eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa ciągu pieszego oraz remont nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania drogi krajowej Nr 12 (I etap obwodnicy miasta Puławy) z drogą gminną Nr 107512L w m. Anielin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Lublin: Przebudowa ciągu pieszego oraz remont nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania drogi krajowej Nr 12 (I etap obwodnicy miasta Puławy) z drogą gminną Nr 107512L w m. Anielin
Numer ogłoszenia: 301004 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszego oraz remont nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania drogi krajowej Nr 12 (I etap obwodnicy miasta Puławy) z drogą gminną Nr 107512L w m. Anielin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa ciągu pieszego (chodnika) od przystanku autobusowego zokalizowanego przy drodze gminnej Anielin - Góra Puławska (dawna droga Nr 12) do przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania drogi krajowej Nr 12 ( obwodnica Puław) z drogą gminną Nr 107512L; - przebudowa zatoki autobusowej przy drodze gminnej Anielin - Góra Puławska; - remont nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania drogi krajowej Nr 12 z drogą gminną 107512L..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:2 000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał kadrowy -Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostały im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: : osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy- minimalna liczba osób: 1,minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego oraz min. roczne doświadczenie w zakresie branży drogowej; Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) przynajmniej jedną robotę o wartości co najmniej 160 000 zł netto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez robotę o podobnym rodzaju rozumieć należy budowę, przebudowę lub remont ciągu pieszego wykonanego z kostki brukowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp,na zasadzie spełnia-nie spełnia. Podstawą dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą wymagane dokumenty lub oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację o osobie Kierownika Budowy (Potencjał kadrowy) . Do informacji powinny być dołączone dane na temat doświadczenia potwierdzające spełnienie warunku dysponowania potencjałem kadrowym. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe).Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku,posiadania doświadczenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie np. referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Lublinie,ul. Ogrodowa 21 , pok. nr 58 ,20-075 Lublin-opłata 30,00 zł lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21,pok. nr 58 20-075 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.