eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁOCHOWIE W ROKU 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Łochów: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁOCHOWIE W ROKU 2016
Numer ogłoszenia: 300816 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251956 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Myśliwska 4, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751865, faks 025 6751346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁOCHOWIE W ROKU 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W wyniku pracy oczyszczalni powstają w skali roku: 19 08 05 ustabilizowane komunalne osady ściekowe - w ilości około 700Mg (masa uwodniona) Przy czym Zamawiający zakłada możliwość zmiany ilości osadów ściekowych do 50%. Parametry osadu określono w załączonym protokole z wykonanych badań - załącznik nr 9. Aktualnie na Oczyszczalni osad zbierany jest do kontenerów KP-7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości magazynowania osadu celem uzbierania większej partii transportowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie do magazynowania odpadów innych pojemników zbiorczych (dostarczonych bez dodatkowych opłat przez Wykonawcę), przy czym techniczna możliwość zastosowania większych pojemników do magazynowania odpadów powinna zostać skonsultowana z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od przekazania zgłoszenia Wykonawcy (telefonicznie lub drogą mailową). Wytyczne: 1. Transport i zagospodarowanie lub unieszkodliwianie osadu (19 08 05) będzie odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: 1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zmianami) 2) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2015 poz. 257) 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 627 z późn. zmianami) 2. Rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, za miesiąc w którym usługa została wykonana 3. Odpad (19 08 05) będzie stosowany w miejscach i na zasadach określonych w posiadanej przez Wykonawcę decyzji na unieszkodliwianie lub zagospodarowanie, przy czym w przypadku kontroli Zamawiającego przez uprawnione organy i nałożeniu kar finansowych na Zamawiającego (jako wytwórcę odpadu) za niezgodne z przepisami zagospodarowanie (lub unieszkodliwianie) osadów (19 08 05), Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę. 4. Samochód przewożący osad musi być przystosowany do przewozu takiego odpadu. 5. Wykonawca oświadczy w jaki sposób będzie zagospodarowywał osady ściekowe (19 08 05) odebrane od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-ERDE Sp. z o.o., ul. Lisa Kuli 25, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.