eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sali rozpraw C, pokoi narad oraz korytarzy przed i za salami rozpraw w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Warszawa: Remont sali rozpraw C, pokoi narad oraz korytarzy przed i za salami rozpraw w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 301182 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Najwyższy , pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5308251, 602691505, faks 02 5209090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali rozpraw C, pokoi narad oraz korytarzy przed i za salami rozpraw w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali rozpraw C, pokoi narad oraz korytarzy przed i za salami rozpraw w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie polegającym na kompleksowej naprawie wyposażenia meblowego i podłóg drewnianych oraz malowaniu ścian i sufitów, drzwi drewnianych i ościeżnic metalowych a także na zdemontowaniu i ponownym montażu istniejących urządzeń audio i elektrycznch. Stan techniczny pomieszczeń i wyposażenia sal rozpraw wraz z pokojami narad jest następujący: 1. Odbarwienia, popękania i zniszczenia na skutek długotrwałego użytkowania drewnianych części foteli, odbarwienia, spękania i wytarcia skóry na oparciach i siedziskach foteli. 2. Popękane struktury płaskie blatów oraz innych elementów mebli. 3. Liczne rozwarstwienia materiału użytego przy produkcji mebli. 4. Ubytki, spękania, deformacje podłogi drewnianej. Zakres renowacji obejmuje: Korytarz za salami rozpraw I piętro 1. Podłoga 37700x1850 69,75 m2 2. Cokół drewniany o wysokości 200 mm 37,7 mb 3. Stopnie 1800x1100 4 m2 4. Lada 2450x420x700 1 szt 5. Lada 2450x420x1140 1 szt 6. Lada 3400x1140/700x600 1 szt 7. Lada 2300x1140/700x600 1 szt 8. Lada 2500x1140/700x600 1 szt 9. Lada 6700x1140/700x600 1 szt 10. Lada 2400x1140/700x600 2 szt 11. Lada 5000x1140/700x600 1 szt 12. Lada 6300x1140/700x600 1 szt 13. Obudowa kaloryfera 4300x580x600 1 szt 14. Podłoga pod filary 800x600 4 szt 15. Maskownica podestu 800x400 4 szt 16. Stopnie 1850x1000 3,6 m2 17. Podjazd 2200x1000x450 1 kpi Sala Rozpraw C 1. Stół sędziowski (5,3 mb) 1 kpi 2. Stół dla stron 1,25 mb 1 szt 3. Stół dla stron 1,20 mb 6 szt 4. Ławka do stołu dla stron 2,55 mb z tap. + doklejenie 5 cm szer. siedziska 9 szt 5. Ławka dla publiczności 1,3 mb z tap. . + doklejenie 5 cm szer. siedziska 1 szt 6. Ławka dla publiczności 1,2 mb z tap. . + doklejenie 5 cm szer. siedziska 6 szt 7. Barierka 2,55 mb 2 szt 8. Cokoły drewniane wys 0,3/0,45/0,75m 25,0 mb 9. Stół dla protokolantal ,20 mb 1 mb 10. Ławka dla protokolantal ,2 mb z tap. 1 szt 11. Fotele sędziowskie 7 szt 12. Podłoga 100 m2 Pokój narad sala C 1. Stół 2400x900x720 1 szt 2. Stół 750x450x720 1 szt 3. Regał otwarty 900x450x1850 4 szt 4. Podłoga 4250x4750 20,7 m2 5. Cokoły drewniane wys 0,3m 18 mb Pokój narad mały 1. Stół 1500x800x720 1 szt 2. Regał otwarty 900x450x1850 2 szt 3. Cokoły drewniane wys 0,3m 12 mb 4. Podłoga 4250x2470 10,5 m2 Korytarz przed salami rozpraw 1. Ławka z obudową 9250x510x300 1 szt 2. Ławka z obudową 1250x510x300 1 szt 3. Ławka z obudową 6100x510x300 1 szt 4. Ławka z obudową 3000x510x300 + oparcie wysokie H-700 1 szt 5. Ławka z obudową 2900x510x300 1 szt 6. Ławka z obudową 1900x510x300 3 szt 7. Ławka z obudową 17000x510x300 1 szt 8. Obudowa grzejnika 9250x380x170 1 mb 9. Obudowa grzejnika 1250x270x130 1 mb 10. Obudowa grzejnika 6100x380x170 2 szt 11. Obudowa grzejnika 2900x350x170 1 szt 12. Obudowa grzejnika 1900x350x170 3 szt 13. Obudowa grzejnika 17000x350x170 1 szt 14. Narożnik 1120x1120x480 1 szt 15. Narożnik 1120x820x480 1 szt 16. Lada na podeście 1850x1120x480 2 szt 17. Ławka 3000x510x300 + oparcie H-700 12 szt 18. Blat górny 3000x330x50 2 szt 19. Stół główny 2150x600x750 2 szt 20. Ławka podwójna 1100x1330x1000 4 szt Korytarz strona Apelacji 1. Lada 2470x1145x420 1 szt 2. Lada 3400x1140/700x600 1 szt 3. Lada 2400x1140/700x600 2 szt 4. Lada 4500x1140/700x600 1 szt 5. Lada 1200x1140/700x600 1 szt 6. Podłoga 18700x1900 35,6 m2 7. Lada 3400x1140/700x600 1 szt 8. Podłoga pod filary 830x600 1 szt 9. Maskownica podestu 830x400 1 szt 10. Stopnie 1800x1100 4 m2 11. cokół 1870x200 1,9 szt Kawiarenka 1. Obudowa parapetu i grzejnika 2800x500x930 1 szt 2. Obudowa parapetu i grzejnika 700x300x930 1 szt 3. Szafki kuchenne 4000x550x890 1 kpl 4. Blat do szafek 4000x600x40 1 szt 5. Płyta naścienna 4000x600x40 1 szt 6. Półka nad szafkami 2800x800x300 1 szt 7. Lada 2000x550x890 1 szt 8. Blat lady 2000x600x40 1 szt Korytarz strona Apelacji przed salami rozpraw 1. Ławka 3000x510x300 + oparcie H-700 2 szt 2. Ławka z obudową 1900x510x300 1 szt 3. Obudowa kaloryfera 1900x370x170 1 szt 4. Narożnik do złączenia ławek 820x1120* 2 szt 4. Lada 2650x550x1140/650 2 szt 6. okładzina ścian 1600x700x50 2 szt 7. okładzina ścian 1500x1000x50 1 szt 8. Podłoga 3000x1250 7,5 m2 9. Ławka podwójna 1100x1330x1000 3 szt Prace wspólne dla sali rozpraw i pokoi narad i korytarza za salami rozpraw. 1. demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń elektrycznych i audio (mikrofony, lampy, zestawy gniazd) 2. zdemontowanie istniejącej podłogi, montaż płyt OSB, przyklejenie Finish parkietu, szlifowanie, bejcowanie i trzykrotne lakierowanie podłóg, 3. Malowanie ścian, 4. malowanie drzwi drewnianych 2 szt; 5. malowanie metalowych ościeżnic 2 szt; W ramach prac naprawczych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności: 1. Demontażu a po zakończeniu prac naprawczych ponownego montażu istniejących urządzeń elektrycznych i audio (czynności te należy wykonać przy udziale firmy prowadzącej obsługę techniczną obiektu). 2. Rozmontowania mebli i zniesienia ich z I piętra, 3. Dokonania indywidualnej oceny stanu technicznego oraz możliwości dalszego wykorzystania konkretnych elementów w dalszym procesie naprawy i ustalenia, które z elementów należy wykonać jako nowe. 4. Dostarczenia wszystkich elementów składowych wyposażenia meblowego do miejsca wykonania naprawy. 5. Wykonania nowych elementów w przypadku, gdy ich stan techniczny wyklucza przeprowadzenie naprawy w sposób odpowiadający prawidłowej sztuce stolarskiej. 6. Przerobienie jednego stołu o wymiarach 2,40x0,90x0,72 m na dwa stoły 1,40x0,90x0,72 m 7. Wszystkie elementy należy poddać procesom szlifowania do stanu surowego. 8. Wszystkie szerokie płaszczyzny należy zaokleinować naturalną okleiną dębową o grubości nie mniejszej niż 1 mm w I klasie jakości w technologii przeciwprężnej (obustronnie i podwójnie). 9. Wybarwić na kolor zielony zawarty w próbniku firmy Sopur (po zaakceptowaniu próbki przez Zamawiającego). 10. Lakierowania lakierem podkładowym następnie wykończenie lakierem chemoutwardzalnym. 11. Fotele należy rozmontować. Szkielety drewniane zeszlifować, pobarwić i polakierować tak jak pozostałe meble. Tapicerkę na fotelach należy wymienić na nową (skóra zielona - próbka do zaakceptowania przez Zamawiającego). 12. Nogi foteli wykończyć od spodu materiałem nierysującym lakieru podłogi. 13. Siedziska i oparcia wszystkich ław należy otapicerować takim samym materiałem, jak tapicerka na fotelach sędziowskich. 14. Podłogi zdemontować, zamontować płyty OSB, przykleić Finish parkiet, wyszlifować, zabejcować i trzykrotnie polakierować. 15. Krawędzie stopni schodów zabezpieczyć listwą kątową PCV w kolorze czarnym. 16. Cokoły przypodłogowe w formie jednej płyty fornirowanej, barwionej i lakierowanej jak pozostałe elementy. 17. Malowania ścian i sufitów oraz drzwi drewnianych i ościeżnic metalowych. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. W celu dokonania własnej oceny stanu technicznego mebli oraz podłóg od Wykonawców wymaga się dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu z p. Jerzym Kutyną tel. 22 358 80 43, w godzinach 9:00 - 15:00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) obejmujące okres związania ofertą zgodnie ze s.i.w.z.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonywane przez Zamawiającego metodą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Oferta złożona przez wykonawcę spełniającego wszystkie warunki będzie dopuszczona do dalszego, merytorycznego rozpatrzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Najwyższy, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, pokój -1W42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 11:45, miejsce: Sąd Najwyższy, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, pokój -1W42.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.