eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont prawostronnego chodnika w miejscowości Iwiny w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 363 Bolesławiec - Złotoryja w km 12+500 do 12+985 - odcinek 1. CPV 45233220-7; 45111100-9; 45232130-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Wrocław: Remont prawostronnego chodnika w miejscowości Iwiny w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 363 Bolesławiec - Złotoryja w km 12+500 do 12+985 - odcinek 1. CPV 45233220-7; 45111100-9; 45232130-2
Numer ogłoszenia: 300879 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont prawostronnego chodnika w miejscowości Iwiny w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 363 Bolesławiec - Złotoryja w km 12+500 do 12+985 - odcinek 1. CPV 45233220-7; 45111100-9; 45232130-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszego przewiduje się na odcinku roboczym od km 12+500 do km 12+985 wykonanie nowego prawostronnego chodnika szer. 1,20 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z odwodnieniem pasa jezdni poprzez wykonanie ścieków podchodnikowych. Zakres robót remontowych obejmuje następujących prace:: 1. W zakresie robót rozbiórkowych (CPV: 45111100-90-7 Roboty w zakresie burzenia) - rozbiórkę istniejącego chodnika z płyt betonowych- pow. 697,5 m2, - rozbiórkę istniejącej podbudowy żwirowo - piaskowej, - rozbiórkę istniejących obrzeży betonowych, - rozbiórkę pasa nawierzchni bitumicznej szer. max. 15 cm oraz części istniejących krawężników w zakresie niezbędnym do wykonania ścieków podchodnikowych, - rozbiórkę nawierzchni i podbudowy istniejących zjazdów drogowych - pow. 16,1 m2. 2. W zakresie robót drogowych (CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg) - wykonanie, pod nowe chodniki, nowej podbudowy dwuwarstwowej z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej szarej oraz kolorowej gr. 8 cm o powierzchni 561,60 m2, - wykonanie na zjazdach nowej podbudowy z kruszyw naturalnych pod nowe chodniki, - wykonanie nawierzchni zjazdów drogowych, na głębokość 1,5 m, z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm z jednoczesnym zmniejszeniem ich szerokości - pow. 19,20 m2, - uporządkowanie pobocza chodników w pasie szerokości 50 cm poprzez plantowanie i ścięcie poboczy na gł. do 10 cm, 3. W zakresie robót instalacyjnych - kanalizacji deszczowej (CPV: 45232130-2 Roboty do odprowadzenia wody burzowej) - geodezyjne sprawdzenie spadków podłużnych pasa jezdni i wyznaczenie miejsca usytuowania trzech wpustów podchodnikowych o dł 2,5 m, - wykonanie trzech wpustów podchodnikowych wg karty katalogowej KPED - 01.30 z odprowadzeniem wody do przydrożnego rowu odwadniającego. Szczegółowo opis zamówienia i zakres robót podano w SIWZ, przedmiarze robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Lokalizacja: województwo dolnośląskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.11.11.00-9, 45.23.21.30-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: -trzy tysiące złotych 00/100-)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, f) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg bądź chodników o wartości min. 150.000,- złotych brutto każde (w tym ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 500 m2 w każdym z wykazanych zadań), g) wykonali w/w roboty z należytą starannością, h) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym: - koparko-ładowarka - min. 1 szt.; - płyta wibracyjna - min. 1 szt.; i) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,- zł, j) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, l) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 ust. 2 pkt 1, 3 i/lub 3a, 5 i/lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia; Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 6) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie; 7) wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia; Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie sprzętu Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe można również nabyć w cenie 3,70 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 218 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26. 11. 2008 r. o godz. 10:45, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.