Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-09
Grajewo: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na
terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 301294 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie , ul. Fabryczna 4, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www. bip.starostwograjewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016. W zakres zadania wchodzi: - odśnieżanie dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców, - zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej materiałami uszorstniającymi zgodnie z załącznikiem nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna) do zwalczania gołoledzi i śliskości zapewnia Zamawiający. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. Zwalczanie i likwidacja śliskości oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi powinna się odbywać na całej szerokości dróg. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Pługi własne ich nośniki oraz piaskarka powinny być przystosowane do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej. Wynagrodzenie za wykonaną usługę odśnieżania będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez dyżurnego zud. Wynagrodzenie za wykonaną usługę posypywania będzie wynagrodzeniem za 1 km posypywania udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez dyżurnego zud. Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. podstawiania do dyspozycji Zamawiającego sprzętu i nośników sprawnego technicznie i przystosowanego do odśnieżania dróg, 2. odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych sprawnym sprzętem zgodnie z poleceniem Dyżurnego ZUD 3. zapewnienia stałej obsługi naprawczej dla sprzętu i nośników w czasie sezonu zimowego. 4. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 1 godziny od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, 5. usuwanie śniegu z dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości jezdni poboczy, drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, parkingach, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 6. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, 7. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z siecią dróg powiatowych w celu właściwego przygotowania oferty..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać w pełni sprawny sprzęt do szybkiego odśnieżania: ciągnik o mocy min. 100-120 KM z przednim WOMem przystosowany do pracy z pługiem wirnikowym typu HYDROG; ciągnik lub koparko-ładowarka o mocy 100-130 KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00 m; ciągnik lub koparko -ładowarka o mocy 130-150 KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00 m; ciągnik szybkobieżny o mocy min. 160 KM (prędkość nie mniejsza niż 50 km/h) z pługiem jednolemieszowym o szer. min. 3,00 m lub dziobowym o szer. min. 2,5 m (kąt 30o); ciągnik o mocy min. 180 KM z pługiem dziobowym lub bocznym o szer. min. 2,50 m (kąt 30o); ładowarka o poj. łyżki min. 1,5-2,0 m3; ładowarka o poj. łyżki min. 2,0-3,0 m3; ładowarka o poj. łyżki min. 4,0-5,0 m3; spycharka gąsiennicowa wraz z transportem w miejsce wykonywania usługi o mocy min. 160 KM, ciągnik z piaskarką- 1 szt.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin platności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia ze względu na panujące warunki atmosferyczne, z powodu działania siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (opady śniegu, zawieje, zamiecie itp.), 2. dopuszczalne jest przyśpieszenie lub wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 1. Termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przyśpieszeniu lub przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Fabryczna 4
19-203 Grajewo, pokój nr 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fabryczna 4 19-203 Grajewo pokój nr 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków krajowych będących w dyspozycji z budżetu powiatu grajewskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy 100-120 KM z przednim WOMem przystosowany do pracy z pługiem wirnikowym HYDROG - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik lub koparko - ładowarka o mocy 100-130 KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00 m - szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik lub koparko -ładowarka o mocy 130-150 KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00 m - szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik szybkobieżny o mocy min. 160 KM (prędkość nie mniejsza niż 50 km/h) z pługiem jednolemieszowym o szer. min. 3,00 m lub dziobowym o szer. min. 2,5 m (kąt 30o) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min. 180 KM z pługiem dziobowym lub o szer. min. 2,50 m (kąt 30o) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowarka o poj. łyżki min. 1,5-2,0 m3 - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowarka o poj. łyżki min. 2,0-3,0 m3 - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowarka o poj. łyżki min. 4,0-5,0 m3 - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spycharka gąsiennicowa o mocy min. 160 KM wraz z transportem w miejsce wykonywania usługi - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego z sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciągnik z piaskarką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin platności - 2
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Grajewie
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Ełckiej w Grajewie
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.