eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa i rozbudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych na terenie oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Szczecin: Przebudowa i rozbudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych na terenie oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 301242 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Międzyodrze" , ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 462 39 65-67, faks 91 462 39 65-67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyodrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych na terenie oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych na terenie oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje: a) przebudowę i rozbudowę instalacji technologicznej punktu zlewnego ścieków dowożonych, Qddow.= 150÷170 m3/d, maksymalny przepływ ścieków dowożonych w trakcie zdawania: 17 dm3/s, obejmującą: - obniżenie zamocowania istniejącego króćca odbioru ścieków dowożonych w celu zwiększenia możliwości grawitacyjnych zrzutów ścieków z wozów asenizacyjnych, - budowę hermetycznej instalacji do mechanicznej separacji skratek na kracie mechanicznej gęstej, - wyposażenie punktu zlewnego ścieków dowożonych w standardowy pomiar i rejestrację przepływu oraz parametrów ścieków (pH i przewodność) z szafą zasilająco - sterowniczą oraz w automatyczną stację poboru próbek o działaniu ustalonym i proporcjonalnym, - rozbudowę punktu zlewnego na placu manewrowym umożliwiającą szybką identyfikację i rejestrację dostawców; b) montaż prasopłuczki skratek z szafą sterowniczą, wraz z rurociągami, w tym przebudowa rurociągu podającego skratki z kraty mechanicznej głównego ciągu technologicznego oczyszczania ścieków komunalnych; stacja sterownicza wspólna z kratą mechaniczną; c) montaż separatora - płuczki piasku z szafą sterowniczą, wraz z rurociągami, w tym przebudowa rurociągu podającego pulpę piaskową z piaskownika w głównym ciągu technologicznym oczyszczania ścieków komunalnych; d) dostawa kontenerów na piasek i skratki - po dwie sztuki, e) wymiana na nową pompy w pompowni ścieków dowożonych; f) montaż mieszadła w pompowni ścieków dowożonych; g) montaż rurociągów, urządzeń i armatury; h) przebudowa i rozbudowa istniejącej wentylacji w pomieszczeniu kontenerów na piasek i skratki w budynku maszynowni; i) rozbudowa systemu sterowania i wizualizacji oczyszczalni ścieków na bazie funkcjonującego systemu, wynikająca z zakresu przebudowy i rozbudowy punktu zlewnego, instalacji prasopłuczki skratek i separatora - płuczki piasku oraz doposażenia pompowni ścieków dowożonych; j) wykonanie nowego przyłącza wodociągowego PE 110 o długości 73,83 m do celów zasilania w wodę instalacji prasopłuczki skratek i separatora - płuczki piasku; k) wykonanie niezbędnych demontaży, w szczególności demontażu koryta kanału ścieków dowożonych z kratą ręczną, demontażu odcinka rurociągu z przepływomierzem, zasuwą, przyłączem wozu asenizacyjnego oraz demontażu okapu wentylacyjnego; l) wykonanie instrukcji obsługi dostarczonych instalacji i aktualizacja instrukcji obiektowych będących w posiadaniu Zamawiającego; m) wykonanie prób oraz rozruchu mechanicznego i technologicznego oraz szkolenie personelu Zamawiającego w ilości 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 29.50.00.00 - 29.50.00.00 50.95.40.00 - 50.95.40.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 15.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy roboty budowlane podobne do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia zamawiający uzna pracę polegającą na budowie lub modernizacji lub przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 3 000 m3/d i wartości min. 0,5 mln zł brutto, w zakresie której wyposażono punkt zlewny ścieków dowożonych w stację zlewną, w skład której wchodzi krata mechaniczna i ciąg pomiarowy oraz dostarczono i zainstalowano systemy prasopłuczki skratek i separatora - płuczki piasku, z których wypłukane i odwodnione skratki i piasek spełniają wymagania odnośnie parametrów granicznych wartości wymywania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz.U. nr 186, poz. 1553, z 2006 r. nr 38, poz. 264 oraz z 2007 r. nr 121, poz. 832) w tym wymagania powyższego Rozporządzenia, które zaczną obowiązywać z dniem 01.01.2013 r.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że, dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, d) minimum jednym specjalistą ds. automatyki - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - udział w budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 3 000 m3/d, e) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozruchu urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 3 000 m3/d. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy z kierownikiem robót sanitarnych i/lub kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych. Zamawiający dopuszcza kierowanie robotami w kilku branżach przez jedną osobę posiadającą stosowne, wyżej wymienione uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla prasopłuczki skratek i separatora z płuczką piasku: - minimum 3 referencje od eksploatatorów tego typu urządzeń, - dla przedstawionych referencji - wyniki badań na zawartość związków organicznych w wypłukanych skratkach przeprowadzonych w trakcie eksploatacji urządzenia, minimum 3 wyniki badań powinny dotyczyć urządzeń o parametrach pracy odpowiadających wymaganiom Zamawiającego i spełniać jego wymagania, - oświadczenie producenta urządzenia o jego antykorozyjnym zabezpieczeniu poprzez pasywację metodą zanurzeniową.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz - w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz; 3) propozycja harmonogramu czasowego realizacji robót; 4) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) - w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: 1) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) Zmianę wynagrodzenia, 3) Zmianę osób przewidzianej do realizacji umowy. Przesunięcie terminu może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania robót, których realizacja ma wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 2) w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne np. mróz, intensywne opady deszczu, wichury, wzrost poziomu wód, powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 4) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj. warunki gruntowo- wodne, odkrycie nie zinwentaryzowanych, przedmiotów, obiektów i elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 5) w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy, 6) wskutek siły wyższej wystąpi konieczność wstrzymania robót i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót, 7) przedłużenia procedury uzyskiwania opinii, uzgodnień, pozwoleń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj. z powodu niezachowania terminów administracyjnych przez organy czy instytucje. Zmiana wynagrodzenia nastąpić może w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na roboty budowlane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyodrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna Międzyodrze ul. Przejazd 14 70-607 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Spółka Wodna Międzyodrze ul. Przejazd 14 70-607 Szczecin sekretariat, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.