eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala im. Świętej Rodziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Warszawa: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala im. Świętej Rodziny
Numer ogłoszenia: 301791 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala im. Świętej Rodziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury i sprzętu medycznego. Zamówienie jest podzielone na 8 części: Część 1 zamówienia: Aparat do koagulacji z wyposażeniem - 1 szt. Część 2 zamówienia: Stół ginekologiczny z wyposażeniem - 1 szt. Część 3 zamówienia: Lampy bakteriobójcze przepływowe - 6 szt. Część 4 zamówienia: System archiwizacji badań obrazowych - 1 szt. Część 5 zamówienia: Kolumna endoskopowa do gabinetu zabiegowego - 1 szt. Część 6 zamówienia: Analizator immunochemiczny - 1 szt. Część 7 zamówienia: Histeroskop z zestawami narzędzi do histeroskopii zabiegowej i histeroskopii operacyjnej - 1 szt. Część 8 zamówienia: Stanowisko inkubatora zamkniętego z układem do nawilżania i podawania tlenu z wyposażeniem - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 33.15.20.00 - Inkubatory 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument określający status prawny wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty określające jego status prawny wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to do oferty należy dołączyć dokumenty określające status prawny każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Dokument w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatu do koagulacji z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. aparatu do elektrokoagulacji z wyposażeniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stołu ginekologicznego z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. stołu do zabiegów ginekologicznych z wyposażeniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa lamp bakteriobójczych przepływowych - 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 6 szt. lamp bakteriobójczych przepływowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa systemu archiwizacji badań obrazowych - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. systemu do archiwizacji badań obrazowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kolumny endoskopowej do gabinetu zabiegowego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. kolumny endoskopowej z uchwytem na monitor..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa analizatora immunochemicznego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. analizatora immunochemicznego z wyposażeniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa histeroskopu z zestawami narzędzi do histeroskopii zabiegowej i histeroskopii operacyjnej - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. histeroskopu z zestawami narzędzi do histeroskopii zabiegowej i histeroskopii operacyjnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa stanowiska inkubatora zamkniętego z układem do nawilżania i podawania tlenu z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji 1 szt. stanowiska inkubatora zamkniętego z układem do nawilżania i podawania tlenu, złożonego z inkubatora, 2 pomp infuzyjnych objętościowych, ciepłego gniazdka i lampy diodowej do fototerapii, z wyposażeniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wartość techniczna - 40
    • 3. Warunki gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.