac obejmuje: demontaż klap warsztatowe wykonanie klap zawrotnych śluz wałowych odsłonięcie przyczółków zakresie niezbędnym do dokonania napraw oraz zasypanie wykopu po wykonaniu prac naprawczych skucie betonu w miejscach powierzchniowych napraw oczyszczenie powierzchni przyczółka śluz ręczna reprofilacja przyczółków zaprawą cementowo-polimerową pomalowanie klap farbą antykorozyjną montaż klap oraz udrożnienie przewodu śluzy, wbudowanie i naprawa poręczy drogowych (zabezpieczenie przyczółka wlotowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 50 000 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 38 i Nr 39/.z wykonaniem ubezpieczeń z faszyny ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie. a) 2.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 20 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia /dotyczy części zamówienia Nr 40/., z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie. a) 3.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 40 000 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 41/.z wykonaniem ubezpieczeń z faszyny,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie. a)4. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 70 000 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 42 / z wykonaniem ubezpieczeń siatkowo kamiennych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie. a)5. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 30 000 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 43 / w zakresie: budowy, konserwacji lub naprawy śluz wałowych ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciagłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli c)1. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparka, ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy (dotyczy części zamówienia Nr 38 , Nr 39 , Nr 40 ,Nr 41, Nr 42) c)2. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 samochód skrzyniowy (dotyczy części zamówienia Nr 43) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawce jeżeli wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5,poz.42 z późn.zm.) do kierowania pracami na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia i przedłoży opłacone ubezpieczenie-z dowodem wpłaty Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 9.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.