eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przygotowanie pomieszczeń serwerowni dla potrzeb realizacji projektuOpolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Prudnik: Przygotowanie pomieszczeń serwerowni dla potrzeb realizacji projektu: Opolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości
Numer ogłoszenia: 30099 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie pomieszczeń serwerowni dla potrzeb realizacji projektu: Opolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pomieszczeń serwerowni dla potrzeb realizacji projektu: Opolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa odrębne przedmioty zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.11.11.00-9, 45.43.21.00-5, 45.11.12.20-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.31.12.00-2, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np., koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy, itp. b) sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnieniem warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy. c) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy d) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za siwz (część I) - 71,80 PLN Opłata za siwz (część II) - 71,80 PLN.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Przygotowanie pomieszczenia serwerowni dla potrzeb realizacji projektu Opolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości - Publiczne Gimnazjum nr 1 w Prudniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pomieszczenia serwerowni w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Prudniku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych: - wydzielenie z pomieszczenia biurowego serwerowni oraz wypożyczalni laptopów; - rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej dla potrzeb przedmiotowego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiary robót 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4) Dokumenty formalno - prawne: pozwolenie budowlane - decyzja nr 484. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.11.11.00-9, 45.43.21.00-5, 45.11.12.20-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.31.12.00-2, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Przygotowanie pomieszczenia serwerowni dla potrzeb realizacji projektu Opolska eSzkoła, szkołą ku przyszłości - Publiczne Gimnazjum nr 2 w Prudniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pomieszczenia serwerowni w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Prudniku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych: - wydzielenie z pomieszczenia biurowego serwerowni oraz wypożyczalni laptopów; - rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz budowa instalacji klimatyzacyjnej dla potrzeb przedmiotowego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiary robót 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4) Dokumenty formalno - prawne: pozwolenie budowlane - decyzja nr 483. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.11.11.00-9, 45.43.21.00-5, 45.11.12.20-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.31.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.