eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › projekt doradczy Wspomaganie Inicjatyw Prywatyzacyjnych organów założycielskich 12 przedsiębiorstw państwowych z terenu województw



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 30156

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: projekt doradczy Wspomaganie Inicjatyw Prywatyzacyjnych organów założycielskich 12 przedsiębiorstw państwowych z terenu województw: mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i małopolskiego (WIP 5) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Skarbu Państwa, do kontaktów: Anita Ryng - Dyrektor Departamentu Integracji Europejskiej i Współpracy z Zagranicą, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958767, fax 022 6280872, e-mail: Ewa.Wojda-Podolska@msp.gov.pl, www.msp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Skarbu Państwa, Anita Ryng Dyrektor Departamentu Integracji Europejskiej i Współpracy z Zagranicą, ul. Krucza 36/Wspólna 6 pok. 646, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 695 87 85, fax +48 22 628 11 90, e-mail: dieiwz@msp.gov.pl, www.msp.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Skarbu Państwa, Katarzyna Marzec, ul. Krucza 36/Wspólna 6 pok. 645, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 695 89 52, fax +48 22 628 11 90, e-mail: katarzyna.marzec@msp.gov.pl, www.msp.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Skarbu Państwa, Anita Ryng - Dyrektor Departamentu Integracji Europejskiej i Współpracy z Zagranicą, ul. Krucza 36/Wspólna 6, pok. 646, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 695 87 85, fax +48 22 628 11 90, e-mail: dieiwz@msp.gov.pl, www.msp.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt doradczy Wspomaganie Inicjatyw Prywatyzacyjnych organów założycielskich 12 przedsiębiorstw państwowych z terenu województw: mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i małopolskiego (WIP 5). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. przygotowanie wstępnej diagnozy przedsiębiorstw 2. przygotowanie analizy przedsiębiorstw na rzecz organów założycielskich, obejmującej następujące elementy: a) ustalenie sytuacji prawnej majątku przedsiębiorstw b) ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstw c) ocenę realizacji obowiązków przedsiębiorstw wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska d) ocenę realizacji obowiązków wynikających z tytułu ochrony zabytków wchodzących w skład majątku przedsiębiorstw e) oszacowanie wartości przedsiębiorstw, przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny 3. przygotowanie informacji o przedsiębiorstwach. 4. seminaria oraz warsztaty i konsultacje 5. inne elementy prac - w przypadku, gdy w terminie określonym w Umowie zaistnieje potrzeba opracowania i wdrożenia pewnych elementów restrukturyzacji i/lub rozważana będzie możliwość dokonania prywatyzacji na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji, Wykonawca jest zobowiązany w terminie określonym w Umowie w ramach wynagrodzenia określonego w Umowie do: a) opracowania koncepcji restrukturyzacji b) analizy możliwości finansowych pracowników przedsiębiorstwa dla zgromadzenia kapitału zakładowego spółki w przypadku oddania przedsiębiorstwa do odpłatnego korzystania na rzecz spółki c) analizy perspektyw funkcjonowania spółki w przypadku oddania spółce przedsiębiorstwa do odpłatnego korzystania oraz projekcji możliwości spłat rat należności 6. przygotowanie i obsługa wdrażania procesu prywatyzacji w trybie wybranej ścieżki prywatyzacyjnej, a w szczególności: selekcja potencjalnych inwestorów, badanie ich wiarygodności finansowej, pozyskiwanie nowych potencjalnych inwestorów, a także pomoc we wdrażaniu wybranych elementów restrukturyzacji, jeżeli okaże się to niezbędne w procesie prywatyzacji 7. doradztwo organowi założycielskiemu przedsiębiorstw w negocjacjach z potencjalnymi inwestorami, a także w przypadku zaistnienia potrzeby zawarcia ugody lub układu sądowego doradztwo w negocjacjach z wierzycielami 8. aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji prywatyzacyjnej w okresie określonym w Umowie 9. konferencja prasowa podsumowująca program WIP. Powyższe działania dotyczą 12 przedsiębiorstw państwowych z województw mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i małopolskiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość powyżej równowartości kwoty 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 20.900zł.Do dnia zawarcia Umowy wybrany Wykonawca złoży zabezpieczenie należytego Wykonania Umowy w kwocie stanowiącej 10%ceny całk.podanej w ofercie w jednej lubkilku z form określonych w siwz. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Kwotę wadium (dotyczy formy pieniężnej) należy wpłacić na rachunek Ministerstwa Skarbu Państwa w Banku BGK I O/Warszawa nr 13113010170019942625200007. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w kwocie określonej powyżej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Możliwe jest dołączenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zwana jest dalej ofertą wspólną. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Złożenie oferty przez Wykonawcę, który w celu realizacji zamówienia zamierza powierzyć wykonanie Zamówionych Dzieł i/lub Zleconych Prac Podwykonawcy(om), nie jest traktowane jako złożenie oferty wspólnej. W celu realizacji zamówienia Wykonawca może powierzyć wykonanie w całości lub w części Zamówionych Dzieł i/lub Zleconych Prac Podwykonawcy(om). Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za działania lub zaniechania Podwykonawcy(ów) przy realizacji Zamówionych Dzieł i/lub Zleconych Prac (przedmiotu zamówienia) jak za swoje własne. Podwykonawca nie ma prawa powierzenia realizacji w całości ani w części powierzonych mu do wykonania przez Wykonawcę Zamówionych Dzieł i/lub Zleconych Prac, będących przedmiotem zamówienia . 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Przystępujący do przetargu Wykonawca przedkłada pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). 2. Zamawiający żąda dodatkowo od Wykonawcy złożenia pisemnego oświadczenia, że: a) nie prowadzi działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i innych krajów, która uniemożliwiałaby reprezentowanie i należytą ochronę interesów Zamawiającego lub Przedsiębiorstw, bądź prowadziłaby do konfliktu interesów z interesami Zamawiającego lub Przedsiębiorstw; b) nie pozostaje z Przedsiębiorstwami w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jego bezstronności. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego dla danego Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzać w błąd co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisania), wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji albo oświadczenia Wykonawcy o takich zmianach lub zasadach reprezentacji zawartych w innych niż urzędowe dokumentach. 2. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 w pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zadłużenia z tytułu składek na obowiązkowe ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych według obowiązujących przepisów o rachunkowości do sporządzania sprawozdania finansowego - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za trzy lata obrotowe poprzedzające rok złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - za ten okres. Jeżeli zgodnie z przepisami o rachunkowości sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta - również z opinią o badanych sprawozdaniach. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę (miejsce zamieszkania) za granicą Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty sporządzone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju, w którym Wykonawca przystępujący do przetargu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zawierające podstawowe dane za trzy lata obrotowe poprzedzające rok złożenia oferty, analogicznie do tych, jakie są wymagane przez obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej przepisy o rachunkowości do przedstawienia w bilansie oraz rachunku zysków i strat; 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową przedkłada dokumenty stwierdzające posiadanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 1999 r. Nr 11, poz. 95 ze zmianami), tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego zatrudnienie tej osoby na podstawie umowy o pracę oraz kserokopię dokumentu o powołaniu lub powierzeniu tej osobie pełnienia takiej funkcji. 2. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Wykaz wszystkich Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić prace związane z przedmiotem zamówienia wraz z określeniem ich zakresu oraz przewidywanej konieczności dostępu Podwykonawców do informacji niejawnych. 4. Wykaz wszystkich osób mających wejść w skład Zespołu Wykonawcy wraz ze wskazaniem osób odpowiedzialnych za poszczególne prace oraz wskazaniem osoby odpowiedzialnej za kierowanie całością prac. Ponadto, w wykazie należy podać, które osoby są pracownikami Wykonawcy, które pracownikami Podwykonawcy oraz osoby, które są Podwykonawcą. Wykaz powinien zawierać informacje dotyczące kwalifikacji i doświadczenia każdej z osób mających wejść w skład Zespołu Wykonawcy, w tym wyszczególnienie doświadczeń związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów restrukturyzacji i prywatyzacji. W przypadku osób realizujących prace związane z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową w wykazie należy podać wymaganą klauzulę tajności oraz posiadane poświadczenie bezpieczeństwa osobowego. 5. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2 Specyfikacji wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym Ministra Skarbu Państwa, oraz złączenie dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały wykonane należycie. Przez zrealizowanie usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2 Specyfikacji Zamawiający uznaje wykonanie prac prywatyzacyjnych i restrukturyzacyjnych oraz prac analitycznych związanych z procesami restrukturyzacyjnymi, inwestycyjnymi i prywatyzacyjnymi podmiotów. 6. Informacja o numerach teleksu, telefaksu lub adresu poczty elektronicznej oraz aktualnego adresu Wykonawcy celem umożliwienia Zamawiającemu przekazywanie oświadczeń lub zawiadomień zgodnie z art. 27 ust. 2 Ustawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa z 21.08.97r.DzU.z 2004 Nr 261poz.2603zezm. ustawa z 29.09.94r.DzU.z 2002 Nr 76poz.694ze zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. merytoryczne (od 0 do 70 pkt.) 1a) koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia (od 0 do 60 pkt.) 1b) harmonogram postępowania (od 0 do 10 pkt.) 2. cenowe (od 0 do 30 pkt.) Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 11:00; 61 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 11:30, MSP, ul. Krucza 36/Wspólna 6, pok. 646.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.