eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego poleasingowego oraz nowego systemu firewall, serwera i urządzenia wielofunkcyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego poleasingowego oraz nowego systemu firewall, serwera i urządzenia wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 30189 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4252842, faks 12 4251228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego poleasingowego oraz nowego systemu firewall, serwera i urządzenia wielofunkcyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego poleasingowego oraz nowego systemu firewall, serwera i urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów wraz z załącznikami, będące załącznikami nr 3a, 3b, 3c i 3d do specyfikacji. Zamówienie składa się z 4 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 48.82.20.00-6, 42.96.20.00-7, 48.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali co najmniej: - dla części 1 zamówienia - dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (komputerów biurkowych wraz z monitorami), o kwocie nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto każda; - dla części 2 zamówienia - dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (urządzeń firewall), o kwocie nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto każda; - dla części 3 zamówienia - dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (serwerów z oprogramowaniem), o kwocie nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda; - dla części 4 zamówienia - dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (urządzeń wielofunkcyjnych), o kwocie nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załącznik do umowy - opis przedmiotu zamówienia, wypełniony (w części której dotyczy składana oferta) i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy) - jeżeli dotyczy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy wykazać, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione [należy złożyć dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa (podpisane przez osobę upoważnioną ze strony podmiotu składającego zobowiązanie)]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA: Dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) terminu dostawy urządzeń, terminu naprawy urządzeń, sposobu i terminu zapłaty wynagrodzenia na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności z uwagi na przypadki działania siły wyższej, przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane wskutek decyzji właściwych organów administracji albo spowodowane przez osoby trzecie; b) terminów i sposobu płatności wynagrodzenia, uzasadnionej zmianą terminów wykonania umowy lub opóźnieniem w realizacji umowy. DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA: W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej: a) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy oraz terminu wykonania testów, o którym mowa jest w § 5 ust. 3, - w wysokości 1 % wartości umowy, o której jest mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; b) z tytułu niedotrzymania terminu wynikającego z gwarancji, o którym jest mowa w § 7 ust. 4 i 5, - w wysokości 0,1 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; c) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - w wysokości 20 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1. DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA: W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej: a) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy oraz terminu wykonania testów, o którym mowa jest w § 5 ust. 3, - w wysokości 1 % wartości umowy, o której jest mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; b) z tytułu niedotrzymania terminów wynikających z gwarancji, o których jest mowa w § 7 ust. 3 i 5, - w wysokości 0,1 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; c) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - w wysokości 20 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1. DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA: W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej: a) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy - w wysokości 1 % wartości umowy, o której jest mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; b) z tytułu niedotrzymania terminu wynikającego z gwarancji, o którym jest mowa w § 5 ust. 3, - w wysokości 0,1 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia; c) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - w wysokości 20 % wartości umowy, o której mowa jest w § 3 ust. 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, w Sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sekcji II.2) powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: - dla części 1 i 4 zamówienia: umowy w terminie 14 dni od podpisania umowy; - dla części 2, 3 zamówienia: w terminie 14 dni od podpisania umowy, z wyjątkiem testów, które zostaną przeprowadzone w terminie wskazanym w § 5 ust. 3 wzoru umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych (komputer biurkowy + monitor + akcesoria) wraz z oprogramowaniem - 20 sztuk;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych (komputer biurkowy + monitor + akcesoria) wraz z oprogramowaniem - 20 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3a do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Dostawa fabrycznie nowego centralnie zarządzanego systemu firewall - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Dostawa fabrycznie nowego centralnie zarządzanego systemu firewall - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3b do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Dostawa fabrycznie nowego serwera z oprogramowaniem - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Dostawa fabrycznie nowego serwera z oprogramowaniem - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3c do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.20.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3d do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.