eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługi na wykonanie prac pielęgnacyjno-porządkowych oraz akcji zimowej na terenie Cmentarzy Komunalnych Oddział OSOBOWICE (zadanie nr 1) i PSIE POLE (zadanie nr 2) we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30144

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługi na wykonanie prac pielęgnacyjno-porządkowych oraz akcji zimowej na terenie Cmentarzy Komunalnych Oddział OSOBOWICE (zadanie nr 1) i PSIE POLE (zadanie nr 2) we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, do kontaktów: Ryszard Jaworowski, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, fax (0-71) 328 70 18, e-mail: biuro@zck.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zck.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie cmentarzami komunalnymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi na wykonanie prac pielęgnacyjno-porządkowych oraz akcji zimowej na terenie Cmentarzy Komunalnych Oddział OSOBOWICE (zadanie nr 1) i PSIE POLE (zadanie nr 2) we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Cmentarz Komunalny Oddział OSOBOWICE przy ul. Osobowickiej 59 we Wrocławiu, Cmentarz Komunalny Oddział PSIE POLE przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, prace porządkowe, akcja zimowa na terenie Cmentarzy Komunalnych Oddział OSOBOWICE i PSIE POLE we Wrocławiu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Akcja zimowa, Grabienie liści oraz prace porządkowe, pielęgnacja i utrzymanie trawników, utrzymanie i renowacja alejek, dróg i placów, pielęgnacja żywopłotów i krzewów, pielęgnacja kwietników sezonowych, pielegnacja rabat bylinowych, pielęgnacja różanek i inne prace. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2006; lub data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 5.000,00 zł Zadanie nr 2 - 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności spełnia następujące warunki: a)dla zadania nr 1 - wykonał w ostatnich trzech latach, co najmniej całoroczne kompleksowe prace pielęgnacyjne zieleni parkowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym prace konserwacyjne prowadzone na terenie zabytkowych terenów parkowych na sumowanej dla okresu jednego pełnego roku powierzchni nie mniejszej niż 60 ha oraz 70% wartości zadania, b)dla zadania nr 2 - wykonał w ostatnich trzech latach, co najmniej całoroczne kompleksowe prace pielęgnacyjne zieleni parkowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na terenie o powierzchni nie mniejszej niż 11 ha powierzchni oraz 70% wartości zadania, c)zatrudnia następujące osoby dla zadania nr 1: - kierownika robót, który posiada minimum średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbył co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zieleni zabytkowej oraz ukończył kurs leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, - pilarza posiadającego kwalifikacje do pielęgnacji drzew ozdobnych, - ogrodnika z minimum zawodowym wykształceniem d)zatrudnia następujące osoby dla zadania nr 2: - kierownika robót, który ukończył kurs leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, - pilarza posiadającego kwalifikacje do pielęgnacji drzew ozdobnych, - ogrodnika z minimum zawodowym wykształceniem e)dysponuje następującym minimum sprzętowym (własny lub dzierżawiony): ciągnik kołowy, przyczepa ciągnikowa, samochód samowyładowczy do 5 ton, kosiarkę spalinową, piaskarka, pług śnieżny, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności spełniają następujące wymagania: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - dla zadania nr 1 - 100.000,00 zł, - dla zadania nr 2 - 50.000,00 zł, b)posiadają środków finansowe lub zdolnoś kredytową na w wysokości minimum: - dla zadania nr 1 - 30.000,00 zł, - dla zadania nr 2 - 20.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły \spełnia/nie spełnia\ na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ¸ 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 9. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. informacji stwierdzającej, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 11. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 11:00, siedziba Zarządu Cmentarzy Komunalnych przy pl. Strze;eckim 19/21 we Wrocławiu, pok. 121 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługi na wykonanie prac pielęgnacyjno - porządkowych oraz akcji zimowej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE we Wrocławiu. 1) Krótki opis: Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pelęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, prace porządkowe, akcja zimowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00, 77.21.15.00, 77.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Akcja zimowa, Grabienie liści oraz prace porządkowe, pielęgnacja i utrzymanie trawników, Utrzymanie i renowacja alejek, dróg i placów, pielęgnacja drzew, pielęgnacja zywopłotów i krzewów, pielęgnacja kwietników sezonowych, pielęgnacja rabat bylinowych, pielęgnacja różanek i inne prace. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Usługi na wykonanie prac pielęgnacyjno - porządkowych oraz akcji zimowej na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział PSIE POLE we Wrocławiu. 1) Krótki opis: Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, prace porządkowe, akcja zimowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00, 77.21.15.00, 77.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Akcja zimowa, Grabienie liści oraz prace porządkowe, pielęgnacja i utrzymanie trawników, Utrzymanie i renowacja alejek, dróg i placów, pielęgnacja drzew, pielęgnacja zywopłotów i krzewów, pielęgnacja kwietników sezonowych, pielęgnacja rabat bylinowych, pielęgnacja różanek i inne prace. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2006; Zakończenie: 31.07.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.