eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbiel › Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m.Kołbielbudowa bieżni i boiska do piłki nożnej, trybun, rzutni, rozbieżni do skoków w dal i wzwyż oraz drenażu i oświetlenia, budowa boiska wielofunkcyjnego, budowa budynku rekreacyjno-sportowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Ogłoszenie nr 301943 - 2016 z dnia 2016-08-19 r.

Kołbiel: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m.Kołbiel: budowa bieżni i boiska do piłki nożnej, trybun, rzutni, rozbieżni do skoków w dal i wzwyż oraz drenażu i oświetlenia, budowa boiska wielofunkcyjnego, budowa budynku rekreacyjno-sportowego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbiel, krajowy numer identyfikacyjny 53900600000, ul. ul. Szkolna  1, 05340   Kołbiel, woj. mazowieckie, państwo , tel. 025 757 39 92, e-mail , faks 025 757 39 97.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.kolbiel.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertą należy sporządzić w fomie pisemnej i przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście do Zamawiającegoaćego
Adres:
Urząd Gminy Kobiel 05-340 Kołbiel ul.Szkolna 1 pok. Nr 14 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m.Kołbiel: budowa bieżni i boiska do piłki nożnej, trybun, rzutni, rozbieżni do skoków w dal i wzwyż oraz drenażu i oświetlenia, budowa boiska wielofunkcyjnego, budowa budynku rekreacyjno-sportowego.
Numer referencyjny: IiZP.271.14.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w m.Kołbiel: budowa bieżni, i boiska do piłki nożnej, trybun, rzutni, rozbieżni do skoków w dal i wzwyż oraz drenażu i świetlenia, budowa boiska wielofunkcyjnego, budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i serwisem oraz konserwacją wybudowanych elementów urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń w okresie gwarancji. W ramach zamówienia wykonawca wybuduje; 1.Boisko do piłki nożnej o wymiarach 105,00m x 68,00 m o nawierzchni z trawy syntetycznej z wypełnieniem piaskiem kwarcowym oraz kriogenicznym granulatem gumowym w ilości i rodzaju zgodnym z zaleceniami producenta, otrzymał Certyfikat FIFA 1 Star/Quality lub 2 Star/QualityPro, spełniającej następujące parametry: Trawa syntetyczna o wysokości włókna minimum 63 mm, włókno o przekroju łuku wzmocnione wtopionymi minimum pięcioma rdzeniami wzmacniającymi. Toczenie się piłki (testy na wytycznych FIFA tzw. "bal roll"), minimum 8,0 mm, stabilność pochłaniania energii w różnych warunkach (testy na wytycznych FIFA), tzw. "shock absorbtion) - różnicę pomiędzy wynikami testów wykonania w stanie suchym, mokrym, w temp. -5 st.C + 40 st. C.oraz po wykonaniu 20200 cykli: nie różniące się od siebie więcej niż o 2 punkty procentowe (szczegółowy opis sposobu ułożenia poszczególnych warstw podłoża dla boiska do piłki nożnej z trawy syntetycznej zgodnie z TOM III str. 21,22). 2.Budowa oświetlenia płyty boiska piłkarskiego, maszty, maszty oświetleniowe wraz z zabudowanymi oprawami oświetleniowym, projektorami zewnętrznymi ( zgodnie z opisem TOM I str. 37-64). 3. Rzutnia do pchnięcia kuli - okrąg o średnicy wewnętrznej 2135 mm; próg do pchnięcia kuli wykonany z klejonego drewna iglastego pomalowany na biało wodoodporną emalią poliuretanową ze stałymi bokami skokowymi do osadzania w podłożu. 4. Rozbieżnia do skoku w dal i wzwyż. 5. Trybuny - powierzchnia 371,00 m kw,ilość siedzisk dla gospodarzy 270 sztuk, ilość siedzisk dla gości 54 sztuki,siedziska z wykończeniem trudno zapalnym. 6. Zadaszenie dla zawodników rezerwowych - typowe wiaty stadionowe, szt.2, siedziska pojedyńcze, plastikowe z wyższym oparciem, trudno zapalne i wieszaki na odzież. 7. Budowa bieżni: 6 torowa bieżnia okólna o dystansie 400 m, wraz z 6 torową bieżni prostą o dystansie 100 i 110 m, o nawierzchni poliuretanowej, powierzchnia 3273,93 m kw. 8. Ogrodzenie pomiędzy bieżnią a trybunami oraz wokół trybun - systemowe z paneli prostych, furtka o szerokości skrzydła 1,20m, bramy dwuskrzydłowe o szerokości 2,42m . Całość ocynkowana i malowana proszkowo. 9. Piłkochwyty na boisku do piłki nożnej i na boisku wielofunkcyjnym o wysokości 6m, w rozstawie co 6 m, słupki skrajne w rozstawie co 3,0 m. Na piłkochwyty stosować siatkę wychwytującą ochronną, bezwęzełkową, wykonaną z polipropylenu o grubości 5 mm, średnica oczka 8x 8 m. 10. Drenaż dla boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego i bieżni o łącznej powierzchni 12.859,57 m kw. (szczegóły zgodnie z TOM I str. 66-70). Budowa boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1512,83 m kw., wyłożona nawierzchnią poliuretanową, n którym zostaną zorganizowane; boisko do gry w piłkę ręczną, sitkową, tenisa ziemnego, piłkę koszykową. Sposób ułożenia poszczególnych warstw podłoża dla boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu na podbudowie dynamicznej przepuszczalnej ( szczegóły zgodnie z TOM III sr. 20, 21). 12. Ogrodzenie wokół boiska wielofunkcyjnego wykonane z siatki stalowej ślimakowej, furtka o szerokości skrzydła 1,20m, brama dwuskrzydłowa o szerokości 3,00 m. 13. Budowa budynku sportowo-rekreacyjnego - obiekt jednokondygnacyjny, pokryty dachem wielospadowym. Budynek w technologi tradycyjnej murowanej, ściany dwuwarstwowe z ociepleniem w systemie BSO. Infrastruktura towarzysząca w postaci zagospodarowania terenu w stopniu niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu (szczegół zgodnie z TOM I). Powierzchnia zabudowy 302,50 m kw., powierzchnia użytkowa 241,94m kw. Wewnętrzna instalacja sanitarna, wodno-kanalizacyjna, CO, wentylacja mechaniczna, instalacja elektryczna, monitoring, instalacja gazowa. 14 Wyposażenie boiska do piłki nożnej obejmuje dostawę i montaż 2 szt. bramek aluminiowych ligowych o wymiarach 7,32 m 2,44 m montowanych w tulejach z siatkami i odciągami, chorągiewkami narożnymi 4 szt. Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego obejmuje: bramki wraz z siatką do piłki ręcznej, siatka do tenisa ziemnego, kosze do koszykówki 4 szt. siatka do piłki siatkowej wraz z antenkami i regulowanymi słupkami. 15. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Serwis i konserwacja wbudowanych elementów i urządzeń zgodnie z zaleceniami producentów w całym okresie oferowanej gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6944773.81
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia wykonawcy zamówienia podstawowego zamówień na powtórzenie robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania a opisanych w projekcie budowlanym, na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, o wartości do 20% wartośi zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/05/2020


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na sumę minimum 3.000.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2.dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udział w postępowania wykonawca złoży; 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na odstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 13, 14, 21. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzając, że wykonawca zawarł porozumie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia lub braku podstaw wykluczenia na podstawie ar.24 ust.5 pkt1 ustawy. 6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7.Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurenci w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone , przy czym co najmniej jeden obiekt sportowy o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 6000 m kw., oraz co najmniej dwa obiekty sportowe o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 2500 m kw., dowodami , o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 3.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami, na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawi do dysponowania tymi osobami. ,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00zł słownie; pięćdziesiąt tysięcy złotych


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena58
gwarancja22
Serwis i konserwacja20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy; 1. Na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, pomimo zachowania należytej staranności. 2.Niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych , w tym dokonywane odbiorów - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru, wpisem w Dzienniku budowy. 3. Wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych, w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego , bądź usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej. 4. Wystąpienia robót dodatkowych. 5. Podpisania umowy na powtórzenie robót , o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. o ile wykonywanie zamówień dodatkowych ma wpływ na termin wykonania umowy. 6. Zmian spowodowanych warunkami geologicznymi , terenowymi, wodnymi itp, w szczególności odmienne od przyjęty w dokumentacji projektowej warunki terenowe oraz istnienie nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 7.W przypadku wystąpienia potrzeby powtórzenia robót, które są objęte przedmiotem zamówienia ale niebyły przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego tj. w przedmiarze robót albo ilość wykonanych robót jest wyższa niż wynika z przedmiaru robót. 8.wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego, bądź usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego. 9.Wystąpienia konieczności rezygnacji z wykonania pewnych robót tzw. Robót zaniechanych,przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przypisanymi wykonania przedmiotu umowy określonego w paragrafie 1 umowy. 10. Zmiana zasad płatności wynagrodzenia określonych w paragrafie 8 ust.4 umowy, w przypadku uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, 11. Zmiana stawki podatku od towaru i usług. 12.Zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 202 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 13.Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 14.W przypadku wystąpienia potrzeby powtórzenia robót ujętych w przedmiarach robót wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe przyjmowane z kosztorysu ofertowego, a ilości zostaną potwierdzone przez inspektora nadzoru i Zamawiającego w protokóle konieczności 15.W przypadku wystąpienia potrzeby powtórzenia robót nie ujętych w przedmiarach robót wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te zostaną opracowane w oparciu o następujące założenia; a. Ceny czynników produkcji (Rtg, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysu ofertowego złożonego przez wykonawcę, b. W przypadku , brakujących cen czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie ) za okres ich wbudowania. c.Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku pozycji w KNR -ach, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, a następne wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/09/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.