eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Rozbudowa i adaptacja byłej remizy OSP na świetlicę wiejską we wsi Drzonków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Zielona Góra: Rozbudowa i adaptacja byłej remizy OSP na świetlicę wiejską we wsi Drzonków
Numer ogłoszenia: 301868 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i adaptacja byłej remizy OSP na świetlicę wiejską we wsi Drzonków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w miejscowości Drzonków Gmina Zielona Góra przy ulicy Olimpijskiej, na działce nr 175. Część istniejąca ujęta jest w ewidencji zabytków. Przewiduje się rozbudowę budynku w poziomie przyziemia. Część dobudowaną zaplanowano wykonać w technologii tradycyjnej, murowanej, przykrytą dachem trzyspadowym o nachyleniu połaci 260 i ca.400. Wejście główne do budynku od strony ulicy Olimpijskiej do części istniejącej. Wyjście na zaplecze budynku z części dobudowanej. W przedmiotowym obiekcie zaplanowano świetlicę wiejską. Planuje się salę wielofunkcyjną, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie techniczne (kotłownia, miejsce na wodomierz) i część socjalno-sanitarną. Wszystkie pomieszczenia będą połączone ze sobą w sposób funkcjonalny. Dane budynku : - powierzchnia zabudowy części dobudowanej 103,60 m2 - całkowita powierzchnia zabudowy 167,60 m2 - kubatura całkowita 808,00 m3 Na działce poza budynkiem zlokalizowany będzie: - bezodpływowy zbiornik na ścieki o pojemności 10 m3 , - od strony ulicy Olimpijskiej, od strony zatoki postojowej osłona śmietnikowa. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - instalacja zimnej wody - instalacja cieplej wody i co, - instalacja kanalizacji sanitarnej: ścieki sanitarne odprowadzane będą do projektowanego zbiornika na ścieki - instalację gazową - wentylację grawitacyjną, - wentylację mechaniczną: w sali wielofunkcyjnej zaprojektowano wentylator dachowy - instalację oświetleniową i gniazd wtykowych . - instalację odgromową. Od strony ulicy Olimpijskiej planuje się wykonać ogrodzenie, które stanowić będzie mur z cegły pełnej; pozostałe ogrodzenie to siatka na słupach stalowych na cokole betonowym, przy wjeździe brama dwuskrzydłowa metalowa. Skrzydła bramy mocowane do murowanych słupków. Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F. Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości. G. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, B. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane min. 2 zadania o wartości min. 500.000,- zł. brutto każde, w zakresie: budowa lub remont obiektu kubaturowego (roboty dekarskie, elewacyjne, instalacyjne, tynkarskie, malarskie)- o min. kubaturze: 600 m 3; Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (min. 3 osoby). Kadra kierownicza musi posiadać: - uprawnienia budowlane - przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. D. Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, E. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. F. Kopia dowodu wpłacenia wadium. G. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy. H. Zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 65-021 Zielona Góra pok. 405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 65-021 Zielona Góra pok. 207 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.