eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pnLikwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Prudnik: Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON.
Numer ogłoszenia: 301284 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237672 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej wraz z zakupem, dostawą i montażem dźwigu osobowego dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich obejmująca niżej wymieniony zakres wykonania: 1) roboty demontażowe i rozbiórkowe 2) roboty budowlane 3) dostawa i montaż elementów szybu windy 4) montaż windy wraz z próbami i przekazaniem do użytkowania 5) dostawa i montaż drzwi rozsuwanych zewnętrznych 6) roboty inżynieryjne (dojście do windy) 7) roboty elektryczne 8) instalacja kanalizacyjna 9) instalacja wodociągowa 10) instalacja C.O 11) roboty demontażowe instalacji sanitarnych w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia (siwz) wraz z załącznikami: projektem architektoniczno budowlanym autorstwa Pronabud, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), decyzją pozwolenia budowlanego, warunkami rzeczowego zakresu wykonania, wszystkich odbiorów i przekazania do użytkowania projektu w tym dla osób niepełnosprawnych, 2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i zapoznać się szczegółowo z warunkami jego realizacji, wszystkich odbiorów i przekazaniem do użytkowania, 3. Cena w ofercie powinna uwzględniać zakresy prac zawarte w przedmiarach robót oraz wszystkie inne koszty pozostałe związane z pomiarami końcowymi powykonawczymi, odbiorami końcowymi w tym PIS, PIP, PSP, UDT i przekazaniem projektu do użytkowania a w szczególności: ­ wykonanie pozostałych prac towarzyszących przy realizacji zamówienia w szczególności prace związane z zabezpieczeniem miejsca wykonywania prac, organizacją ruchu terenu objętego budową zapewniającą prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie całego szpitala a szczególności oddziału porodowego i dziecięcego będącego w strefie bezpośredniej budowy, uprzątnięcie terenu i miejsca wykonywania robót ­ wykonanie wszelkich prób i pomiarów w tym geodezyjnych powykonawczych związanych z budową, sporządzenia wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie projektu oraz oznakowanie znakami PFRON wykonanego projektu dla osób niepełnosprawnych. ­ organizacja, zagospodarowanie i likwidację placu budowy w tym utylizacja odpadów z budowy w zakresie własnym wykonawcy, ­ oczyszczenie pomieszczeń i nawierzchni dróg, ulic chodników przyległych w obrębie budowy, wywóz wszelkich nieczystości związanych z prowadzonymi pracami. ­ naprawa dróg wewnętrznych i chodników na terenie PCM S.A. w przypadku ich uszkodzenia, w związku z robotami ziemnym i transportem w związku z prowadzoną budową, ­ sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu (zgodnie z przepisem art. 21a Prawa budowlanego Kierownik budowy, którego winien zapewnić wykonawca zobowiązany jest sporządzić lub zapewnić sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.) ­ dokonanie w zakresie własnym wszystkich wymaganych przez prawo odbiorów. ­ wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów w zakresie własnym. ­ przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. ­ składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. ­ wykonanie pozostałych nie wymienionych wyżej prac i czynności niezbędnych w celu kompleksowego wykonania zamówienia wraz z wszystkimi odbiorami bez zastrzeżeń i przekazanie projektu w całości do użytkowania. 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ, w tym z zgodnie z decyzją pozwolenia budowlanego, dokumentacją projektową, przedmiarem robót i złożoną ofertą, zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z wskazanymi tam Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. 5. Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i funkcjonowanie obiektu szpitala oraz miejsce składowania materiałów i oznakowanie dróg na czas prowadzenia robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania, co zastało wskazane powyżej. 7. Czynności związane z odbiorem zamówienia. Odbiory przedmiotu zamówienia przebiegać będą w sposób i na zasadach określonych specyfikacji technicznej i projekcie umowy. 8. Dodatkowe wymogi. wykonawca lub jego przedstawiciel przed złożeniem oferty winien dokonać szczegółowych oględzin miejsca planowanych robót i złożyć stosowne oświadczenie. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, wariantowych i alternatywnych. 11. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 12. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcom. 13. W związku z faktem, że zamówienie współfinansowane jest przez PFRON i stawiane przez niego wymagania, zamówienia zostanie rozliczone po zakończeniu jego realizacji w terminie płatności do 30 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z niezbędnymi załącznikami a w szczególności, kosztorysem powykonawczym i zestawieniem rzeczowo finansowym wykonanego zakresu robót, protokołów odbiorów organów PIS, PIP, PSP, UDT z pozytywnym wynikiem odbioru, pozostałych protokołów sprawdzeń i pomiarów w tym pomiarów powykonawczych geodezyjnych, protokołu końcowego odbioru zadania wraz z załącznikami podpisane przez inspektorów nadzoru i zamawiającego. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganymi dokumentami wymienionymi wyżej wraz niezbędnymi do wystąpienia o pozwolenia na użytkowanie. W przypadku stwierdzenia w dokumentacji wykonawcy błędów i braków uniemożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zamawiający wstrzyma płatność do czasu naprawy błędów i uzupełnienia braków formalnych w dokumentacji powykonawczej. 14. wykonawca zobowiązany jest do złożenia kompletnej oferty uwzględniającej wykonanie całego zadania kompleksowo wraz z wszystkimi odbiorami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 15. Zamawiający upoważni wykonawcę do występowania w imieniu zamawiającego do organów PIS, PIP, PSP i UDT w sprawach wykonania odbiorów przez te organa. 16. Złożenie oferty niezgodnej z treścią SIWZ spowoduje jej odrzucenie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.12.30 - Szyby 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kupczyk, ul. Wiatraki 4, 46-090 Popielów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341366,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 494514,10

  • Oferta z najniższą ceną: 494514,10 / Oferta z najwyższą ceną: 494514,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.