eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Zgorzelec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2
Numer ogłoszenia: 301204 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162414 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kompleksu boisk, przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu, w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012. 2. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych, zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, z wyłączeniem części dotyczących budowy placu zabaw oraz budowy nagłośnienia. W ramach robót budowlanych dla których pełniony ma być nadzór przewidziano wykonanie następujących obiektów: - boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30 x 60 m., - boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m. z polami do gry w piłkę siatkową i koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej typu EPDM - zaplecza szatniowego w ilości 6 modułów, - bieżni sprinterskiej trójtorowej o łącznej długości 62.2 m., - skoczni do skoku w dal o długości rozbiegu 40 m. z zeskokiem o wymiarach 8,5 x 2,75 m., - piłkochwytów, - ogrodzenia całego kompleksu boisk, o wysokości ogrodzenia 4 m., - sieci kanalizacji sanitarnej, - sieci kanalizacji deszczowej, - sieci oświetlenia terenu, - sieci instalacji wodnej, - sieci instalacji elektrycznej, - okablowania systemu monitoringu wizyjnego, - elementów małej architektury, - drogi przeciwpożarowej do kompleksu boisk, - zagospodarowania placów przy boisku. UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych do nazwanych materiałów, urządzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy robót budowlanych. 3. Nadzorowane roboty budowlane rozliczane będą kosztorysowo w oparciu o kosztorysy zamienne poszczególnych branż, sporządzane po wykonaniu etapu I, II i III robót. Kosztorysy zamienne opracowane zostaną zgodnie z następujacymi założeniami: a) ceny jednostkowe elementów robót będą przyjmowane z kosztorysu ofertowego danej branży załączonego przez Wykonawcę robót budowlanych do oferty, a zakres wykonanych robót - z książki obmiaru. b) nie przewiduje się możliwości wzrostu cen jednostkowych elementów robót jak również składników cenotwórczych podanych w kosztorysach ofertowych, w trakcie obowiązywania ninejszej umowy jak również na etapie sporzadzania kosztorysów zamiennych. 4. Ewentualne roboty dodatkowe rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie następujących założeń: a) składniki cenotwórcze: - Roboczogodzina (R) wyrażona w zł. - Koszty zakupu (Kz) wyrażona w % - Koszty pośrednie (Kp) wyrażone w % - Zysk (Z) wyrażony w % zostaną przyjęte odpowiednio z kosztorysu ofertowego danej branży, złożonego przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ofertą na wykonanie postawowego zakresu robót, zakres wykonanych robot przyjęty zostanie z książki obmiarów natomiast ceny materiałów (M) oraz koszt pracy sprzętu (S) z zeszytów SEKOCENBUD za okres ich wbudowania lub używania. b) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą odpowiednie pozycje KNR, w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy - zatwierdzona przez Zamawiającego. 5. Nadzór inwestorski pełnić będzie Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pod kierownictwem Koordynatora. Zamawiający określa następujący skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego: - inspektor nadzoru robót w specjalności drogowej, - inspektor nadzoru robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, - inspektor nadzoru robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, 6. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w ofercie, który z Inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pełnić będzie funkcję Koordynatora. 7. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy. Wizję lokalną Wykonawca dokona na własny koszt. 8. Do zadań Zespołu Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz Koordynatora należeć będzie: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 2) koordynacja prac zespołu nadzoru inwestorskiego, 3) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku budowy oraz zapisów w prowadzonej przez Wykonawcę robót budowlanych, książce obmiarów, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót zwiazanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych. Nadzór nad przedstawieniem Zamawiającemu, przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzenia zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i ze złożonym kosztorysem. 5) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych,wszystkich poleceń na piśmie, 6) współudział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy przez Zamawiającego, 7) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 8) obecność Inspektora w specjalności drogowej,sanitarnej i elektrycznej na terenie budowy nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania 10) uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego 11) opiniowanie harmonogramu rzeczowego robót, sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 12) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowym robót budowlanych, 13) upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 15) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 16) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 17) potwierdzanie, opracowywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, wniosków na roboty dodatkowe oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, 18) kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 19) zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych 20) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami), 21) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 22) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 23) kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 24) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 25) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z zamawiającym, 26) sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w harmonogramie rzeczowym realizacji robót, 27) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inspektorów poszczególnych branż oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 28) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 29) weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 30) weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 31) weryfikację przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 32) organizację oraz przeprowadzenie odbiorów poszczególnych etapów robót i odbioru końcowego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia w/w odbiorów, 33) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 34) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, poprzez: - sprawdzanie kosztorysów zamiennych robót, sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych, przed ich zatwierdzeniem przez Zamawiającego - potwierdzanie konieczności wykonania robót dodatkowych oraz sprawdzanie kosztorysów powykonawczych tych robót, przed ich zatwierdzeniem przez Zamawiającego - sporządzanie protokołów odbioru poszczególnych etapów robót, - sprawdzanie przejściowych świadectw płatności oraz końcowego świadectwa płatności przed ich zatwierdzeniem przez Zamawiającego 35) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia robót budowlanych oraz elementów wbudowanych, 36) sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przkazywanie ich Zamawiającemu, 37) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 38) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 39) współpraca przy przygotowywaniu danych, w zakresie: - wnioskowanie Beneficjanta o płatności; - okresowych i końcowego sprawozdań z realizacji projektu; - innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą; Uwaga: Wykonawca nie może podejmować decyzji skutkujących dla Zamawiającego zwiększeniem nakładów na realizację nadzorowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Decyzje takie zastrzeżone są do wyłącznej kompetencji Zamawiającego. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie roboty niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia ludzi. 9. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków budżetu państwa - Funduszu Kultury Fizycznej oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa ATA, mgr inż. Mirosław Soczyński, ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35425,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.