Ogłoszenie nr 301954 - 2016 z dnia 2016-08-19 r.
Opole Lubelskie: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, krajowy numer identyfikacyjny
43102908500000, ul.
ul. Lubelska
4,
24300
Opole Lubelskie, woj.
lubelskie, państwo
, tel.
818 276 122, e-mail
, faks
818 272 236.
Adres strony internetowej (URL): www.opole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówieńpublicznych oraz iektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r., poz. 1020) Zamawiający wmaga złożenia oferty w formie pisemnej, doręczonej za pośrednictwem: operatora pocztowego, kuriera,posłańca lub osobiście
Adres:
Starotwo Pwiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Numer referencyjny: IGM.272.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla 7 budynków użyteczności publicznej zgodnie z dokonanym podziałem przez Zamawiającego na zadania dla inwestycji pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w ramach Programu PL04 "Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii" ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014: Zadanie Nr 1 - Modernizacja kotłowni budynków szpitalnych Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim przy ul. Szpitalnej 9, działka nr ewid. 24/2; Zadanie Nr 2 - Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Opolu Lubelskim przy ul. Lipowej 23, wpisany do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/448, działka nr ewid. 55; Zadanie Nr 3 - Modernizacja budynku administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu Lubelskim przy ul. Stary Rynek 14-16, działki nr ewid. 244 i nr ewid. 245, budynek znajdujący się w strefie śródmiejskiej objętej ścisłą ochroną konserwatorską; Zadanie nr 4 - Wykonanie kotłowni w budynkach szkolnych Zespołu Szkół w Poniatowej przy ul. Fabrycznej 16 C, w tym: 4.1. budynek szkoły, działka nr ewid. 429/27; 4.2. budynek warsztatów, działka nr ewid. 429/21; Zadanie nr 5 - Wykonanie dwóch kotłowni dla kompleksu budynków warsztatów szkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Karczmiskach, ul. Szkolna 11, działka nr ewid. 1107/14, które obejmuje: 5.1. budynek trzykondygnacyjny o pow. zabudowy 175 m2, kubatura 2007 m3, rok budowy lata 80-te XX w.; - hala warsztatów nr A, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 406 m2, kubatura 2 062 m3, rok budowy lata 80-te XX w.; - hala warsztatów nr B, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 321 m2, kubatura 1 705 m3, rok budowy lata 80-te XX w. 5.2. część warsztatów położonych przy zapleczu sanitarno-socjalnym "Orlik", działka nr ewid. 1107/14, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 354 m2, kubatura 1568,70 m3, rok budowy 1978.
II.5) Główny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania
Dodatkowe kody CPV:45331110-0, 45320000-6, 45421000-4, 45450000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/01/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby wykonanie kotłowni i wymiany instalacji c.o. na nową nastąpiło do dnia 31 października 2016r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie wymaga wpisania do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w wysokości 1.000.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumentu potwierdzającego posiadanie opłaconej polisy OC
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wymagane jest posiadanie doświadczenia w wykonywaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej poprzez wykonanie w okresie ostatnich piciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla danego zadania termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 - 150.000 PLN; zadanie nr 2 - 500.000 PLN; zadanie nr 3 - 200.000 PLN; zadanie nr 4 - 400.000 PLN; zadanie nr 5 - 90.000 PLN. Przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia na kilka zadań lub całości przedmiotu zamówienia należy wykazać wykonanie o wartości najwyższej spośród zadań będących przedmiotem oferty.
2. Wymagane jest dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk:
a)kierownika budowy posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na stanowisku kierownika budowy - oraz w przypadku zadania nr 2 i 3, odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - kierownika robót wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) kierownika robót instalacyjnych posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznych instalacji gazowych oraz z zakresy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
W ofercie wymagane jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g wzoru określonego w SIWZ. Natomiast w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni wykazu robót oraz wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W zakresie niepodlegania wykluczeni zamawiający wymaga przedłożenia na wezwanie, o którym mowa w art. 26 następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5)zaświadczenia właściwego oddziału ZUS/KRUS wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w wysokości 1.000.000,00 PLN;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla danego zadania termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 - 150.000 PLN; zadanie nr 2 - 500.000 PLN; zadanie nr 3 - 200.000 PLN; zadanie nr 4 - 400.000 PLN; zadanie nr 5 - 90.000 PLN - z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia na kilka zadań lub całości przedmiotu zamówienia należy wykazać wykonanie o wartości najwyższej spośród zadań będących przedmiotem oferty.
3)wykazu osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk:
a)kierownika budowy posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na stanowisku kierownika budowy - oraz w przypadku zadania nr 2 i 3, odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - lub kierownika robót wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b)kierownika robót instalacyjnych posiadającego co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznych instalacji gazowych oraz z zakresy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kosztorys ofertowy, kopia dowodu wniesienia wadium, parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości dla:
- Zadanie Nr 1 - 6 800,00 PLN;
- Zadanie Nr 2 - 17 800,00 PLN;
- Zadanie Nr 3 - 9 600,00 PLN;
- Zadanie Nr 4 - 6 400,00 PLN;
- Zadanie Nr 5 - 3 600,00 PLN,
które może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, poza możliwościami zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, również przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a)na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b)w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót, c)w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2)zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 3)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji nadzorującej dotyczących realizacji projektu, 4)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty; 5)dokonania zmian postanowień umowy spowodowanych zmianą ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wyłącznie język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje ewentualne unieważnienie postępowania w części dotyczącej ograniczonej liczby zadań w zależności od udzielonego dofinansowania i możliwości finansowych zamawiającego w porównaniu do wartości ustalonych w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Modernizacja kotłowni budynków szpitalnych Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim przy ul. Szpitalnej 9, działka nr ewid. 24/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wymianę źródła ciepła na dwa gazowe kotły z palnikami gazowo - olejowymi, z kondensacyjnym wymiennikiem ciepła, o mocy 188 kW oraz o mocy 245 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Opolu Lubelskim przy ul. Lipowej 23, dziaka nr ewid. 55
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje:
- wykonanie docieplenia stropodachu niewentylowanego nad przybudówką, przy zastosowaniu wełny mineralnej jako materiału izolacyjnego o grubości 20 cm (współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego l= 0,036 W/mK), współczynnik po wykonaniu U=0,145 W/m2K, o powierzchni 41,16 m2;
- wykonanie docieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem, przy zastosowaniu wełny mineralnej jako materiału izolacyjnego o grubości 20 cm (współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego l= 0,036 W/mK), współczynnik po wykonaniu U=0,145 W/m2K, o powierzchni 805,97 m2, wraz z ułożeniem podłogi z płyt OSB;
- wymianę stolarki drzwiowej na drewnianą o współczynniku po wykonaniu U=1,3 W/m2K - 4 szt. o łącznej pow. 15,98 m2;
- wymianę instalacji co. na nową - 109 szt. grzejników z zaworami termostatycznymi,
- wymianę istniejącego źródła ciepła na dwa nowe kondensacyjne kotły gazowe pracujące w kaskadzie o łącznej mocy 200 kW;
- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne - około 97 szt. LED, o łącznej mocy 0,32 kW;
- wymianę opraw oświetleniowych - około 139 szt. LED, o łącznej mocy 5,42 kW;
- wymiana instalacji elektrycznej,
- wykonanie wewnętrznej przeciwpożarowej instalacji wodociągowej wyposażonej w hydranty 25.
Ponadto, do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie wykonania nadzoru chiropterologicznego, zgodnie z załączoną opinią chiropterologa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45421000-4,
45331100-7,
45331110-0,
45310000-3,
45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Modernizacja budynku administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu Lubelskim przy ul. Stary Rynek 14-16, działki nr ewid. 244 i nr ewid. 245
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych przy zastosowaniu styropianu jako materiału izolacyjnego o grubości 15 cm (współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego l= 0,036 W/mK), współczynnik po wykonaniu U=0,20 W/m2K, o powierzchni 258,31 m2;
- wykonanie docieplenia stropów, przy zastosowaniu wełny mineralnej jako materiału izolacyjnego o grubości 15 cm (współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego l= 0,036 W/mK), współczynnik po wykonaniu U=0,140 W/m2K, o powierzchni 179,91 m2;
- wymianę stolarki okiennej na nową z PCV o współczynniku po wykonaniu U=0,9 W/m2K - 4 szt. o łącznej pow. 7,78 m2;
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową z aluminium o współczynniku po wykonaniu U=1,3 W/m2K - 2 szt. o łącznej pow. 4,84 m2;
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania na nową - 30 szt. grzejników z zaworami termostatycznymi;
- odłączenie od istniejącej kotłowni znajdującej się w sąsiednim budynku i wykonanie nowej kotłowni wraz z montażem nowego kondensacyjnego kotła gazowego o mocy 25kW dwufunkcyjnego ze zintegrowanym podgrzewaczem o poj.100 l;
- wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;
- wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne - ok. 45 szt. LED o łącznej mocy 0,138 kW;
- wymianę opraw oświetleniowych - ok. 87 szt. LED o łącznej mocy 3,269 kW;
- wymianę konstrukcji i pokrycia dachowego o pow. około 250,3 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6, 45421000-4,
45331100-7,
45331110-0,
45310000-3,
45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Wykonanie kotłowni w budynkach szkolnych Zespołu Szkół w Poniatowej przy ul. Fabrycznej 16 C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje wymianę istniejącego źródła ciepła - likwidacja węzła cieplnego, montaż dwóch nowych gazowych kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy 160 kW w budynku szkoły (działka nr 429/27) oraz wymianę istniejącego źródła ciepła - odłączenie od zewnętrznego źródła energii, montaż gazowego kotła kondensacyjnego o mocy 90kW w budynku warsztatów (działka 429/21)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7, 45331110-0,
45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr:
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ,
,
,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 5
Nazwa: Wykonanie dwóch kotłowni dla kompleksu budynków warsztatów szkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Karczmiskach, ul. Szkolna 11, działka nr ewid. 1107/14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje:
5.1. budynek trzykondygnacyjny o pow. zabudowy 175 m2, kubatura 2007 m3, rok budowy lata 80-te XX w.;
- hala warsztatów nr A, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 406 m2, kubatura 2 062 m3, rok budowy lata 80-te XX w.;
- hala warsztatów nr B, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 321 m2, kubatura 1 705 m3, rok budowy lata 80-te XX w.
Zakres robót dla kompleksu budynków obejmuje: wymianę istniejącego źródła ciepła - odłączenie od zewnętrznego źródła energii, montaż gazowego kotła kondensacyjnego o mocy 100 kW.
5.2. część warsztatów położonych przy zapleczu sanitarno-socjalnym "Orlik", działka nr ewid. 1107/14, budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 354 m2, kubatura 1568,70 m3, rok budowy 1978, w którym zaprojektowano wymianę istniejącego źródła ciepła - odłączenie od zewnętrznego źródła energii, montaż gazowego kotła kondensacyjnego o mocy 31 kW
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0, 45331100-7,
45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych budynku komunalnego zlokalizowanego przy ul. Kołowej 29
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.