eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › wyposażenie nowopowstałego oddziału rehabilitacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Zielona Góra: wyposażenie nowopowstałego oddziału rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 301887 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, faks 068 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie nowopowstałego oddziału rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie I: dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, stołów i krzeseł do stołówki oddziałowej, szafek, biurek i kozetek do gabinetu zabiegowego i lekarskiego, wyposażenie kuchni oddziałowej. zadanie II: dostawa łóżka rehabilitacyjnego + UGUL + osprzęt, autoklawu, ssaków, pomp strzykawkowych, wóżków inwalidzkich, wózko-wanny, poręczy do nauki chodu zadanie III: dostawa myjki - dezynfejora do kaczek i basenów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.21.40 - Kozetki psychiatryczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.14.00 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zadanie I - 2000,00 zł zadanie II - 500,00 zł zadanie III - 500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. II Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw wyposażenia oddziału łóżkowego i sprzętu medycznego. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2 w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń. 3 w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1 i I.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę żądanych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3)zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4)foldery, opis oferowanego sprzętu wraz z oświadczeniem, że wymagana dostawa spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zielona Góra, ul. Wazów 42, pokój 30 lub 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zielona Góra, ul. Wazów 42, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sale chorych, gabinety zabiegowe, kuchnia, stołówka oddziałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżka, szafki, biurka lekarskie, szafy, szafki kuchenne, krzesła, stoły.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt medyczny, rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżko+UGUL z osprzętem, PUR, ssaki, pompy strzykawkowe,autoklaw, wóżko-wanna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: myjka-dezynfektor do kaczek i basenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myjka-dezynfektor do kaczek i basenów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.