eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › modernizacja (remont, przebudowa) placówki socjalizacyjnej "Skarbek" w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30147

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: modernizacja (remont, przebudowa) placówki socjalizacyjnej "Skarbek" w Polkowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, do kontaktów: Iwona Rosińska, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461535, fax 076 7461510, e-mail: dzialinwestycji@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatpolkowicki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja (remont, przebudowa) placówki socjalizacyjnej "Skarbek" w Polkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice, dz. nr 174/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek placówki położony jest w północno-wschodniej części działki zlokalizowanej w Polkowicach przy ul. Browarnej 1. Składa się on z trzech segmentów: budynku głównego, segmentu żywienia i łącznika komunikacyjnego. Placówka posiada podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej oraz energetycznej. Głównym celem robót budowlanych jest poprawienie warunków zamieszkania dzieci. Roboty budowlane wykonywane będą przede wszystkim w budynku głównym i łączniku. Roboty budowlane obejmują termomodernizację budynku głównego, wymianę pokrycia dachowego budynku głównego, wzmocnienie budynku głównego z uwagi na występowanie wpływów górniczych, rozbiórkę istniejącego łącznika oraz budowę nowego łącznika. Roboty budowlane stanowią kolejny etap realizacji przedsięwzięcia objętego pozwoleniem na budowę (będącego w posiadaniu zamawiającego). Szczegółowy zakres robót opisują dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; (określony w poszczególnych częściach)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części: część I: kwota 8.000 zł (osiem tysięcy złotych) część II: kwota 4.000 zł (cztery tysiące złotych) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, nr 651020 3017 0000 2102 0026 6981 Z dopiskiem: wadium do oferty przetargowej na wykonanie zadania pod nazwą: Modernizacja (remont, przebudowa) Placówki Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach, część ……. . W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca winien złożyć oryginał dokumentu gwarancyjnego w kasie starostwa (I piętro). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, 4 roboty rodzajowo związane z przedmiotem niniejszego przetargu b) wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające następujące wymagania: Część I: kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Część II: kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców, wymienionych powyżej zostanie dokonana według formuły "spełnia - nie spełnia" . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (min.4) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 6) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 7) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można otrzymać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym w ciągu 5 dni po złożeniu wniosku o jej przekazanie (w przypadku SIWZ przesyłanych drogą pocztową oferenci zobowiązani są ponieść koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 10:10, Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, sala konferencyjna III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dach, elewacja. 1) Krótki opis: Modernizacja (remont, przebudowa) Placówki Socjalizacyjnej "Skarbek" w Polkowicach - roboty dachowe i elewacyjne w budynku głównym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.26.12.10, 45.26.21.00 45.30.00.00, 45.32.00.00, 45.32.10.00, 45.41.00.00, 45.44.21.00, 45.42.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część I obejmuje roboty remontowe w budynku głównym polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych (około 600 m kw.), dachu i stropu poddasza (około 400 m kw.), wymianie stolarki okiennej piwnicznej, wymianie pokrycia dachowego (około 500 m kw.) z wymianą instalacji odgromowej oraz wymianą rynien i rur spustowych, zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów drewnianych więźby, wykonaniu robót budowlanych związanych z profilaktyką górniczą (dosztywnienie więźby płytą OSB, wykonanie murowanej ściany dosztywniającej, wykonanie stalowych ściągów poprzecznych i obwodowych w kondygnacjach nadziemnych, wykonanie nadproży oraz przemurowanie fragmentów ścian), towarzyszące roboty wykończeniowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 120 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Łącznik. 1) Krótki opis: Modernizacja (remont, przebudowa) Placówki Socjalizacyjnej "Skarbek" w Polkowicach - przebudowa łącznika. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.11.00.00, 45.20.00.00, 45.26.12.10, 45.26.21.00, 45.30.00.00, 45.32.00.00, 45.32.10.00, 45.41.00.00, 45.44.21.00, 45.42.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Rozbiórka istniejącego łącznika, rozbiórka przekrycia z płyt żelbetowych, rozbiórka ścian murowanych, rozbiórka fundamentów; budowa nowego łącznika (obiekt 1-kondygnacyjny o wymiarach 24,09 m x 7,20m x 3m) w konstrukcji żelbetowej; wymiana instalacji podziemnych (zw, cwu); roboty fundamentowe; słupy i rygle żelbetowe ścian, płyta żelbetowa stropu, pokrycie papą, instalacje wewnętrzne: elektryczne, wod-kan, c.o.; roboty elewacyjne; roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, roboty wykończeniowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 180 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.