eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Gorzów Wielkopolski: Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 30149 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, fax 0-95 7256 450.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna mienia i budynków nr 10 i 15 oraz gospodarczego nr 13 Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52, wspomagana technicznymi środkami zabezpieczenia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia - tekst jednolity (Dz. U. Nr 145,poz. 1221 z dnia 4.08.2005r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia, tekst jednolity (DZ. U. Nr 145, poz. 1221 z dnia 4 sierpnia 2005r) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony osób i mienia broni palnej bojowej.b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. zrealizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, świadczone w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej, świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku, c) dysponują potencjałem technicznym: tj. posiadają własną grupę interwencyjną oraz posiadają własną stację monitorowania, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi znajomość w zakresie obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego i poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą -zastrzeżone. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (pięćset tysięcy zł).f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do specyfikacji, pkt.3). 3) oświadczenie, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie osobiście, bez udziału podwykonawców ( zawarte w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do specyfikacji, pkt.1). 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - załącznik Nr2 do specyfikacji. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna koncesja wydana przez MSWiA do prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia i osób; 9) aktualna decyzja przyznająca prawo posiadania w celu ochrony osób i mienia broni palnej bojowej. 10) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. (pięćset tysięcy zł); 13) wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale VIII pkt. 1.b specyfikacji, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi ,że usługi te zostały wykonane należycie; 14) wykaz personelu (uwzględniający pracowników nadzoru i ochrony) przeznaczonego do wykonania zadania zawierający imię, nazwisko, stanowisko, kwalifikacje i uprawnienia, wraz z przedstawieniem kserokopii dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania służby ochrony osób i mienia: a) licencje, (minimum I stopnia). b) zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie znajomości i obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego. (w przypadku braku tych dokumentów, oświadczenie, że wybrany Wykonawca uzupełni je w terminie 14 dni od podpisania umowy ). c) poświadczenia bezpieczeństwa, wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą -zastrzeżone . (lub oświadczenie Wykonawcy, że jego pracownicy poddadzą się procedurze sprawdzającej zwykłej, dokonanej przez pełnomocnika ds. informacji niejawnych Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp). 15) Oświadczenie (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji, pkt.5) o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej, właściwie wyposażonej oraz posiadaniu własnej stacji monitorowania; 16) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 17) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp); 18) W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 6, 7 i 11, składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10. składają zaświadczenie właściwego orgnu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 19) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, 7, 10 i 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone nie wcześniej, jak odpowiednio dla pkt. 5, 6, 7, 10 i 11; 20) dokumenty składane mają być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 21) dokumenty sporządzone w języku obcym, mają być składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr-gorzow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul Chpina 52 bl. 10 66-400 Gorzów Wlkp..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl.10. 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.