eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Niwiska: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 301580 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257192 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Informacje o możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych: We wszystkich miejscach specyfikacji istotnych warunków zamówienia /zwanej dalej w skrócie SIWZ/ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta lub zdjęć jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części wymienione w niniejszej specyfikacji. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. Oferty powinny być złożone oddzielnie dla każdej części. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niwiska do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie: CZĘŚĆ I - Organizacja placów zabaw dla 6 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych. W ramach zadania zostanie doposażonych 6 placów zabaw przy szkołach podstawowych w: Niwiskach, Przyłęku, Kosowach, Siedlance, Trześni, Hucisku. Szkoła Podstawowa w Niwiskach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (ścianka wspinaczkowa, sprężynowiec), wykonanie nawierzchni bezpiecznej. Szkoła Podstawowa w Przyłęku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy). Szkoła Podstawowa w Kosowach - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (piaskownica) oraz wykonanie ogrodzenia. Szkoła Podstawowa w Siedlance - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka - bocianie gniazdo) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Szkoła Podstawowa w Trześni - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (lokomotywa z wagonem) i elementów małej architektury (ławka z wieszakiem). Szkoła Podstawowa w Hucisku - zakres robót obejmuje: dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak ślimak, huśtawka, ważka) i elementów małej architektury (ławka z oparciem) oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia, jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ. CZĘŚĆ II - Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń w 6 oddziałach przedszkolnych. Zakres zadania obejmuje: 1. dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, pojemników na papier, pojemników na mydło, misek ustępowych, podgrzewaczy wody, półeczek na kubeczki, luster, spłuczki, podestów dziecięcych, uchwytów na papier toaletowy, kosz do WC, szczotka do WC, toaletę, podestów pod toaletę, podgrzewaczy do wody z baterią, nakładek sedesowych) oraz zmodernizowana zostanie toaleta dla personelu w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalki z szafką, umywalek, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki, luster, podgrzewaczy wody z baterią). 2. wyposażenie 6 oddziałów przedszkolnych w 6 szkołach podstawowych - dostawa wraz z montażem (w przypadku sprzętu ICT także instalacja oprogramowania): urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacze, pralki, wózki do sprzątania); wyposażenia kuchni (wyparzarki, zmywarko-wyparzarki, zlew z syfonem i baterią, szafy pod zlew, podgrzewacz wody, szafy do przechowywania naczyń, zestawy naczyń i garnków, łyżki wazowe, sztućce, itp.), wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), wyposażenia szatni (ławki, szafki), sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne) oraz dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera: a) dla części I - dokumentacja: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna (zał. nr 7 do SIWZ), szczegółowy formularz zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ) b) dla części II- dokumentacja: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna (zał. nr 7 do SIWZ), szczegółowy formularz zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 47.53.52.00 - 47.53.52.00 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 35.11.13.00 - Gaśnice 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja placów zabaw dla 6 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drewnostyl, G. Partyka, Kolbuszowa Górna 212, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41665,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34406,50 / Oferta z najwyższą ceną: 79520,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.