eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2010 roku ( dodatkowy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Szklarska Poręba: Zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2010 roku ( dodatkowy)
Numer ogłoszenia: 301690 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szklarska Poręba , ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 717-23-32, faks 075 7172360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie i użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2010 roku ( dodatkowy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu użytkowania lasu w leśnictwie Krokusy, wymiana ogrodzenia na plantacji w leśnictwie Kamieniecka Góra, zbior śmieci w leśnictwach: Szklarska Poręba, Jakuszyce, Kamieńczyk, Michałowice, palenie gałęzi w leśnictwie Górzyniec i demontaż ogrodzeń w leśnictwie Rozdroże, pielegnowanie upraw w leśnictwie Michałowice w Nadleśnictwie Szklarska Poreba w 2010r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz 1817 -. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną tj. zawierającą wszystkie składniki kalkulacyjne oparte o kosztorys ofertowy. I tak w kolumnie nr 5 należy wpisać cenę jednostkową netto, w kolumnie nr 6 wartość całkowitą netto - iloczyn kolumny 4 i 5 . W pozycji ogółem wartość oferty w kolumnie nr 6 należy wpisać sumę wszystkich składników oferty; w kolumnie nr 7 podać stawkę podatku VAT; w kolumnie 8 podać iloczyn wartości z kolumny 6 i 7; w kolumnie 9 podać wartość całego kosztorysu ofertowego brutto. 2. W załączniku nr 1 oferta pkt. 4, 4a, i,lub b, i,lub c, i,lub d, i,lub e, i,lub f, i,lub g, i,lub h Wykonawca winien odpowiednio wpisać kwoty z wiersza RAZEM arkuszy kalkulacyjnych dla zadań nr 1 i,lub 2, i,lub 3, i,lub 4, i,lub 5, i,ub 6, i,lub 7, i,lub 8, i,lub 9, i,lub 10. 3.Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich i określać wartość wykonania przedmiotu zamówienia na dzień jego wydania Zamawiającemu, zgodnie z ustalonym w umowie terminem. 4.Ceny wymienione przez Wykonawcę w ofercie nie będą podlegać waloryzacji w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny w kilku wariantach, w zależności od zastosowania rozwiązań. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona. 6.W cenie mieścić się musi całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Nie przewiduje się żadnej refakturyzacji. 7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT. 8. W cenie oferty należy uwzględnić podatek od towarów i usług VAT. W odniesieniu do usług związanych z gospodarką leśną należy zastosować obecnie obowiązującą stawkę podatku tj: 7 procent -prace leśne - i 22 procent -ogrodzenia - niezależnie od planowanego terminu ich wykonania. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: A. CENA - 100 procent 1.1. Cena - A-X-: a. przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zadania objętego przetargiem, b. ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: Gdzie: A-x- - ilość punktów przyznana ofercie x za kryterium ceny Cmin - cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadanie objęte przetargiem C-x- - cena zawarta w ofercie x 2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj otrzyma najwyższą ilość punktów - najniższa cena. 3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 5. Zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów ..... Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nie czytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 7. Oferta zostanie odrzucona gdy: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2. c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, g. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy. h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_szklarska_poreba&Itemid=879&t
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szklarska Poręba ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Szklarska Poręba ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Krokusy - użytkowanie lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykoanie usług z zakresu użytkowania lasu w leśnictwie Krokusy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana ogrodzenia na plantacji w Lesnictwie Kamieniecka Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiorka starego ogrodzenia oraz postawienie nowego ogrodzenia na plantacji w Lesnictwie Kamieniecka Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbior śmieci - Leśnictwo Szklarska Poręba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług z zakresu zbioru śmieci na terenie Leśnictwa Szklarska Poręba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zbiór śmieci w Leśnictwie Jakuszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług z zakresu zbioru śmieci w Leśnictwie Jakuszyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zbiór śmieci w Leśnictwie Kamieńczyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu zbioru śmieci w Leśnictwie Kamieńczyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zbior śmieci w Leśnictwie Krokusy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu zbioru śmieci w Lesnictwie Krokusy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Palenie gałęzi - Leśnictwo Górzyniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu palenia gałęzi w Leśnictwie Górzyniec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zabezpieczenie chemiczne upraw - Leśnictwo Kopaniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu zabezpieczania chemicznego upraw w Lesnictwie Kopaniec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: demontaż grodzen - Leśnictwo Rozdroże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług z zakresu demontażu grodzeń w Leśnictwie Rozdroże.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pielęgnowanie upraw - Lesnictwo Michałowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie uslug z zakresu pielęgnowania upraw w Lesnictwie Michałowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.