eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Remont drogi powiatowej 4491S Bielany - Zasole Bielańskie, ul. Ptasznik od km 0+390 do km 1+923.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Bielsko-Biała: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Remont drogi powiatowej 4491S Bielany - Zasole Bielańskie, ul. Ptasznik od km 0+390 do km 1+923.
Numer ogłoszenia: 301894 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Remont drogi powiatowej 4491S Bielany - Zasole Bielańskie, ul. Ptasznik od km 0+390 do km 1+923..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Remont drogi powiatowej 4491S Bielany - Zasole Bielańskie, ul. Ptasznik od km 0+390 do km 1+923. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania podlegającego nadzorowi zawarte jest w dokumentacji technicznej pn. Remont drogi powiatowej 4491S Bielany - Zasole Bielańskie, ul. Ptasznik od km 0+390 do km 1+923 dostępnej na stronie internetowej: www.bip.powiat.bielsko.pl. Zakres zamówienia obejmuje nadzorowanie robót, a także zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania - zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją projektową na wszystkich robotach objętych zadaniem inwestycyjnym. Ustala się następujący zakres obowiązków Inspektora Nadzoru - zgodnie z art.25, 26 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2010r. Nr 243 poz. 1623 z póź. zm.): 1). Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2). Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiarów oraz prawidłowego przechowywania dokumentów budowy; 3). Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót. 4). Weryfikacja i zatwierdzenie Programów Zapewnienia Jakości (PZJ) sporządzonego przez Wykonawcę robót. 5). Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6). Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 7). Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach, ewentualnie polecenie ich usunięcia, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 8). Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych przeszkodach w trakcie realizacji zadania oraz mogących wpływać na niedotrzymanie przez Wykonawcę robót terminów umownych. 9). Akceptacja oznakowania na czas prowadzenia robót, znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających; 10). Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych i zlecanie ich - po uzgodnieniu z Zamawiającym - laboratorium drogowemu do wykonania; uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych); 11). Akceptacja wyników pomiarów i badań, akceptacja formularzy wyników badań i pomiarów; 12). Wnioskowanie lub opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. 13). Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, gdy wystąpi konieczność wykonania robót nie przewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego; weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót dotyczących powyższego zakresu; sporządzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót, protokołów konieczności na roboty dodatkowe. 14). Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz koordynowanie i sprawdzanie realizacji ustaleń podjętych podczas tych kontroli. 15). Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji oraz dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego do instytucji zarządzającej dofinansowaniem, jeśli wystąpi taka potrzeba. 16). Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnego operatu kolaudacyjnego, łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych i opinią techniczną dotyczącą zrealizowanego zadania; 17). Rozliczanie kosztów budowy; 18). Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót ze sporządzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania, dokonywanie wspólnie z Wykonawcą robót korekt i aktualizacji harmonogramu oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do zatwierdzenia; 19). Sporządzanie dokumentacji fotograficznej inwestycji jako załącznik do sprawozdania końcowego. 20). Zwoływanie, prowadzenie oraz sporządzanie protokołu z Rad Budowy; prowadzenie korespondencji. 21). Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego; 22). Wszelkie czynności stanowiące obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z aktualnych przepisów ustawy Prawo Budowlane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w wykazie należy wskazać i złożyć poświadczenia dla co najmniej 2 usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach dotyczących budowy/ rozbudowy/ przebudowy dróg publicznych o wartości brutto nadzorowanych robót minimum 500.000,00 zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenie RP w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej (lub uprawnienia im odpowiadające) oraz dodatkowo 1 osoba pełniąca zastępstwo Inspektora Nadzoru (na wypadek niemożności wykonywania nadzoru z przyczyn niezależnych od Wykonawcy/Inspektora ). - w załączniku nr 4 należy wymienić osoby biorące udział w realizacji zamówienia (tzn. wymienić imiona i nazwiska: osoby odpowiedzialnej za nadzór nad robotami budowlanymi z wyżej wymaganymi uprawnieniami oraz osoby do pełnienia zastępstwa w przypadku niemożności wykonywania nadzoru przez Wykonawcę/ Inspektora), a także załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych czynności oraz podstawy do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, Wykonawca złoży w załączniku nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy wskazać i złożyć poświadczenia dla co najmniej 2 usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach dotyczących budowy/ rozbudowy/ przebudowy dróg publicznych o wartości brutto nadzorowanych robót minimum 500.000,00 zł każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy - na załączonym do SIWZ druku; a) dokumenty jednoznacznie potwierdzające prawo osoby podpisującej dokumenty przetargowe do dokonywania tej czynności, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. aktualne pełnomocnictwo i in.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie dotyczącym: a) zmiany osoby występującej po stronie Zamawiającego, o której mowa w §4 ust. 3 umowy; b) zmiany osób występujących po stronie Wykonawcy, o których mowa w §4 ust.1 i 2 umowy, na zasadach określonych w §4 ust. 2 umowy. c) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, d) rezygnacji z części zamówienia (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §3 ust.1 umowy, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku - Białej, ul. T. Regera 81; 43-382 Bielsko-Biała - pok. nr 12 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku - Białej, ul. T. Regera 81; 43-382 Bielsko-Biała - pok. nr 12 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.