eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 3/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Racibórz: dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 3/2010
Numer ogłoszenia: 3019 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka , ul. Gamowska 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7555050, faks 032 7555079, 7555049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.raciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 3/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 3/2010: - Pakiet nr 1: materiały opatrunkowe - cz.1, - Pakiet nr 2: materiały opatrunkowe - cz.2, - Pakiet nr 3: setony gazowe i tupfery, - Pakiet nr 4: opatrunki specjalistyczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie, iż oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896); oświadczenie powyższe wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przez dołączenie do oferty, kserokopii dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem - jeśli wymóg ten jest określony na formularzu cenowym dotyczącym danego pakietu, w pozostałych przypadkach - na każde żądanie zamawiającego, 2) katalog produktów w języku polskim wydany przez producenta dla zaoferowanych przedmiotów zamówienia, zawierający dokładny opis oferowanego produktu, 3) próbki w celu weryfikacji zamówienia - dla kompresów niejałowych, dla których wymagana jest klasa II a, reguła 7 dla wyrobów medycznych - zaznaczenie w formularzu cenowym, dotyczącym danego pakietu (dla porównania ich zgodności z oferowanymi w formularzu cenowym), 4) w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klasy I sterylnej oraz klasy II a - certyfikat CE wraz z numerem nadanym przez jednostkę notyfikującą, potwierdzającą klasę wyrobu. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa bądź ma być realizowana współpraca pomiędzy oferentami nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 4) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz. U. Nr 226 poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.raciborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3; sekretariat Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.