eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Lublin: Dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 301339 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215223 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, faks 081 53 59 261.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków standardowych i niestandardowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Lublinie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 1. Zamawiający wymaga dostaw m.in : a) druków w bloczkach po 100 szt. klejonych na grzbiecie . b) kopert w kompletach po 1000 szt. c) książek w oprawie introligatorskiej twardej (tektura min. 1100 g/m2 dla opraw formatu A-3, A-4, A-5 grubość min. 2 mm) z etykietą oznaczenia na przedniej zewnętrznej stronie okładki, bez okuć rogów, szyta nićmi, strony numerowane d) skorowidzów z wycięciami, strony nie numerowane 2. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % brutto wartości umowy bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony Wykonawcy. Głównymi powodami, które mogą mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru są: wprowadzanie technik informatycznych obsługi klientów oraz prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. Z tytułu zmniejszenia, Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania ani kar umownych. 3. Dostawy druków realizowane będą w formie świadczeń częściowych, stosownie do bieżących potrzeb na podstawie jednostronnych dyspozycji (zapotrzebowań) Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji zamówienia. 5. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynów Sądu Rejonowego w Lublinie położonych przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i przy ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 6. Koszty transportu dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy. 7. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. 8. Braki ilościowe w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. 9. Wykonawca zobowiazany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. 10. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować świadczenia częściowego, ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia o tym Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 22.96.00.00 - 22.96.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 184942.90 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Nr 1 Przedsiębiorstwo Państwowe, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 184942.90
  • Oferta z najniższą ceną: 184942.90 oferta z najwyższą ceną: 184942.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.