eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Przasnysz: Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2.
Numer ogłoszenia: 301024 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131262 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku położonego w Przasnyszu przy ulicy Jana Kilińskiego 2 stanowiącego siedzibę Urzędu Miasta Przasnysz oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z obsługą centrum poglądowego monitoringu wizyjnego. Usługa ochrony swoim zakresem obejmuje zarówno ochronę osób przebywających w obiekcie jak i znajdujące się w nim mienie przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, zalaniem wodą i innymi zdarzeniami losowymi mogącymi negatywnie wpływać na poziom bezpieczeństwa. Pracownicy ochrony przebywają wewnątrz budynku (stały posterunek) okresowo dokonują obchodu zewnętrznego oraz prowadzą obserwację parkingu będącego własnością Zamawiającego. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani. Zgodnie z wymogami Zamawiającego stan etatowy wynosi dwóch pracowników ochrony w dniach od poniedziałku do soboty po jednym na każdej zmianie oraz w niedziele i dni świąteczne jeden pracownik na jedną zmianę. Pracownicy powinni być wyposażeni w paralizator elektryczny, pałki obronne wielofunkcyjne oraz kajdanki. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Ochronę fizyczną obiektu w następujących dniach i godzinach: - Od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 - Sobota w godzinach od 6:00 do 22:00 - Niedziela w godzinach od 7:00 do 15:00 - Dni świąteczne od 7:00 do 15:00 2) Podłączenie systemu alarmowania do bazy monitoringu Wykonawcy i monitorowanie techniczne sygnałów włamaniowych z budynku. 3) Czas reakcji patrolu interwencyjnego: W godz. od 6:00 do 22:00 do 10 min w godz. od 22:00 do 6:00 do 5 min. 4) Obsługę centrum poglądowego monitoringu wizyjnego w następującym zakresie: a) obsługa urządzeń systemu monitoringu b) obserwacja i wstępna analiza zdarzeń rejestrowanych przez kamery - 27 szt. c) współdziałanie z innymi służbami /Policja, Straż Pożarna/ w przekazywaniu informacji o zdarzeniach wymagających interwencji d) przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych oraz tajemnicy służbowej poprzez niedopuszczenie do przeglądania i rejestrowania zdarzeń ujawnionych przez kamery monitoringu. UWAGA! Zamówienie swoim zakresem nie obejmuje ochrony pomieszczenia nr 61 zlokalizowanego na III piętrze budynku, które stanowi magazyn Muzeum Historycznego w Przasnyszu i posiada odrębny system zabezpieczeń. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), ustawą z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz.U.2013 poz. 907 ze zm.) i ustawą Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. Podwykonawstwo : 1. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Brak takiego wskazania Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania całego zamówienia osobiście przez Wykonawcę. 2. Jeżeli w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty trzecie (podwykonawcy), na których potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w przetargu, w odniesieniu do tych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 3. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia, zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania. 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa. 6. Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą. 7. Protokół odbioru zadania (częściowy/ końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usług i uprawniającym podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej. 8. Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ Rozdz. III..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Grupa DSF Sp. z o.o.-lider konsorcjum DSF Grupa Sławomir Duma - Konsorcjant, ul. Powstańcow 4A lok. 67, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74989,16

  • Oferta z najniższą ceną: 74989,16 / Oferta z najwyższą ceną: 114924,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.