eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkolaZadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1 , Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4, Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Bełchatów: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola: Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1 , Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4, Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 6. Zadanie planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 301748 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola: Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1 , Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4, Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 6. Zadanie planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola: Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1 , Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4, Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 6. Zadanie planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Szacunkowa wartość zamówienia:2.600.464,25PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia,zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 17.000,00 PLN, Zadanie Nr 2 - 20.000,00 PLN, Zadanie Nr 3 - 26.000,00 PLN w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 z późn.zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. ofert. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 400.000,00 zł (wymagania minimalne niezależne od liczby zadań, na które składana będzie oferta) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie tj.: - kierownikiem budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, - kierownikiem robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych -uprawniające do kierowania robotami instalacyjnymi, - kierownikiem robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane - kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby sam zawodowego); - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. kosztorys ofertowy ( z zastrzeżeniem iż nie będzie on podlegał ocenie)- jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie - dołączy kosztorys dla każdego z wybranych zadań. 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Wymagane dokumenty i oświadczenia wykonawcy zobowiązani są załączyć w jednym egzemplarzu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zakupić /cena : 222,99zł- brutto/ w Urzędzie Miasta Bełchatowa -Zespół Zamówień Publicznych(bud.B,pok.13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa- Zespół Zamówień Publicznych /bud.B pok.13/ ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów/łódzkie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja placówek oświatowych - przedszkola Zadanie Nr 3 - Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola Nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.