Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Warszawa: Dostawa usługi realizującej rejestrację wniosków do programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą
Numer ogłoszenia: 301834 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usługi realizującej rejestrację wniosków do programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa usługi polegającej na dostarczeniu systemu umożliwiającego rejestrację wniosków do programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000,00 zł słownie dwanaście tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uoprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykazał wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi o wartości każdej z nich minimum 200 000 brutto polegającej na: hostowaniu usług w modelu ASP, zapewnieniu ciągłości działania systemu, naprawie błędów, dostosowaniu do zmian prawnych, rozbudowie i poprawie funkcjonalności, świadczeniu usług wsparcia dla co najmniej 2 000 użytkowników końcowych (helpdesk, dedykowany hotline) przez co najmniej 10 miesięcy przy czym system(y) musi spełniać następujące wymagania: I. Co najmniej jeden system realizował procesy zbliżone do procesów obsługiwanych przez użytkowany przez Zamawiającego Elektroniczny System Rejestracji Wniosków (esp.mkidn.gov.pl) tj.: udostępniał formularze elektroniczne dla zewnętrznych użytkowników przy czym wymaga się aby system udostępniał co najmniej 3 dziesięciostronicowych formularzy (A4) wniosków elektronicznych, których pola pozwalają na sumowanie danych, walidację, ukrywanie, wstawianie nowych wierszy do tabeli oraz obsługiwał takie funkcje jak: podpis elektroniczny zgodny z schematem XadES, II. Co najmniej jeden z system którego wydajność została potwierdzona przez jednoczesną pracę co najmniej 1000 użytkowników zewnętrznych jednocześnie oraz złożenie co najmniej 2000 wniosków elektronicznych w ciągu jednego tygodnia, III. Co najmniej jeden z systemów wymieniał dane z wewnętrznym systemem dziedzinowym wdrożonym u zamawiającego (obieg dokumentów z JRWA).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Dysponują następującym potencjałem kadrowym : 1.Kierownik Projektu (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami w jednostkach administracji publicznej, c. pełnił rolę kierownika projektu w co najmniej 3 projektach na dostawę, wdrożenie oraz co najmniej 3 letnie utrzymanie systemu rejestracji wniosków zintegrowanego z Elektroniczną Skrzynką Podawczą zakończonych sukcesem o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każdy, d. posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI lub równoważnej potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub PMP lub równoważnym. 2. Architekt systemów informatycznych (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe informatyczne, b. posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej, c. uczestniczył w roli architekta, w co najmniej jednym zakończonym sukcesem projekcie informatycznym w jednostce administracji publicznej z zakresu budowy, integracji i wdrożenia systemu informatycznego obejmującego system rejestracji wniosków zintegrowany z Elektroniczną Skrzynką Podawczą, 3. Specjalista ds. integracji systemów informatycznych (1 osoba): f. posiada wykształcenie wyższe informatyczne, g. posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej, h. uczestniczył w roli specjalisty ds. integracji systemów informatycznych, w co najmniej jednym 4. Kierownik zespołu wdrożeniowego (1 osoba): a. posiada wykształcenie wyższe b. posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, c. brała udział na stanowisku kierownik zespołu wdrożeniowego w co najmniej 3 projektach obejmujących wdrożenie systemów rejestracji wniosków zintegrowanych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą, d. posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI lub równoważnej potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub PMP lub równoważnym, 5. Specjalista ds. wdrożenia systemu rejestracji wniosków zintegrowanych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą ( 2 osoby) : a. posiada wykształcenie wyższe, b. posiada, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w roli specjalisty ds. wdrożenia systemów rejestracji wniosków zintegrowanych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą brała udział, w co najmniej 3 projektach obejmujących wdrożenie systemów rejestracji wniosków zintegrowanych z Elektroniczną Skrzynką Podawczą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
Biuro Administracyjno-Budżetowe,
00-071 Warszawa
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój nr 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe, 00-071 Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transmisji audio-video w Internecie.
- świadczenie usług na dostęp do sieci Internet Global na okres 12 miesięcy z możliwością wydłużenia do 36 miesięcy.
- Usługa dostępu do internetu dla potrzeb Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.