eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia roboczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Nysa: Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia roboczego.
Numer ogłoszenia: 301572 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie , ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia roboczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia roboczego, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 - dostawa odzieży ochronnej Część nr 2 - dostawa odzieży bawełnianej Część nr 3 - dostawa obuwia roboczego Część nr 4 - dostawa obuwia medycznego przeznaczonego na blok operacyjny Część nr 5 - dostawa odzieży oraz obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Część nr 6 - dostawa kaloszy medycznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7, 18.81.10.00-7, 18.83.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych głównych dostaw (do placówek służby zdrowia będących przedmiotem zamówienia) do każdej części w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ), oraz dowody (minimum 3), czy zostały wykonane należycie dla: część nr 1 na kwotę nie niższą niż 50 000,00 złotych brutto część nr 2 na kwotę nie niższą niż 20 000,00 złotych brutto część nr 3 na kwotę nie niższą niż 25 000,00 złotych brutto część nr 4 na kwotę nie niższą niż 10 000,00 złotych brutto część nr 5 na kwotę nie niższą niż 80 000,00 złotych brutto 3. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1/ Części nr 1 i 2 a/ kartę parametrów technologicznych tkaniny z której zostanie wykonany przedmiot zamówienia, wydaną przez producenta tkaniny potwierdzającą wymagania dotyczące tkaniny, zawierającą dane o: składzie surowcowym gramaturze masie powierzchniowej kurczliwości temperaturze prania instrukcję przechowywania tkaniny b/ Certyfikat Jakości Oeko-Tex Standard dla tkaniny c/ Certyfikat Jakości Oeko-Tex Standard dla zamków, nici, napów oraz guzików d/ Certyfikat Zgodności dla odzieży (Odzież robocza. Ubrania robocze) e/ Certyfikat Zgodności dla odzieży (Tekstylia w systemie ochrony Zdrowia) f/ Certyfikat Zgodności dla odzieży (Przyjazny dla człowieka lub Oeko - Tex Stanadard 100) g/ instrukcję prania i użytkowania h/ wzór logo Zamawiającego w rozmiarach: szerokość każdej litery 0,4 mm, wysokość 1,5 cm na tkaninie w dowolnym kolorze i/ próbki do części nr 1 w rozmiarach damskich 1 sztukę z rozmiaru 40 do pozycji 1, 2, 3, 4, 5 w kolorach wymienionych przez Zamawiającego, koszulkę polo do pozycji nr 11 jedną sztukę w rozmiarze M w kolorze wymaganym przez Zamawiającego do części nr 1 w rozmiarach męskich 1 sztukę z rozmiaru 46 do pozycji 6, 7, 8, 9, 10 i w kolorach wymienionych przez Zamawiającego do części nr 2 w rozmiarach damskich 1 sztukę z rozmiaru 40 do pozycji nr 1 i 2 w kolorach: zielonym i granatowym do części nr 2 w rozmiarach męskich 1 sztukę z rozmiaru 46 do pozycji nr 1 i 2 i w kolorach: zielonym i granatowym 2/ Części nr 3 a/ kartę technologiczną oferowanego obuwia wydaną przez producenta obuwia potwierdzającą wymagania Zamawiającego oraz zawierającą dane o: składzie surowcowym Certyfikacie CE potwierdzającym zgodność obuwia z normą PN EN ISO 20347:2012 - wydanym przez producenta obuwia b/ próbki 1 szt. z rozmiaru 39 do pozycji nr 1 1 szt. z rozmiaru 46 do pozycji nr 2 c/ instrukcję użytkowania 3. Część nr 4 a/ kartę technologiczną oferowanego obuwia wydaną przez producenta obuwia potwierdzającą wymagania Zamawiającego i zawierającą dane o : - składzie surowcowym - Certyfikacie CE potwierdzającym zgodność obuwia z normą PN EN ISO 20347:2012 (wydanym przez producenta obuwia) - Certyfikacie potwierdzającym zgodność obuwia z normą ENV 13287:2013-04 - (wydanym przez producenta obuwia) b/ próbki - po 1 sztuce z rozmiaru 38 i 44 c/ instrukcję użytkowania, mycia i dezynfekcji 4/ Części nr 5 a/ kartę parametrów technologicznych tkaniny z której zostanie wykonany przedmiot zamówienia wydaną przez producenta tkanin potwierdzających wymagania dotyczące tkanin zawierające dane o: - składzie surowcowym - gramaturze - temperaturze prania lub sposobie czyszczenia b/ Certyfikat Jakości Oeko-Tex Standard dla tkaniny c/ Certyfikat Jakości Oeko-Tex Standard dla zamków, nici, napów oraz guzików d/ Certyfikat Zgodności z normą PN EN ISO 20471:2013-07 e/ Certyfikat Jakości Oeko-Tex Standard dla taśm odblaskowych f/ instrukcję prania i użytkowania g/ próbki - do każdej pozycji w ilości po 1 sztuce w dowolnym rozmiarze 5/ Części nr 6 a/ kartę technologiczną oferowanego obuwia wydaną przez producenta obuwia potwierdzającą wymagania i zawierającą dane o : - składzie surowcowym - Certyfikacie CE potwierdzającym zgodność obuwia z normą PN EN ISO 20347:2012 (wydanym przez producenta obuwi b/ próbki - 1 sztukę z rozmiaru 44 c/ instrukcję użytkowania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do których Zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w w/w przepisie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie zmiany ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa, pok. 18, piętro I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa odzieży ochronnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa odzieży ochronnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa odzieży bawełnianej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa odzieży bawełnianej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa obuwia roboczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa obuwia roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa obuwia medycznego przeznaczonego na blok operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa obuwia medycznego przeznaczonego na blok operacyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa odzieży oraz obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa odzieży oraz obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7, 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa kaloszy medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa kaloszy medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.