eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 201

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Międzyzdroje: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 w zakresie : Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd) w tym budowa drogi, kanalizacji deszczowej i ściekowej, sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura.
Numer ogłoszenia: 301502 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 w zakresie : Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd) w tym budowa drogi, kanalizacji deszczowej i ściekowej, sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji p.n. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach w zakresie : Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd) w tym budowa drogi , kanalizacji deszczowej i ściekowej , sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura wraz z włączeniem kanalizacji sanitarnych poprzez ulice Morską i Zdrojową w ulicę Krótką oraz odtworzenie ulicy Zdrojowej i Morskiej zgodnie z projektem technicznym . Projekt p.n. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 . Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych , zarządzanie inwestycją, nadzorowanie robót budowlanych , rozliczenie inwestycji . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zakres czynności ( zał. Nr 1 do umowy). Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków . Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium : Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 , słownie: dziesięć tysięcy zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1/ w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelewem bankowym - BGŻ S.A. OR/SZCZECIN Oddział w Międzyzdrojach 38203000451110000000547180 z adnotacją wadium na INŻYNIERA KONTRAKTU 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3/ w gwarancjach bankowych, 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. Wadium wnoszone w formie : w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w kasie urzędu. Z treści gwarancji(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (30 dni). Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium np. kopia dokonanego przelewu, kopia gwarancji. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym ( gwarancja, poręczenie) powinno być wskazane w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1/ Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a/ Wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej 2 usługi polegające na nadzorowaniu zadań w zakresie nadzoru budowy lub przebudowy dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej , o wartości brutto Kontraktu (zadania) co najmniej 5 000 000,00 PLN i 10 000 000,00 PLN , w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie , b/ dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,tj.: 1. Inżynier Rezydent z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości brutto co najmniej 5 000 000,00 PLN, w tym, co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . 2. Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową dróg lub ulic o wartości brutto co najmniej 3 000 000,00 PLN. Uwaga! Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją Inspektora nadzoru robót drogowych, przy spełnieniu warunku opisanego w pkt. 1), 3. Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową w/w sieci wartości brutto co najmniej 1.500. 000,00 PLN. . 4. Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową oświetlenia ulicznego i jednym zadaniu związanym z budową i przebudową linii kablowych. 5. Specjalista d/s zieleni - posiadający doświadczenie w co najmniej w dwóch nadzorach nad realizacją projektu zieleni 6. Specjalista d/s rozliczeń (obmiarowiec ) - posiadający doświadczenie w rozliczaniu co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych, w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej o wartości 3.000.000, 00 zł 3/ Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia tj. posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzając, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100.000,00 zł ( sto tysięcy zł). 4/ Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1/ jest niezgodna z ustawą 2/ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5/ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6/ zawiera błędy w obliczeniu ceny 7/ wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tj. co najmniej 2 usługi polegające na nadzorowaniu zadań w zakresie nadzoru budowy lub przebudowy dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej , o wartości brutto Kontraktu (zadania) co najmniej 5 000 000,00 PLN i 10 000 000,00 PLN , w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej . 6.3.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 6.3.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 1/ Inżynier Rezydent z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości brutto co najmniej 5 000 000,00 PLN, w tym, co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . 2/ Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową dróg lub ulic o wartości brutto co najmniej 3 000 000,00 PLN. Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją Inspektora nadzoru robót drogowych, przy spełnieniu warunku opisanego w pkt. 1), 3/ Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową w/w sieci wartości brutto co najmniej 1.500. 000,00 PLN. .4/ Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową oświetlenia ulicznego i jednym zadaniu związanym z budową i przebudową linii kablowych. 6.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.4.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100.000,00 zł ( sto tysięcy zł). 6.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.5.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 , 6.2.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 6.5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 6.5.1 . 6.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.6.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.2.1, 6.2.2 , 6.2.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 6.7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.7.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 6.7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje ulica Ksiązat Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Gmina Międzyzdroje Ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje Pokój nr 10 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.