eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 w m. Dobiesławice od km 62+ 100 do km 63+ 000 wraz z przebudową nawierzchni i z wykonaniem robót odwodnieniowych na odcinku Stojanowice - Dobiesławice od km 61+ 160 do km 62+ 100.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Kielce: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 w m. Dobiesławice od km 62+ 100 do km 63+ 000 wraz z przebudową nawierzchni i z wykonaniem robót odwodnieniowych na odcinku Stojanowice - Dobiesławice od km 61+ 160 do km 62+ 100.
Numer ogłoszenia: 301534 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 w m. Dobiesławice od km 62+ 100 do km 63+ 000 wraz z przebudową nawierzchni i z wykonaniem robót odwodnieniowych na odcinku Stojanowice - Dobiesławice od km 61+ 160 do km 62+ 100..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rozbiórka ścianek przepustów 2 szt. 2.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu zgodnie z warunkami umowy. 3.Wykonanie przedłużenia przepustu ramowego 1,5x3,0 m o 1 mb z betonu zbrojonego B-30 wylewane na mokro. 4.Wykonanie ścianek czołowych do przepustu z rur betonowych średnicy 80 cm. 5.Ścianki czołowe przepustów wylewane na mokro z betonu B 20. 6.Wykonanie części przelotowej przepustu pod zjazdem z rur betonowych średnicy 60 cm. 7.Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0 - 31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu 940x1,0m. 8.Renowacja rowów przydrożnych z odwozem ziemi na odl. do 3 km 900x0,4m3/mb. 9.Oczyszczenie istniejących przepustów ramowych. 10.Oczyszczenie przepustów rurowych O60 cm z namułu, grubość namułu do 80 % jego średnicy 11.Wyznaczenie trasy drogi oraz punktów wysokościowych. 12.Koszt organizacji ruchu na czas budowy. 13.Demontaż istniejących znaków drogowych wraz ze słupkami wraz z odwiezieniem na plac OD w Tempoczowie. 14.Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) wraz z wywiezieniem drzew na OD nr 7 w Tempoczowie. 15.Mechaniczne karczowanie rzadkich krzaków i podszycia. 16.Rozebranie przepustu 2 fi 60 w km 62+108 wraz z rozebraniem nawierzchni i podbudowy. 17.Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-100 cm) wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem na OD nr 7 w Tempoczowie. 18.Karczowanie pni (śr. 66-100 cm). 19.Rozebranie istniejących przelotowych części przepustów pod zjazdami i skrzyżowaniami wraz z rozkuciem istniejących murków i betonowych nawierzchni 20.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z zagospodarowaniem materiału zgodnie z przepisami o gospodarce odpadami pod przykanaliki, kolektory, przepusty i poszerzenia. 21.Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 25 cm pod kolektorami i przepustem i przykanalikami oraz poszerzeniami ze złożeniem na odkład. 23.Frezowanie wyrównawcze nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni wg tabeli frezowania z wywozem materiału z rozbiórki na OD nr 7 w Tempoczowie. 4.Wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat.I-II. 25.Wykonanie wykopów z transportem gruntu na odkład poza obręb budowy do 5km wg tabeli robót ziemnych ( w tym wywiezienie w-wy humusu). 26.Wykonanie nasypów z gruntu pochodzącego z wykopu wraz z zagęszczeniem wg tabeli robót ziemnych ( zużycie na miejscu). 27.Wykonanie wykopów z transportem w obrębie budowy do 1 km i wbudowaniem w nasyp wraz z zagęszczeniem. 28.Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1800 mm z pokrywą żeliwną 600mm kl B-125kN w km 62+145 strona prawa na rowie krytym. 29.Wykonanie obudowy wlotu przepustu w km 62+108 wraz z wszystkimi elementami wyszczególnionymi w dokumentacji technicznej (rys.5,6,7,) oraz przełożeniem koryta cieku na czas wykonywania obudowy wlotu. 30.Wykonanie przelotowej częci przepustu 2 fi 100cm wraz z wykonaniem ławy z kruszywa oraz wykonaniem zasypki i odtworzeniem nawierzchni zgodnie w projektem rys.6 wraz z przełożeniem koryta cieku na czas wykonywania robót. 31.Wykonanie przepustu z rur Wipro 600mm kl II 75kN/m na ławie z kruszywa 0-16mm gr.15cm szer.40cm wraz z wykonaniem obudowy wlotu z prefabrykatu betonowego ze skrzydełkami od km 62+098,5 do km 62+106 str. prawa. 32.Wykonanie obudowy wylotu przepustu w km 62+108 wg rys.10. 33.Wykonanie obudowy wlotu kolektora w km 62+244 str. prawa wraz z wszystkimi przewidzianymi w dokumentacji elementami. 34.Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych o śr. 1000 mm z pokrywą żeliwną fi 600 kl.B.125kN - km 62+500 str. Prawa. 35.Wykonanie studzienek wlotowych kanalizacji deszczowej kl C-250 wg tabeli. 36.Wykonanie studzienek wlotowych kanalizacji deszczowej kl B-125 wg tabeli. 37.Wykonanie studzienki wlotowej kanalizacji deszczowej kl C-250 nad przepustem wg tabeli. 38.Wykonanie studzieniek wpustowych kanalizacji deszczowej fi 500mm z wpustem krawężnikowym kl. C-250 wg tabeli. 39.Wykonanie przykanalika z rur PVC-U kl S 200/5,9 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm obmiar wg tabeli wraz z wykonaniem zasypki z piasku i zagęszczeniem i wykonaniem obudowy wylotu. 40.Wykonanie przykanalika z rur PVC-U kl S 200/5,9 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm obmiar wg tabeli wraz z wykonaniem zasypki z piasku i zagęszczeniem w obudowie betonowej C 12/15 0,21m3/mb oraz wykonanie odtworzenia konstrukcji nawierzcni wg rysunku. 41.Wykonanie kolektora z rur PVC-U kl S 250/7,3 łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm obmiar wg tabeli wraz z wykonaniem zasypki z piasku i zagęszczeniem. 42.Wykonanie kolektora z rur PVC-U kl S 250/7,3 łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm obmiar wg tabeli wraz z wykonaniem zasypki z piasku i zagęszczeniem w obudowie betonowej C 12/15 0,21m3/mb oraz wykonanie odtworzenia konstrukcji nawierzchni. 43.Wykonanie koryta na zatokach autobusowych oraz na poszerzeniach gr.40cm wraz z zagęszczeniem. 44.Wykonanie podbudowy pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem na poszerzeniach - oraz w miejscach rozbiórki całej nawierzchni -grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm R=2,5MPa. 45.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 stab. mechanicznie na poszerzeniach o gr.20cm po zagęszczeniu i na przepuście w km 62+108. 46.Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechaniczne 0-63mm na poszerzeniu od km 62+615 do km 62+ 740 str.prawa gr.23cm po zagęszczeniu. 47.Wykonanie warstwy podsypki piaskowej pod chodniki - grubość warstwy po zag. 10 cm obmiar wg tabeli. 48.Wykonanie podbudowy pod chodniki z kruszywa łamanego 0-16 gr.10cm. 49.Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z piasku gr.15cm po zagęszczeniu pod konstrukcjami zjazdów z kostki i kruszywa łamanego oraz pod zatoki autobusowe. 50.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr.15cm po zagęszczeniu na zjazdach o nawierzchni z kostki obmiar wg tabeli. 51.Wykonanie podbudowy z betonu B-20 gr.22cm na zatokach autobusowych wraz z nacięciem szczelin dylatacyjnych. 52.Wykonanie podbudowy z AC 16P gr.7cm na poszerzeniach i nad przepustem w km 62+108 wraz z dostarczeniem masy i zagęszczeniem. 53.Wyrównanie i profilowanie istniejącej nawierzchni na całej szerokości. 54.Wykonanie nawierzchni tłuczniowej (0-31,5mm) gr.15cm na zjazdach. 55.Wykonanie warstwy wiążącej gr.6cm AC 16W wg WT-2 wraz z dostarczeniem MMA z miejsca wytworzenia. 56.Ułożenie siatki z włókna szklanego bitumowanej na całej powierzchni jezdni pod warstwę wiążącą min.75kN/m. 57.Wykonanie nawierzchni z mastyksu grysowego SMA 11 wg WT2. 58.Ręczne plantowanie powierzchni gruntu wraz z rozłożeniem warstwy humusu dowiezionego. 59.Uzupełnienie poboczy mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm na szer.1,5m gr. 10cm. wraz z zagęszczeniem strona lewa od km 62+100 do km 63+020. 60.Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu na odpływie od przepustu w km 62+108 wraz z oczyszczeniem przepustów pod zjazdami na dł. odmulanego rowu. 61.Ułożenie ścieków drogowych korytkowych 50x60x15 cm na podsypce cem. piaskowej obm. wg Tabeli. 62.Umocnienie skarp rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 63.Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z elementów betonowych 50x50x15(-3) na podsypce cem. piaskowej od km 62+615 do km 62+740 strona prawa. 64.Wykonanie przebudowy przepustu pod zjazdem średnicy 80cm na średnicę 120cm na wylocie przepustu 2 fi 100 w km 62+ 108 strona lewa wraz z rozebraniem istniejących betonowych ścianek i nawierzchni i wykonaniem nowych ścianek oraz nawierzchni z kruszywa łamanego. 65.Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych średnicy 50cm wraz z wykonaniem ławy z kruszywa łamanego 0-16mm gr.15cm szer.40cm oraz rów kryty średnicy 50cm. 66.Wykonanie ścianek czołowych dla przepustów średnicy 50 cm z bet.C 20/25. 67.Wykonanie rowu krytego od km 62+110 do km 62+224 średnicy 1200 z rur kielichowych Wipro wraz z wykonaniem zastępczego cieku na czas budowy rowu oraz wykonanie nasypu nad Kolektorem. 68.Wykonanie murka oporowego z betonu C 12/15na dł zatoki autobusowej strona prawa od km 62+185 do km 62+229 wraz z wykonaniem deskowania i dostarczeniem betonu betonomieszarką wraz z wbudowaniem 16 słupków z rurek 38mm dł.1,7m. 69.Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą termoplast/chemoutwardzalną (malowanie grubowarstwowe). 70.Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chemoutwardzalną/termoplast. 71.Ustawienie proj. nowych znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 zgodnie z częścią tabelaryczną tabela 1 i 2) wraz ze słupkami. 72.Ustawienie nowych słupków hektometrowych na poboczu wraz z rozebraniem starych i zagospodarowaniem zgodnie z przepisami o gospodarce odpadami. 73.Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur o śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm co 2,5m od km 62+654 do km 62+716 str. prawa obustronnie oraz od 62+716 do 62+765 str.p i od 62+218 do km 62+247str.prawa i nad przepustem w km 62+108 (8m). 74.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych SP 09/4 bezprzekładkowych od km 62+138 do km 62+196 str.lewa wraz z rozebraniem istniejącej i zawiezieniem na OD w Tempoczowie. 75.Ustawienie wiat przystankowych szer.3,0m o konstr. stalowej, dach z tworzywa poliwęglanowego, szyby hartowane na peronach projektowanych zatok wraz z rozebraniem istniejącej wiaty w km 62+200 str. prawa. 76.Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem V=0,083m3/mb w tym na zjazdach krawężniki najazdowe oraz skośne. 77.Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce cem- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 78.Ułożenie kostki betonowej szarej gr.8cm na podsypce cem.- piaskowej na zjazdach w ciągu chodnika oraz na zatokach autobusowych obmiar wg tabeli. 79.Ułożenie kostki betonowej kolorowej gr.8cm na podsypce cem.- piaskowej na chodnikach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.12.33.20 - 45.12.33.20 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3; 11) Wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy i nie uzupełnili ich na wezwanie Zamawiającego; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać również następujące warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - Np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań); 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 2 do formularza oferty; 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku nr 3 do formularza oferty; 6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy i łączne doświadczenie zawodowe. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3. ÷ 5. ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w Instrukcji dla Wykonawców; 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Zamawiający prosi, aby: - wymagane dokumenty były włączone do oferty w w/w kolejności i oznaczone Załącznik nr ... . - wszystkie stronice oferty zawierające informacje zostały ponumerowane, a dokumenty tworzące ofertę spięte / zszyte w sposób zapewniający jej nienaruszalność. Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - na każdej stronie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce. Cena SIWZ 30,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba ŚZDW Kielce, ul. Jagiellońska 72, (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.