eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną sprzętu i artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz drobnego sprzętu krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej na potrzeby projektu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009. Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną sprzętu i artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz drobnego sprzętu krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej na potrzeby projektu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009. Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.
Numer ogłoszenia: 302051 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną sprzętu i artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz drobnego sprzętu krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej na potrzeby projektu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009. Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną sprzętu i artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz drobnego sprzętu krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej na potrzeby projektu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009. Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr 1 - Sprzęt i artykuły biurowe, w tym: papier ksero A4 - 25 opakowań, papier ksero A4 - 5 opakowań, papier do uniwersalnego zastosowania A4 - 5 opakowań, papier do uniwersalnego zastosowania A4 - 5 opakowań, szafka - 2 sztuki, pojemnik z 4 szufladami - 2 sztuki, temperówka - 1 sztuka, notes samoprzylepny - 10 sztuk, lampka biurkowa - 1 sztuka, nóż do kopert - 2 sztuki, mata na biurko - 1 sztuka, gąbka magnetyczna - 1 sztuka, papier A4 - 10 opakowań, tuba kartonowa na plakaty - 6 sztuk, tuba kartonowa na plakaty - 6 sztuk, foliopis uniwersalny - komplet - 6 kompletów, foliopis uniwersalny - komplet - 6 kompletów, dyktafon cyfrowy - 1 sztuka, stereofoniczny mikrofon pojemnościowy - 1 sztuka. Część nr 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek, w tym: toner czarny EP-P (HP 92274A/ 74A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0481 czarny oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, tusz Epson T0482 cyan oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0483 magenta oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0484 yellow oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0485 light cyan oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0486 light magenta oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner czarny HP Q2612A (12A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner czarny HP Q7553A (53A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 15/78 podwójne opakowanie oryginalny lub równoważny - 4 sztuki, tusz Inkjet HP 23 kolor oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 339 czarny oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 344 kolor oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 21/22 podwójne opakowanie czarny oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 56/57 podwójne opakowanie oryginalny lub równoważny - 4 sztuki, tusz Inkjet HP 15 (C6615DE) czarny oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, toner do ksero SHARP SF2218 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q2613A czarny HP 1300 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q2613X (hp13X) oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, toner HP Q6000A czarny HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6001A cyan HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6002A yellow HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6003A magenta HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP CB540A oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP 1010-1012 oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C TB-FC28E oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EC oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EK oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EM oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EY oryginalny lub równoważny - 2 sztuki. Część nr 3 - Drobny sprzęt krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej, w tym: talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, łyżeczka do kawy - 30 sztuk, łyżeczka do herbaty - 30 sztuk, łyżka stołowa - 30 sztuk, widelec stołowy - 30 sztuk, nóż stołowy - 30 sztuk, nożyce kuchenne uniwersalne - 4 sztuki, talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, nóż kuchenny - 2 sztuki, nóż do rozbierania - 4 sztuki, parowar - 2 sztuki, składane schodki - 1 sztuka, listwa magnetyczna na noże - 3 sztuki, deska drewniana - 4 sztuki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.00.00-7, 32.33.00.00-5, 39.00.00.00-2, 44.42.32.20-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu PO RYBY 2007-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009. Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt i artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier ksero A4 - 25 opakowań, papier ksero A4 - 5 opakowań, papier do uniwersalnego zastosowania A4 - 5 opakowań, papier do uniwersalnego zastosowania A4 - 5 opakowań, szafka - 2 sztuki, pojemnik z 4 szufladami - 2 sztuki, temperówka - 1 sztuka, notes samoprzylepny - 10 sztuk, lampka biurkowa - 1 sztuka, nóż do kopert - 2 sztuki, mata na biurko - 1 sztuka, gąbka magnetyczna - 1 sztuka, papier A4 - 10 opakowań, tuba kartonowa na plakaty - 6 sztuk, tuba kartonowa na plakaty - 6 sztuk, foliopis uniwersalny - komplet - 6 kompletów, foliopis uniwersalny - komplet - 6 kompletów, dyktafon cyfrowy - 1 sztuka, stereofoniczny mikrofon pojemnościowy - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 32.33.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: toner czarny EP-P (HP 92274A/ 74A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0481 czarny oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, tusz Epson T0482 cyan oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0483 magenta oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0484 yellow oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0485 light cyan oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Epson T0486 light magenta oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner czarny HP Q2612A (12A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner czarny HP Q7553A (53A) oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 15/78 podwójne opakowanie oryginalny lub równoważny - 4 sztuki, tusz Inkjet HP 23 kolor oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 339 czarny oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 344 kolor oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 21/22 podwójne opakowanie czarny oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, tusz Inkjet HP 56/57 podwójne opakowanie oryginalny lub równoważny - 4 sztuki, tusz Inkjet HP 15 (C6615DE) czarny oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, toner do ksero SHARP SF2218 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q2613A czarny HP 1300 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q2613X (hp13X) oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, toner HP Q6000A czarny HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6001A cyan HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6002A yellow HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP Q6003A magenta HP 2600 oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP CB540A oryginalny lub równoważny - 1 sztuka, toner HP 1010-1012 oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C TB-FC28E oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EC oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EK oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EM oryginalny lub równoważny - 2 sztuki, TONER DO E-STUDIO 2330C T-C28EY oryginalny lub równoważny - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt krótkotrwałego użycia do analizy organoleptycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, łyżeczka do kawy - 30 sztuk, łyżeczka do herbaty - 30 sztuk, łyżka stołowa - 30 sztuk, widelec stołowy - 30 sztuk, nóż stołowy - 30 sztuk, nożyce kuchenne uniwersalne - 4 sztuki, talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, talerz płytki kwadratowy - 30 sztuk, nóż kuchenny - 2 sztuki, nóż do rozbierania - 4 sztuki, parowar - 2 sztuki, składane schodki - 1 sztuka, listwa magnetyczna na noże - 3 sztuki, deska drewniana - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 44.42.32.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.