Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Mykanów: remonty świetlic wiejskich w Jamnie i Grabówce - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 301498 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty świetlic wiejskich w Jamnie i Grabówce - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Jamnie ul. Kruszyńska 19/27 polegający na wymianie pokrycia dachowego i częściowej wymianie starych okien na PCV - zadanie nr 1 oraz remont świetlicy wiejskiej w Grabówce ul. Nadrzeczna 26 polegający na remoncie dachu oraz remont pomieszczeń łazienki - zadanie nr 2. Poszczególne zadania bliżej opisane są w punkcie 4.2. niniejszej specyfikacji . Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiary robót. Do zadań oferenta należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich , uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z wywozem powstałych odpadów. Zaleca się aby wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z obiektami będącymi przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji . W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu prac remontowych budynków o łącznej wartości tych zamówień minimum 100 000zł brutto .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi ,ze dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia kierownikiem budowy, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Osoba proponowana na ww. stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub równoważne uprawnienia w przypadku wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim ,wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową tj posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1( składamy oddzielnie na każde zadanie) 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 ( składamy oddzielnie na każde zadanie pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. . Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 1) Każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i art.24 ust.2 pkt,1 2) Partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki wynikające z art.22 ust.1 oraz w niniejszej siwz. 3) Podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum muszą ustanowić swojego pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo. 4. Do oferty należy załączyć wypełniony harmonogram finansowo-rzeczowy dot. danego zadania - wzór harmonogramu stanowi załącznik do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy , jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami , leżącymi po stronie zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie
ul. Samorządowa 1
42-233 Mykanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat 42-233 Mykanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie ze środków unijnych PROW na lata 2007-2013 Działanie 4.1/413.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont świetlicy wiejskiej w Jamnie przy ul. Kruszyńskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje demontaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych ; rozebranie starego pokrycia dachowego z eternitu ; utylizacja eternitu; uzupełnienie i naprawa elementów konstrukcji drewnianej budynku; przemurowanie kominów ponad dachem; impregnacja środkami grzybo i owadobójczymi oraz środkami ogniochronnymi, wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej; zamocowanie łat i kontrłat pod montaż pokrycia z blachy powlekanej; wykonanie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych ( rury i rynny z blachy powlekanej ) kominów i wiatrownic, wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej; demontaż starej stolarki okiennej - drewnianej ; montaż nowych okien z PCV - 2 sztuki o wymiarach 1,9mx1,42m wraz z obróbkami i nowymi parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej ; wykonanie instalacji odgromowej. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu dokument odnośnie utylizacji zdjętego eternitu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont świetlicy wiejskiej w Grabówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje rozebranie obróbek blacharskich rynien - 42mb i rur spustowych 18,0mb, obróbek blacharskich 37,72mb nie nadających się do użycia z blachy ocynkowanej; rozebranie nieszczelnego pokrycia dachu z blachy płaskiej 219,45m2; konserwacja elementów drewnianych więźby dachowej środkiem owado , grzybobójczym oraz ognioochronnym; wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej; wykonanie pokrycia dachowego z nowej blachy powlekanej trapezowej w kolorze brązowym ; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze brązowym - rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie ; demontaż starych drzwi wejściowych drewnianych i montaż nowych z PCV dwuskrzydłowych; demontaż 5 sztuk starych okien drewnianych a montaż nowych okien z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej ; remont starego szamba polegający na wymianie rur PCV D 160, wymianę starych kręgów betonowych na nowe -5 kręgów o śr.1000mm, remont pomieszczeń łazienek ( wymiana muszli klozetowych 2 szt , umywalek - 2 szt wraz z bateriami, montaż nowych rur wodociągowych i kanalizacyjnych; wykonanie ścianek z karton gipsu i ułożenie płytek ceramicznych ( podłoga i ściany ) malowanie ścian; obsadzenie w ścianie drzwi do wc - 2 szt; wykonanie zadaszenia z poliwęglanuy nad wejściem głównym do budynku ;rozebranie schodów betonowych przy drzwiach wejściowych i wykonanie nowych z kostki brukowej, wykonanie instalacji odgromowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.26.19.10-6, 45.43.12.00-9, 45.42.11.32-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MYKANÓW
- "Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów-Stary Cykarzew na działce ew. nr 202 w miejscowości Mykanów gmina Mykanów"
- zamówienie obejmuje wykonanie utwardzenia parkingów w Czarnym Lesie o pow.765,5m2 , w Starym Cykarzewie o pow
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane na 2 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II postępowanie
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - postępowanie II
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 9 części,
- Wykonanie robót budowlanych pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Wymiana okien w Szkole Podstawowej im. Gen. Józefa Bema w Suszu
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.