eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Budowa dróg w dzielnicy przemysłowej - budowa drogi dojazdowej do niezagospodarowanych terenów inwestycyjnych łączącej obwodnicę śródmiejską Wyszkowa z ul. Graficzną - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Wyszków: Budowa dróg w dzielnicy przemysłowej - budowa drogi dojazdowej do niezagospodarowanych terenów inwestycyjnych łączącej obwodnicę śródmiejską Wyszkowa z ul. Graficzną - etap I
Numer ogłoszenia: 301796 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg w dzielnicy przemysłowej - budowa drogi dojazdowej do niezagospodarowanych terenów inwestycyjnych łączącej obwodnicę śródmiejską Wyszkowa z ul. Graficzną - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Roboty przygotowawcze i ziemne: 1)Obsługa geodezyjna. 2)Roboty rozbiórkowe w obrębie istniejących skrzyżowań- nawierzchni bitumicznej, podbudowy, krawężników betonowych, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej i tłucznia. 3)Usunięcie warstwy humusu o gr. 30cm i wywóz z terenu budowy. 4)Wykonanie wykopów i wywóz nadmiaru ziemi. 5)Wykonanie nasypów z zakupionego materiału. 6)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. II.Konstrukcja nawierzchni: 1)Konstrukcja nawierzchni jezdni: a)istniejące podłoże gruntowe, b)doziarnienie istniejącego podłoża warstwą kruszywa naturalnego oraz zastabilizowane cementem RM=2,5MPa gr. 15cm, c)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20cm, d)podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC-22W, 50/70 gr. 7cm, e)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC -16W,50/70 gr. 6cm, f)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,50/70 gr. 5cm. 2)Konstrukcja nawierzchni na zjazdach: a)istniejące podłoże gruntowe, b)podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 25cm, c)podsypka cementowo-piaskowa 1/4 gr. 5cm, d)warstwa ścieralna z kostki betonowej, grafitowej gr.8cm. 3)Konstrukcja nawierzchni na ścieżce rowerowej i chodnikach: a)istniejące podłoże gruntowe, b) podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 15cm, c)podsypka cementowo-piaskowa 1/4 gr. 5cm, d)warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej na ciągu pieszo-rowerowym gr.8cm, (czerwonej na ścieżce rowerowej i szara na ciągu pieszym). 4)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30cm i 15x30cm na ławach betonowych z oporem 5)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na ławie betonowej z oporem. 6)Roboty wykończeniowe i oznakowanie: a)plantowanie terenu, b)humusowanie terenu z obsianiem przy gr. humusu 10cm, c)pionowe znaki drogowe, d)oznakowanie poziome farbą chemoutwardzalną, e)regulacja pionowa studzienek, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych. III.Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych. IV.Likwidacja kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej - przebudowa linii napowietrznej SN 15kV. V.Odwodnienie terenu - kanalizacja deszczowa: 1) Roboty ziemne. 2)Kanały z rur PVC lite klasy fi 160mm, 200 mm, 315mm, 400mm, 500mm, 630mm. 3) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm. 4)Studzienki ściekowe uliczne fi 600 mm z osadnikiem, wiaderkiem wpustem deszczowym D 400. 5)Próby szczelności rurociągów. VI.Przebudowa komory ciepłowniczej kolidującej z budową drogi. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa. Uwaga: Projekt obejmuje szerszy zakres.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w dokumentacji projektowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia, tj. że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Wykonawca wykaże : - 1 zadanie polegające na wykonaniu min. 500 m kanalizacji deszczowej, oraz - 1 zadanie polegające na wykonaniu min. 4000m2 nawierzchni asfaltowej Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazanych robót wraz z załączeniem dokumentów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonywania zadania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 1) koparko-ładowarka - 1szt., 2) samochód samowyładowczy - 1szt., 3) samochód dostawczy - 1szt., 4) rozściełacz do mas bitumicznych Ocena tego warunku na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonywania zadania personelem kierowniczym, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych Ocena tego warunku na podstawie wykazu osób, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.3. Inne dokumenty: 1.Formularz oferty 2.Kosztorys ofertowy uproszczony. 3.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2)Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a)jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b)wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. c)w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody, d)potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 4) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny), a w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, pod warunkiem zmiany w planie finansowym Zamawiającego, jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zaniechanych lub zaniechanie części robót. 5)Konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków pok. 116A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu pok. 145.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.