eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Białystok: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 301353 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku - USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz Urzędu Celnego w Białymstoku. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2 oraz grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). - USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) budynku w skład, którego wchodzi: - pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze budynku przy ul. Choroszczańskiej 17. Ochronie będzie podlegał również garaż nr 3, znajdujący się z tyłu budynku. W garażu jest instalacja alarmowa Zakres ochrony obejmuje całodobowy monitoring, nie wyłączając dni wolnych od pracy, polegający na monitorowaniu sygnałów systemu sygnalizacji włamania i napadu, drogą radiową do Grupy Interwencyjnej uzbrojonej w broń palną, która podejmie czynności weryfikacji alarmu. b) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). USŁUGA NR 3: Ochrona fizyczna grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku oraz grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku znajdujących się przy ul. Octowej 10. - USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). - USŁUGA NR 5: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach. - USŁUGA NR 6: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). - USŁUGA NR 7: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży. - USŁUGA NR 8: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku. - USŁUGA NR 9: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b)na terenie województwa podlaskiego i pozostałym terenie kraju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - dla Usług nr 1, 4 i 6: 1. należyte wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych z zapewnieniem uruchomienia grup interwencyjnych. 2. należyte wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Państwowej Straży Pożarnej. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto (suma wartości z pkt. 1-2) co najmniej 4.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 2: 1. należyte wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych z zapewnieniem uruchomienia grup interwencyjnych. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 700,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 3, 5, 7: należyte wykonanie co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez licencjonowanego pracownika ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 80.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 8: należyte wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 1.500,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 9: należyte wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju towarów lub wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 25.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: - posiada urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1, 2, 4, 6 - posiada co najmniej 2 Grupy Interwencyjne mogące pełnić jednocześnie całodobowy dyżur na terenie miasta, w którym świadczona będzie Usługa wyposażone w oznakowane pojazdy służbowe. Dodatkowo w zakresie Usługi nr 1 i 3 Grupy Interwencyjne wyposażone w broń palną. - w zakresie Usługi nr 8-9 - posiada co najmniej 2 oznakowane pojazdy wyposażone w środki łączności zewnętrznej. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - można wykorzystać wzór, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 3, 5, 7 dysponuje co najmniej 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej, - w zakresie Usługi nr 8 - co najmniej 4 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną; - w zakresie Usługi nr 9 - co najmniej 2 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - można wykorzystać wzór, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze). b) dokument reprezentujący Wykonawcę, z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z wyżej wymaganego aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bialystok.uc.gov.pl lub na adres Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: pok. nr 5 Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitoring Izby Celnej w Białymstoku i Urzędu Celnego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz Urzędu Celnego w Białymstoku b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2 oraz grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej - pomieszczenia znajdują się na parterze i piętrze budynku dwukondygnacyjnego dworca PKP w Kuźnicy o powierzchni użytkowej 367m2. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków w skład, której wchodzą pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze budynku przy ul. Choroszczańskiej 17 o łącznej powierzchni 228,12m2. Wejście do pomieszczeń znajduje się na prawo od wejścia głównego, z boku budynku. Zainstalowana jest w nich instalacja alarmowa oraz kraty w oknach. Ochronie będzie podlegał również garaż nr 3, znajdujący się z tyłu budynku. W garażu jest instalacja alarmowa. Zakres ochrony obejmuje całodobowy monitoring, nie wyłączając dni wolnych od pracy, polegający na monitorowaniu sygnałów systemu sygnalizacji włamania i napadu, drogą radiową do Grupy Interwencyjnej uzbrojonej w broń palną, która podejmie czynności weryfikacji alarmu. b) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochrona fizyczna Izby Celnej w Białymstoku i Urzędu Celnego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku oraz grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku znajdujących się przy ul. Octowej 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitoring Urzędu Celnego w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 5: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monitoring Urzędu Celnego w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 6: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 7: Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa konwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 8: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa konwoju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 9: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b) na terenie województwa podlaskiego i pozostałym terenie kraju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.