eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › tablice rejestracyjne



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Oświęcim: tablice rejestracyjne
Numer ogłoszenia: 300771 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: tablice rejestracyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych ( zgodnie z normą określoną w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 - rozdział 3 ) do wyznaczonych Wydziałów Komunikacji znajdujących się w granicach Powiatu Oświęcimskiego. Poniżej podajemy planowaną wielkość zamówienia: RODZAJ TABLICY ILOŚĆ ( w szt. ) ZWYCZAJNE samochodowe 22 450 motocyklowe 550 motorowerowa 650 TYMCZASOWE samochodowe 25 motocyklowe 3 motorowerowa 3 INDYWIDUALNE samochodowe 6 motocyklowe 2 ZABYTKOWE samochodowe 6 motocyklowe 2 ŁĄCZNIE 23 697 Ostateczna wielkość zamówienia może być mniejsza niż podane wyżej wielkości planowane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 17.11.2008 r. do godz. 11:00. Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, w Wydziale Komunikacji i Transportu, pokój nr 8 ( parter Starostwa ). Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 PZP

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 PZP. 2. Mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają aktualny certyfikat zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych. 4. Zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm. ) posiadają zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych. 5. Wykonają zamówienie w wymaganym terminie do 31.12.2009 r. 6. Termin płatności faktury musi wynosić min. 25 dni. 7. Udzielą wymaganej gwarancji na okres min. 3 lat. 8. Przedstawią minimum 2 referencje dotyczące dostaw objętych przedmiotem zamówienia z zaznaczeniem, że zostały wykonane należycie. 9. Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wniosą wadium w kwocie 2 500,00 zł w terminie do dnia 17.11.2008 r. do godziny 11:00. Ocena spełniania warunków, o których mowa w części III SIWZ zostanie dokonana w następujący sposób: 1. Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: - złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, - spełni przesłanki art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V B pkt 6, - spełni warunek określony w części III pkt 3 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w części V B pkt 10, - spełni warunek określony w części III pkt 4 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w części V B pkt 11, - spełni warunek określony w części III pkt 8 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w części V B pkt 7 i 8. 2. Warunki określone w części III pkt. 5 - 7 wykonawca potwierdzi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ B - OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika numer 1, 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24, ust.1 i 2 oraz art. 22, ust. 1 PZP wg załącznika numer 2. 3. w przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3. 8. minimum dwa dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane należycie - brak referencji spowoduje nie zaliczenie wykazanych dostaw. 9. projekt umowy ( stanowiący załącznik nr 4 niniejszej SIWZ ) powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, 10. aktualny oryginał certyfikatu zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 11. aktualny oryginał zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 12. dowód wpłacenia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU, Wydział Komunikacji i Transportu, 32 - 602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, woj. małopolskie, tel.: (033) 844-96-26, fax.: (033) 844-96-29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, 32 - 602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10, woj. małopolskie - dziennik podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.