eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu -Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Kraków: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu -Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji-
Numer ogłoszenia: 301575 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu -Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla SYSTEMU Małopolska Platforma w zakresie: 1) pełnego wsparcia w warstwie sprzętu i oprogramowania środowiska serwerowego 2) pełnego wsparcia w zakresie serwisu macierzy dyskowej HDS. 2. Zgłoszenia poprzez pocztę elektroniczną, telefon bądź faks, dokonywane będą przez upoważnioną osobę (lista osób będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy). 3. Usługi pogwarancyjne obejmują w szczególności: 1) reakcję na zgłoszony błąd w pracy SYSTEMU, w czasie nie dłuższym niż 4 godziny, która polega na podjęciu działań zmierzających do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania SYSTEMU w zakresie wymienionym w III.1.1 i 2 SIWZ. 2) usuwanie: a) błędów krytycznych - niezwłocznie, jednak w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku awarii pamięci masowej oraz sieci SAN licząc od chwili zgłoszenia w pozostałych przypadkach czas ten nie może przekroczyć 8 godzin, b) pozostałych awarii - w czasie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia, przez siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. 3) Zamawiający za awarie krytyczne uznaje wszystkie awarie za wyjątkiem wymienionych: a) awaria serwera lub systemu MON, b) awaria serwera lub systemu AV/WSUS, c) awaria serwera lub systemu FAX, d) awaria jednego węzła klastra Exchange, e) awaria serwera lub systemu OUTPUB, f) awaria serwera lub systemu EV g) awaria jednego węzła systemu DB, h) awaria jednego węzła systemu PF, i) awaria jednego węzła systemu AP, j) awaria jednego z kontrolerów domeny w centrali, k) jednoczesna awaria do 5 serwerów lub systemów ST, l) awaria serwera lub systemu STDC, m) awaria napędu taśmowego w lokalizacji wyniesionej, n) awaria jednego fizycznego dysku pracującego w protekcji RAID 4) udzielanie informacji o dostępności nowych oprogramowań, nowych wersji oprogramowań oraz poprawionych wersji oprogramowań, 5) naprawy sprzętu, urządzeń, w celu przywrócenia ich sprawności poprzez wykonanie diagnostyki awarii i wymianę lub naprawę uszkodzonego elementu bądź całego zespołu, bez dostarczania materiałów eksploatacyjnych (takich jak: taśmy, tonery, dyskietki, CD-ROM), 6) w przypadku wystąpienia w okresie pogwarancyjnym uszkodzenia urządzenia, dysku lub innego nośnika informatycznego, urządzenie zwracane jest WYKONAWCY po pozbawieniu go nośnika danych. Czynność ta jest wykonywana w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO w obecności specjalistów Zamawiającego. Nośnik danych pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Serwis wykonywany jest w jednostkach w których jest zlokalizowany SYSTEM lub jego elementy zgodnie z załącznikiem Lokalizacja SYSTEMU - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku stwierdzenia wady, uszkodzenia lub nieprawidłowego funkcjonowania elementu, zespołu lub urządzenia WYKONAWCA według własnego wyboru dokona naprawy lub wymieni ten element, zespół lub urządzenie na wolny od wad. Jednakże funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia zamiennego nie może być mniejsza niż funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia podlegającego naprawie. Funkcjonalność określa dokumentacja techniczna urządzenia. Zapisy stosuje się również w przypadku jeżeli określona funkcjonalność nie jest obecnie wykorzystana w Systemie. 6. Jeżeli WYKONAWCA stwierdzi wadę, uszkodzenie lub nieprawidłowe funkcjonowanie elementu, zespołu lub urządzenia wówczas przed przystąpieniem do naprawy musi wykonać we własnym zakresie zabezpieczenie danych/systemu lub skontaktować się z administratorami KWP i upewnić się iż posiadają oni prawidłowo wykonany backup danych/systemu. 7. Serwis pogwarancyjny nie obejmuje uszkodzeń będących następstwem: 1) nieprzestrzegania zasad eksploatacji SYSTEMU, określonych w dokumentacji, instrukcjach oraz innych dokumentach przekazanych użytkownikowi, 2) niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania SYSTEMU, 3) celowego działania (uszkodzenia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienie polegające na serwisowaniu macierzy HITACHI; 2) realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienie polegające na serwisowaniu co najmniej jednego serwera HP Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponuje połączeniem do platformy serwisowej HDS umożliwiającej w szczególności on-line-owy monitoring macierzy HDS 1000 2) zapewni, że serwis macierzy HITACHI oraz serwerów HP będzie świadczony przez podmiot posiadający uprawnienia nadane przez producenta lub jego przedstawiciela do wykonywania serwisu na te linie produktowe Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponuje co najmniej jedną osobą, która odbyła szkolenia uprawniające ją do serwisowania macierzy HITACHI; 2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą szkolenia uprawniające ją do serwisowania serwerów HP; 3) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu administracji środowiska MS Winsows 2003 Server R2 Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiajacy przewiduje mo?liwosc dokonania zmian postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz okresla poni?ej warunki takiej zmian: 1) nastąpiła istotna zmiana architektury Systemu lub zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do warunków świadczenia usług; 2) powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie prowadzących do zmiany przedmiotu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonywania zobowiązania, o ile ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonywania przedmiotu Umowy. 4. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy również w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 6. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówien Publicznych - pok. 101B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówien Publicznych - pok. 101B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.