Ogłoszenie nr 302086 - 2016 z dnia 2016-08-22 r.
Głogów Małopolski: "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny
69058207400000, ul.
ul. Rynek
1,
36060
Głogów Małopolski, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
17 8515123, 8515124, faks
178 515 120, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
OŚ.271.27.2016WR
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tekst jedn. Dz. U. 2012 poz. 1138 z późn. zm.) dla uczniów dojeżdżających do odpowiednich jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w roku szkolnym 2015/2016, w dni nauki szkolnej przewidziane
w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r.
w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2002 Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
1) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
a) Zespół Szkół w Przewrotnem
36-003 Przewrotne 589
b) Szkoła Podstawowa w Stykowie
Styków 318
36-060 Głogów Małopolski
c) Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej
36-061 Wysoka Głogowska 299
d) Szkoła Podstawowa w Rudnej Małej
Rudna Mała 345
36-054 Mrowla
e) Zespół Szkół w Głogowie Małopolskim
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
36-060 Głogów Małopolski
f) Zespół Szkół w Budach Głogowskich
Budy Głogowskie 846,
36-060 Głogów Małopolski
g) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim
ul. Kardynała Wyszyńskiego 2
36-060 Głogów Małopolski
h) Publiczne Przedszkole w Głogowie Małopolskim
ul. Kardynała Wyszyńskiego 14
36-060 Głogów Małopolski
2) Wykaz placówek oświatowych, długości poszczególnych tras oraz prognozowana liczba uczniów wraz z prognozowanymi godzinami dowozów uczniów do placówek oświatowych, a także prognozowanych godzin odwozów uczniów z tych placówek - stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych kopię wykazu imiennego uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek.
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania
i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2016/2017.
4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, na podstawie ww. wykazu zobowiązany jest przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2016/2017 i dostarczyć go Zamawiającemu celem jego akceptacji przez Zamawiającego.
5) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2011 r., Nr 5, poz. 13 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymaganiami bezpieczeństwa i higieny wynikającymi z wieku przewożonych uczniów (od 5 do 16 lat). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ).
6) Zamawiający wymaga umieszczenia informacji o godzinach odjazdu na przystankach.
7) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 15 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę.
8) Wykonawca zobowiązany jest do:
1) odpowiedniego oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdów, utrzymania ich w czystości, ubezpieczenia, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych,
3) zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami
i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim;
4) w przypadku awarii pojazdu, wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci,
5) pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni,
6) w przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących, ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego.
9) Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów.
II.5) Główny kod CPV): 60100000-9,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przesłanką zastosowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt 6 PZP jest usługa uzupełniająca do zamówienia podstawowego nie przekraczająca 20 % jego wartości i przewidziane zostało w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Zamówieni polega na powtórzeniu podobnej usługi, zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia postawowe i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówieia została uwzględniona przy obliczeniu ego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PKS w Rzeszowie S.A. ,
,
Chmielnik 50,
36-016,
Chmielnik , kraj/woj.
podkarpackie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.