eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzeniekursów komputerowych na poziomie podstawowym dla 5 grup -1 grupa liczy 10 osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: kursów komputerowych na poziomie podstawowym dla 5 grup -1 grupa liczy 10 osób
Numer ogłoszenia: 301232 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie , ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8126946, faks 091 8127981 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: kursów komputerowych na poziomie podstawowym dla 5 grup -1 grupa liczy 10 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro, w oparciu o przepisy art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004 r z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art. 24 pkt 1 i 2. -złożą oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu art. 44 ustawy.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni dołączyć do oferty następujące dokumenty -w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności-, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Jeżeli zaświadczenie wydane zostało przed rokiem 2009, należy dostarczyć Zaświadczenie o aktualizacji wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych z 2009 roku. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy -w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną-. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty -w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: wykaz wykonanych usług -co najmniej 2- odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości jednostkowej powyżej 10.000,00 zł - załącznik 5: a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów -referencji- potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4- z informacjami na temat wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia -co najmniej 4 osoby. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty podpisany: załącznik nr 1 -wzór umowy- oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zachodniopomorska.ohp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok.314 w godz.8.00-15.30 Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP ul.Dworcowa 19, 70-206 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest sekretariat (pok. 304) Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój II edycja, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet I, Poddziałanie 1.3.3. zgodnie z umową UDA - POKL. 01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku. CPV - 80533100-0 - usługi szkolenia komputerowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.